پرش به محتوا

کادیفه قلعه: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Hamid azhari (بحث | مشارکت‌ها)
صفحهٔ جدید: با نام قدیمی پاگوس یادگاری از آمازونها و قرن چهارم قبل از میلاد بوده و در دوره های امپراطوری یونان...
 
Hamid azhari (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
با نام قدیمی پاگوس یادگاری از آمازونها و قرن چهارم قبل از میلاد بوده و در دوره های امپراطوری یونان، رم، بیزانس و عثمانی دستخوش تغییراتی گردیده است و با 186 متر ارتفاع قرنهاست که نگهبان دائمی شهر ازمیر و دریای اژه میباشد. این قلعه در زمان اسکندر کبیر توسط یکی از ژنرال های او بنام لیسماکوس دوباره سازی گردید که آثار آان تا به امروز باقیست.
با نام قدیمی پاگوس یادگاری از آمازونها و قرن چهارم قبل از میلاد بوده و در دوره های امپراطوری یونان، رم، بیزانس و عثمانی دستخوش تغییراتی گردیده است و با 186 متر ارتفاع قرنهاست که نگهبان دائمی شهر ازمیر و دریای اژه میباشد. این قلعه در زمان اسکندر کبیر توسط یکی از ژنرال های او بنام لیسماکوس دوباره سازی گردید که آثار آان تا به امروز باقیست.--[[کاربر:Hamid azhari|Hamid azhari]] ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۰۹، ساعت ۰۷:۲۳ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۰۹، ساعت ۰۷:۲۳

با نام قدیمی پاگوس یادگاری از آمازونها و قرن چهارم قبل از میلاد بوده و در دوره های امپراطوری یونان، رم، بیزانس و عثمانی دستخوش تغییراتی گردیده است و با 186 متر ارتفاع قرنهاست که نگهبان دائمی شهر ازمیر و دریای اژه میباشد. این قلعه در زمان اسکندر کبیر توسط یکی از ژنرال های او بنام لیسماکوس دوباره سازی گردید که آثار آان تا به امروز باقیست.--Hamid azhari ‏۱۲ ژانویهٔ ۲۰۰۹، ساعت ۰۷:۲۳ (UTC)