میدان هوایی بین‌المللی نیمروز: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
صفحه‌ای تازه حاوی «'''میدان هوایی بین‌المللی نیمروز''' كار ساخت خط پرواز ميدان هوايي جديد و بين ا...» ایجاد کرد
 
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۵: خط ۵:
ولایت نیمروز در حال حاضر دارای یک میدان هوایی داخلی بنام [[میدان هوایی زرنج]] می باشد که در شهر [[زرنج]] موقیعت دارد و فقط برای پروازهای داخلی میباشد.
ولایت نیمروز در حال حاضر دارای یک میدان هوایی داخلی بنام [[میدان هوایی زرنج]] می باشد که در شهر [[زرنج]] موقیعت دارد و فقط برای پروازهای داخلی میباشد.


==تکمیل شدن کار بالای میدان هوایی==
مسئولان اداره محلی ولایت نیمروز میگویند که میدان هوایی این ولایت در ابتدای سال نو (۱۹۹۵ ه. ش) ، پروازهای خود را به داخل و خارج از کشور به صورت رسمی آغاز میکند.به بیان آنان، آسفالت بخش بزرگی از محل باند فرود هواپیماها در این میدان هوایی به پایان رسیده و تنها ترمینال آن باقی مانده است<ref>[http://kokchapress.com/30932 کوګچه/ساخت فرودگاه مجهز در نیمروز / سال نو، میدان نو، پرواز نو]</ref>.
==پانویس==
==پانویس==



نسخهٔ ‏۱۴ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۱۹:۲۰

میدان هوایی بین‌المللی نیمروز كار ساخت خط پرواز ميدان هوايي جديد و بين المللي ولايت نيمروز در سال ۱۳۹۲ آغاز شده بود [۱] در سال ۲۰۱۵ با مصرف سه و نیم میلیون دالر تقریبا ۴۰ درصد کار ساخت آن تکمیل شده بود.

قرار است خط رنوي ميدان هواي نيمروز به طول ۲۵۰۰ متر و عرض ۶۰ متر به شكل استندرد جهاني و به گونه ي معياري ساخته شود .[۲].این میدان هوایی در ۱۰ کیلومتری شرق شهر زرنج قرار دارد.

ولایت نیمروز در حال حاضر دارای یک میدان هوایی داخلی بنام میدان هوایی زرنج می باشد که در شهر زرنج موقیعت دارد و فقط برای پروازهای داخلی میباشد.

تکمیل شدن کار بالای میدان هوایی

مسئولان اداره محلی ولایت نیمروز میگویند که میدان هوایی این ولایت در ابتدای سال نو (۱۹۹۵ ه. ش) ، پروازهای خود را به داخل و خارج از کشور به صورت رسمی آغاز میکند.به بیان آنان، آسفالت بخش بزرگی از محل باند فرود هواپیماها در این میدان هوایی به پایان رسیده و تنها ترمینال آن باقی مانده است[۳].

پانویس

  1. خبرګذاری جمهور/ اغاز کار اسفالت و جغل ریزی میدان هوایی بین‌المللی نیمروز
  2. رادیو ازادی/ تکمیل شدن ۴۰ ٪ از کار بالای میدان هوایی نیمروز
  3. کوګچه/ساخت فرودگاه مجهز در نیمروز / سال نو، میدان نو، پرواز نو