آستین تئوری

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
Austin Theory
تئوری در ژوئیه ۲۰۱۸
نام تولدآستین وایت[۱]
زاده۲ اوت ۱۹۹۷ (۲۶ سال)
مک دنو، جورجیا
ایالات متحده
کشتی‌گیری حرفه‌ای
قد۶ فوت (۱۸۵ سانتی‌متر)[۱]
وزن۲۲۰ پوند (۱۱۰ کیلوگرم)[۱]
معرفیمک دنو، جورجیا
مربیای‌آر ایکس
آغازمی۲۰۱۸[۱]

آستین وایت (به انگلیسی: Austin White) (زاده ۲ اوت ۱۹۹۷) کشتی‌گیر حرفه‌ای اهل ایالات متحده است که در حال حاضر با کمپانی دبلیودبلیوئی قرارداد بسته‌است؛ جایی که در برند راو با نام رینگی آستین تئوری (به انگلیسی: Austin Theory) فعالیت می‌کند.

اوایل زندگی[ویرایش]

آستین وایت در ۲ اوت سال ۱۹۹۷ در مک دنوی جورجیا به دنیا آمد. او در سال ۲۰۱۵، در مسابقه بدنسازان NPC جورجیا اول شد.[۲][۳]

دوران کشتی حرفه‌ای[ویرایش]

وی در رویال رامبل ۲۰۲۱ حضور داشت و به عنوان شماره ۳ وارد شد و ۲۲ دقیقه در مسابقه حضور داشت تا اینکه سرانجام توسط ای‌جی استایلز حذف شد. شب بعد در راو، تئوری در مقابل کوین اونز برای حضور در مسابقه اتاق حذفی الیمینیشن چیمبر (۲۰۲۱) قرار گرفت که از آن مسابقه پیروز بیرون آمد.[۴]

او همچنین در می ۲۰۲۲ قهرمان کمربند یونایتد استیت شد. اما پس از شروع مدیریت تریپل اچ دچار افت شد و کمربند را به بابی لشلی واگذار کرد. از جایی که تئوری مستر مانی این د بنک بود سعی کرد کیفش را روی قهرمان یونایتد استیتس یعنی ست رالینز کش کند و تایتلش را پس بگیرد اما نتیجهی این کش کردن ناموفق بود. پس از آن استین تئوری تبدیل به یک کاراکتر منفور یا هیل شد و در سروایور سریز ۲۰۲۲ یک مسابقهٔ تریپل ترت بین آستین و ست رالینز و بابی لشلی رخ داد که در این مسابقه تئوری برنده شد و تایتل خود را پس گرفت.

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ ۱٫۳ "Austin Theory". Cagematch. Retrieved 27 June 2018.
  2. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام WWE وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  3. Torres, Maria (16 July 2015). "Mr. Teenage Georgia: Local teens bring home bodybuilding, physique titles". Henry Daily Herald. Retrieved 27 June 2018.
  4. Brookhouse, Brent (November 23, 2021). "WWE Raw results, recap, grades: Austin Theory revealed as egg thief, awarded WWE title shot against Big E". CBS Sports. Archived from the original on 23 November 2021. Retrieved November 28, 2021.

پیوند به بیرون[ویرایش]