کافتر: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
صفحه‌ای جدید با 'روستای کافتر یکی از روستاهای توابع شهرستان اقلید در استان فارس می باشد که حدود 3000 ...' ایجاد کرد
 
برچسب
خط ۱: خط ۱:
{{بدون منبع}}
روستای کافتر یکی از روستاهای توابع شهرستان اقلید در استان فارس می باشد که حدود 3000 نفر جمعیت دارد. این روستا در جنوب اقلید واقع شده و یک دریاچه نیز با نام همین روستا« دریاچه کافتر» در کنار روستا واقع شده است. شغل اهالی روستا کشاورزی بوده که عمدتا به کاشت محصولات صیفی و حبوبات همچون گندم ، جو، عدس ، نخود، ذرت، لوبیا وهمچنین چغندر قند می پردازند.
روستای کافتر یکی از روستاهای توابع [[شهرستان اقلید]] در [[استان فارس]] می‌باشد که حدود ۳۰۰۰ نفر جمعیت دارد. این روستا در جنوب اقلید واقع شده و یک دریاچه نیز با نام همین روستا«دریاچه کافتر» در کنار روستا واقع شده‌است. شغل اهالی روستا کشاورزی بوده که عمدتا به کاشت محصولات صیفی و حبوبات همچون گندم ، جو، عدس ، نخود، ذرت، لوبیا وهمچنین چغندر قند می‌پردازند.

نسخهٔ ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۰۹:۲۵

روستای کافتر یکی از روستاهای توابع شهرستان اقلید در استان فارس می‌باشد که حدود ۳۰۰۰ نفر جمعیت دارد. این روستا در جنوب اقلید واقع شده و یک دریاچه نیز با نام همین روستا«دریاچه کافتر» در کنار روستا واقع شده‌است. شغل اهالی روستا کشاورزی بوده که عمدتا به کاشت محصولات صیفی و حبوبات همچون گندم ، جو، عدس ، نخود، ذرت، لوبیا وهمچنین چغندر قند می‌پردازند.