پرونده:Gharib Mahalleh 20181106 17.jpg

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پروندهٔ اصلی(۱٬۰۰۰ × ۶۶۷ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۳۴ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

خلاصه

توضیح
فارسی: ساکنان روستای غریب‌محله بهشهر در استان مازندران در وانفسای زندگی صنعتی و دور از هیاهوی جهان معاصر، به شیوه‌ای زندگی می‌کنند که آرزوی بسیاری از شهرنشینان است.

صبح در روستای بکر غریب‌محله با صدای گله‌ی گاو و گوسفند و اگر در خانه مانده باشید، با صدای دوشیدن شیر در سطل‌های فلزی و عطر نان محلی آغاز می‌شود. روستاییان به کشاورزی، دامداری و پرورش غاز، اردک و پرندگان بومی اشتغال دارند که بخشی از این تولیدات دامی و گیاهی برای مصرف شخصی و باقی آن برای فروش و درآمدزایی است. روستاییان مانند یک خانواده‌اند و همچنان به زندگی جمعی بر پایه صفا و صمیمیت و ارتباط با همسایگان خود علاقه دارند.

زندگی در غریب‌محله چنان با سکوت و آرامش عجین شده که انسان به بخشی جداناپذیر از طبیعت بدل شده‌است، انسان در دل طبیعت از آن زندگی می‌گیرد و در مقابل، برای احترام، از طبیعت برای بقای نسل خود محافظت می‌کند.
تاریخ
منبع https://www.mehrnews.com/photo/4451329/
پدیدآور AmirAli Razzaghi

اجازه‌نامه

این پرونده از وبگاه خبرگزاری مهر گرفته شده است. پایین وبگاه نوشته شده "All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License" که به فارسی یعنی همهٔ مطالب تولیدی خبرگزاری تحت پروانهٔ «کریئیتو کامنز یادکرد ۴٫۰ بین‌الملل» منتشر می‌شوند.

شاید این پرونده پیش تر واترمارک داشته که هم‌اکنون حذف/بریده شده و به ذکر نام عکاس و منبع در صفحهٔ توصیف پرونده اکتفا شده است. هنگام استفاده از تصویر، مطمئن شوید که ملزومات پروانه را رعایت می‌کنید و اثر را به نحوی شایسته به پدیدآور اصلی منتسب کنید.
w:fa:کرییتیو کامنز
انتساب
این پوشه تحت مجوز Creative Commons Attribution 4.0 International مجوز داده شده است.
انتساب: Mehr News Agency
شما اجازه دارید:
  • برای به اشتراک گذاشتن – برای کپی، توزیع و انتقال اثر
  • تلفیق کردن – برای انطباق اثر
تحت شرایط زیر:
  • انتساب – شما باید اعتبار مربوطه را به دست آورید، پیوندی به مجوز ارائه دهید و نشان دهید که آیا تغییرات ایجاد شده‌اند یا خیر. شما ممکن است این کار را به هر روش منطقی انجام دهید، اما نه به هر شیوه‌ای که پیشنهاد می‌کند که مجوزدهنده از شما یا استفاده‌تان حمایت کند.
این پرونده، که در اصل در https://www.mehrnews.com/photo/4451329/ ارسال شده بود، در ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۹‏ توسط بازبین Christian Ferrer بررسی شد. این بازبین تأیید کرد که پرونده در آن محل و در آن تاریخ تحت مجوز اعلام‌شده در دسترس بوده‌است.

عنوان

روستای غریب‌محله بهشهر در استان مازندران

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۷ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۵۴تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۷ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۵۴۱٬۰۰۰ در ۶۶۷ (۱۳۴ کیلوبایت)HanoozUser created page with UploadWizard

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

کاربرد سراسری پرونده

ویکی‌های دیگر زیر از این پرونده استفاده می‌کنند:

فراداده