میکائیل (مجموعه تلویزیونی): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Akh7291 (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
درپیت (بحث | مشارکت‌ها)
جزبدون خلاصۀ ویرایش
خط ۵۹: خط ۵۹:
{{پانویس}}
{{پانویس}}


[[رده:مجموعه‌های تلویزیونی در ایران]]
[[رده:مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک ایران]]
[[رده:ویکی‌سازی رباتیک]]
[[رده:ویکی‌سازی رباتیک]]

نسخهٔ ‏۲۳ ژوئن ۲۰۱۵، ساعت ۰۶:۱۸

میکائیل
ژانردرام اکشن
نویسندهسعید نعمت‌الله
کارگردانسیروس مقدم
بازیگرانکامبیز دیرباز
بهنوش طباطبایی
کامران تفتی
مجید مشیری
پرویز پورحسینی
علیرضا خمسه
علی دهکردی
کاوه سماک باشی‌
مجید واشقانی‌
متین ستوده‌
امیر حمیدزاده‌
مریم خدارحمی
آهنگسازآریا عظیمی نژاد
کشور سازنده ایران
زبان اصلیزبان فارسی
شمار قسمت‌ها۱۹ قسمت
تولید
تهیه‌کنندهالهام غفوری
مدت۴۵ دقیقه
پخش
شبکهٔ اصلیشبکه یک سیما
انتشار اولیهفروردین ۱۳۹۴

میکائیل نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم با مشارکت ناجی هنر است که از فروردین سال ۹۴ از شبکه یک سیما در حال پخش است. [۱] [۲]

خلاصه داستان

الگو:خطر لوث شدن رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و... الگو:پایان خطر لوث شدن

نقش های اصلی

  • رشید (کامران تفتی): او نسبت فامیلی با میکائیل دارد و شوهر خواهر اوست، اما عقده‌هایی از میکائیل در دل دارد که کم‌کم به سمت مخالف پلیس قصه ما و در جبهه شر قصه قرار می‌گیرد. او تا آخرین لحظه سعی می‌کند خودش را در این جبهه نگه دارد، اما... .
  • آقاخان (علیرضا خمسه): آقاخان مردی با ظاهر موجه و دست به خیر است ولی در پشت سر صفاتی شیطانی دارد. آقاخان بسیار کاراکتر خطرناکی است که همه باید از او دوری کنند.
  • یاس (بهنوش طباطبایی): یاس زن مستقلی است که روی پای خود ایستاده است که زمانی همسر خوبی داشته است. در واقع همسر او به اشتباه کشته می‌شود و یاس سعی می‌کند با تدبیر ضمن احقاق حق خود از این اتفاق پایه‌های آرامش زندگی‌اش را در آینده فراهم کند. یاس کاراکتری جذاب و دوست‌داشتنی است و... .
  • میکائیل (کامبیز دیرباز): میکائیل پلیسی است که به لحاظ تفکر و نگاه، تفاوت‌هایی با سایر پلیس‌ها دارد که تاکنون دیده‌ایم. او معتقد است هر کجا که حقی ناحق می‌شود باید از مظلوم دفاع کند. هرچند که او در حال انجام ماموریت نباشد. دیدگاه میکائیل این است که هر قانون و تبصره‌ای که وجود دارد، عمومی است. او معتقد است در منطقه‌ای که درصد خشونت بالاست و اشرار حضور دارند پلیس ما باید با ماهیتی وارد عمل شود که بتواند اشرار را بر سر جایشان بنشاند. دیگر شاید لحن مودبانه او جواب ندهد. میکائیل یک پلیس قلدر است.

منابع