بازی‌های فکری ریمن

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بازی های فکری ریمن
توسعه‌دهنده(ها)یوبی‌سافت
ناشر(ها)یوبی‌سافت
سریریمن
سکو(ها)مایکروسافت ویندوز, پلی‌استیشن (کنسول بازی)
تاریخ(های) انتشار
  • ویندوز
    • آمریکای شمالی: ۳۰ نوامبر ۲۰۰۰
    • اروپا: ۱۵ دسامیر ۲۰۰۰
  • پلی استیشن
    • اروپا: ۱۵ دسامبر ۲۰۰۰
    • آمریکای شمالی: August 11, 2001
ژانر(ها)علمی
حالت(ها)بازی ویدئویی تک‌نفره

بازی های فکری(مغزی)ریمن و ریمن جونیور نیز شناخته می شود ، یک بازی ویدیویی آموزشی است که توسط یوبی سافت منتشر و توسعه یافته است. این یک ورودی در سریال ریمن است و شخصیت یک جور تیتراژ را بازی می کند .

در اصل با عنوان "بازی های یادگیری شگفت انگیز با ریمن" در سال ۱۹۹۶ و "مرکز آموزش ریمن" در سال ۱۹۹۹ منتشر شد. [۱]

گیم پلی[ویرایش]

بازی های فکری در سری ریمن است و از شخصیت اصلی ریمن استفاده می کند . از دیگر شخصیت های برجسته این بازی می توان به پری بتیلا ، شعبده باز بدون نام و شخصیت شرور «آقای تاریک(MR.DARK)» اشاره کرد. [۲] [۳] داستان شامل بازیابی کتاب دانش جادویی ریمن است که توسط آقای دارک به سرقت رفته است. [۱]

این بازی دارای تمریناتی در زمینه آوایی و ریاضیات با سه حالت دشواری برای هر یک است. [۳] هر تمرین به عنوان یک چنگال در جاده ارائه می شود. یک صداشناسی(تلفظ کلمات) یا ریاضی مطرح خواهد شد ، و بازیکن باید در مسیری که با پاسخ صحیح مشخص شده است حرکت کند. سفر در مسیری نادرست منجر به مرگ ریمن می شود.

چالش های غیررسمی بستر های نرم‌افزاری ، از جمله گودال های بی انتها ، دشمنان و سنبله ها ، فاصله بین سوالات آموزشی را پر می کند.

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ "Amazing Learning Games with Rayman". KMG Associates. Archived from the original on 2019-12-08. خطای یادکرد: برچسب <ref> نامعتبر؛ نام «kmg» چندین بار با محتوای متفاوت تعریف شده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  2. Beam, Jennifer. "Rayman Brain Games". Allgame. Archived from the original on November 14, 2014. Retrieved August 20, 2019.
  3. ۳٫۰ ۳٫۱ James, Bonnie (November 22, 1996). "Amazing Learning Games with Rayman". Electric Playground. Archived from the original on August 4, 1997. Retrieved August 20, 2019. خطای یادکرد: برچسب <ref> نامعتبر؛ نام «ep» چندین بار با محتوای متفاوت تعریف شده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).