الگو:بازکردن/تمرین

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خانه گل اوربیتال (orbital flower house)

About ORBITAL 

برند اوربیتال در سال ۲۰۰۷ در کشور مالزی ثبت گردید ، و پس از آن در سال ۱۳۸۵ در زمینه کلیه خدمات مهندسی پروژه های ساختمانی و دکوراسیون داخلی به فعالیت پرداخت . سال ۱۳۹۸ با افتتاح خانه گل اوربیتال و ثبت برند تجاری و بین المللی همراه با تیم مجرب ومدیریت مهندس پانته آامداد مشغول به خدمات رسانی گردید .

سبک اوربیتال: سبک یا شیوه هنری ( style ) ؛ عبارت از آن خصلت های صوری است که به یک اثر یا مجموعه آثار معين اختصاص دارد و آن ها را از سایر آثار متمایز می کند این خصلت های ویژه باید دارای پیوندی درونی و ارتباطی ارگانیک باشند ؛ و یا به عبارتی ، باید نشانه های یک واحد کامل را عرضه دارند . مثلا ویژگی های منفردی نظیر بی نظمی ها ، یا رنگهای خنثی کننده یا عناصر و جزيئات مکرر در طبیعت بکر و غیره به تنهایی سبک را نمی سازند ، بلکه ارتباط ارگانیک تمامی این اجزاء است که یک کل معنادار را شکل می دهند تا اثری ماندگار و خاص ویژه خانه گل اوربیتال با جدیدترین مطالعات روز در جهان هنر گل آرایی و رنگ شناسی را ارائه دهند .

اوربيتال ؛ با ثبت برند جهانی و ایجاد فضایی برای خلق ایده هایی همگام با آخرین متد جهان ، دارای iso10004 رضایت مشتری و iso9001 کیفیت محصول ، همچنین با افتخار صاحب سبکی با نشان تجاری خود میباشد.

آدرس : تهران -بلوار مرزداران

شعار: Everything you Dream about …

هر آنچه در رویای بر آورده شدنش را دارید..

امضاکار: پر طاووس

www.orbitalflowerhouse.com