با مدیر برنامه‌ام تماس بگیر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
با مدیر برنامه‌ام تماس بگیر
Menajerimi Ara
ژانرکمدی
درام
نویسندهYelda Eroğlu
Yeşim Çıtak
کارگردانعلی بیلگین (۹–۱)
دنیز چلبی دیکیلیتاش (۴۵–۱۰)
بازیگرانباریش فالای
جانان ارگودر
فاتح آرتمان
سرهات تئومان
احسن اراوغلو
دنیز جان آکتاش
عایشه‌نیل شاملی‌اوغلو
اوزگه براک
کشور سازندهترکیه
زبان اصلیترکی استانبولی
شمار فصل‌ها۱
شمار قسمت‌ها۴۵ (پایان یافته)
تولید
مدت۱۲۰–۱۳۰ دقیقه
پخش
شبکهٔ اصلیاستار تی‌وی
فرمت تصویرMKV
انتشار اولیه۲۵ اوت ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-0۸-۲۵)

با مدیر برنامه‌ام تماس بگیر (به ترکی استانبولی: Menajerimi Ara) مجموعهٔ تلویزیونی ترکیه‌ای در ژانر درام و کمدی تولید شرکتآی یاپیم، به کارگردانی علی بیلگین و دنیز چلبی دیکیلیتاش، فیلمنامه آن توسط اوراش گونش و ولکان یازیچی نوشته‌شده‌است. اولین قسمت آن در ۲۵ اوت ۲۰۲۰ پش شده‌است.[۱] این مجموعهٔ تلویزیونی با ترکیب درام و کمدی، روایت کننده داستان زندگی چهار مدیر آژانس استعدادیابی با دستیاران خود در یک آژانس استعداد یابی معتبر است. در هر قسمت، بازیگران صنعت سینما و تلویزیون در این مجموعهٔ تلویزیونی به عنوان میهمان شرکت می‌کنند و ایفای نقش می‌کنند.[۲] این مجموعه اقتباسی از مجموعهٔ تلویزیونی فرانسوی به نام کارگزار مرا خبر کنید! است.[۳] این مجموعه تلویزیونی پس از پخش قسمت ۴۵ قسمت در ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۱، به پایان رسید.

خلاصهٔ داستان[ویرایش]

چهار مدیر آژانس استعدادیابی اگو به نام‌های کیراچ (باریش فالای)، فریس (جانان ارگودر)، چنار (فاتح آرتمان) و فریده (عایشه‌نیل شاملی‌اوغلو) هر روز با موقعیت‌های دشواری سر و کار دارند و از دیدگاه‌های تجاری خود دفاع می‌کنند. آنها به طرز ماهرانه‌ای هنر و تجارت را با هم ترکیب می‌کنند، اما زندگی خصوصی و حرفه‌ای آنها گاهی اوقات با هم در تضاد قرار می‌گیرد. مدیران و دستیاران آنها ما را به پشت‌صحنه دنیای وحشی بازیگران مشهور می‌برند. جایی که خنده، احساسات، دسیسه، ناامیدی و اشک مدام با هم در طلاقی هستند. دجله (احسن اراوغلو) که برای اولین بار وارد این دنیای وحشی شد، می‌گوید من هم در جنگ هستم و در مبارزه با شخصیت‌هایی که منیتشان بالاتر از قدشان است، از پایین شروع می‌کنم.

تولید ساخت[ویرایش]

این مجموعهٔ تلویزیونی ساخت شرکت آی یاپیم است.

موضوع[ویرایش]

این مجموعهٔ تلویزیونی کپی از مجموعهٔ تلویزیونی فرانسوی به همین نام است که در سه فصل و سال ۲۰۱۵ از شبکه فرانس ۲ پخش شد.

در این مجموعهٔ تلویزیونی هر قسمت با حضور یک ستاره ترکیه در نقش واقعی خود مانند افرادی چون طوبا و گوچه به عنوان بازیگر افتخاری در مجموعهٔ تلویزیونی حاضر می‌شوند.

منابع[ویرایش]

  1. "Menajerimi Ara dizisinin ilk tanıtımı yayınlandı". Archived from the original on 21 July 2020. Retrieved 21 July 2020.
  2. "Tuba Büyüküstün'ün set heyecanı (Call My Agent)". Archived from the original on 15 July 2020. Retrieved 21 July 2020.
  3. "Fransız dizisi 'Call My Agent' Türkiye'ye uyarlanıyor". 7 July 2020. Archived from the original on 8 July 2020. Retrieved 21 July 2020.

پیوند به بیرون[ویرایش]