بحث الگو:محله‌های تهران

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

بازنگری[ویرایش]

همانطور که در وپ:مبم گفته‌ام این الگو، الگویی بسیار عالی است. البته شخصاً ترجیح می‌دهم الگوهای ناوبری که در صفحات متفاوتی جا می‌گیرند، حجمشان اینقدر بالا نباشد و حجم زیاد اطلاعات موجب سردرگمی نشود. می‌توان محله‌های عمده را آورد در این الگو یا مثلاً تبدیلش کرد به چندتا الگو. تا نظر دوستان چه باشد. در هر صورت از این مشارکت خوب تشکر می‌کنم. --شروین افشار ۱۳:۲۹, ۲۲ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

سپاس از شما بخاطر برگزیده خواندن این الگو و پیامتان.

به نظر من هم بهتر است این الگو در زیر هر یک از مقالات محله های تهران نیاید بلکه از آن مقالات پیوندی داده بشود به صفحه محله‌های تهران.

پاینده باشید. --ماني ۱۳:۵۷, ۲۲ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

نظرتان چیست که وقتی که مقالات کمی کاملتر شد این الگو را به چهار الگو بشکنیم. در آن صورت برای آمدن زیر مقاله هم اندازهٔ معقولی دارد. --شروین افشار ۱۴:۰۱, ۲۲ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)
من در برخی از نوشتارهای ویکی پدیای انگلیسی دیده ام که الگوهایی کشویی وجود دارد، یعنی بخش هایی از الگو را می توان بصورت بسته قرار داد که با کلیک روی نشانه ای در نوار آبی یک کشو باز می شود و اطلاعات زیر آن ظاهر می شود. الان یادم رفته در کدام نوشتارها آن را دیده ام. می توانم اگر مقاله ها کاملتر شد این الگو را بعداً کشویی کنم.

--ماني ۱۴:۰۷, ۲۲ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)

نمونه الگو کشویی را پیدا کردم در اینجا. --ماني ۱۴:۱۵, ۲۲ ژوئن ۲۰۰۶ (UTC)


درود... لطفاً پیوندهای داخلی محلات تهران را بررسی کنید تا شباهت های نام آنها با اماکن یا محلات دیگر باعث به وجود آمدن پیوندهای نامربوط نشود.

ويکی کوچولوصفحه بحث سامان ۱۵:۱۰، ۱۵ ۱۵:۳۴، ۱۵ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)

روز خوش.

من تا جای ممکن پیوندهای داخلی این الگو را بررسی کرده‌ام. البته هنوز کار دارد و اگر به موردی برخورد کردید لطفاً درستش کنید. من هم به مرور بیشتر روی آن کار خواهم کرد. سپاس از پیام شما. پاینده باشید.--ماني ۱۵:۵۰، ۱۵ نوامبر ۲۰۰۷ (UTC)