محافظ (سریال اینترنتی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محافظ
The Protector
نام‌های دیگرهاکان: محافظ
Hakan: Muhafız
ژانراکشن
فانتزی
علمی
تخیلی
سازندهبینور کاراولی
کارگردانگوننچ اویانیک
بازیگران
کشور سازندهترکیه
زبان اصلیترکی
شمار فصل‌ها۴
شمار قسمت‌ها۳۲
تولید
مدت۴۶ دقیقه
تولیدکننده‌هانت‌فلیکس Studios, O3 Turkey Medya
توزیع‌کنندهنت‌فلیکس
پخش
شبکهٔ اصلینت‌فلیکس
فرمت تصویر۱۶:۹ HD
انتشار اولیهدسامبر ۱۴, ۲۰۱۸
پیوندهای بیرونی
وبگاه

محافظ (به انگلیسی: The Protector)، یک سریال اینترنتی در ژانر فانتزی تخیلی محصول کشور ترکیه است. نقش اول آن را چاغاتای اولوسوی بازی می‌کند.[۱][۲] کارگردان این مجموعه گوننچ اویانیک می‌باشد.[۳] فصل اول شامل ۱۰ قسمت است و در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ از سایت رسمی نتفلیکس به صورت یک فصل کامل پخش شد.[۴] این سریال تا فصل چهارم نیز تمدید شده‌است و فصل چهارم که فصل پایانی این سریال بود در ۹ ژوئیه ۲۰۲۰ منتشر شد. این سریال که اولین سریال رسمی نتفلیکس در ترکیه هست با موفقیت چشم‌گیر خود باعث شد تا نتفلیکس به ساختن سریال‌ها و فیلم‌های خود در ترکیه به طور رسمی ادامه دهد. همچنین باعث شد تا توجه دیگر پلتفرم‌های جهانی به صنعت سریال سازی در ترکیه جلب شده و آنها نیز مشتاق سریال سازی در این کشور بشوند.

داستان[ویرایش]

پس از کشته شدن پدرخوانده‌ی مردی به نام هاکان دمیر که یک مغازه‌دار استانبولی است، وی متوجّه می‌شود که تنها کسی است که می‌تواند هفت جاودانه را شکست دهد و وظیفه‌اش محافظت از شهر است. هاکان باید از میراث خانواده‌ی خود به عنوان محافظ، قهرمانی که وظیفه‌ی جلوگیری از تخریب شهر به او تحمیل شده است، به انجام برساند. در این راه، کمال و دختر او، زینب، به محافظ کمک می‌کنند

بازیگران[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. Keller, Joel (December 14, 2018). "Stream It Or Skip It: 'The Protector' On Netflix, A Turkish Drama Where A Guy With Dreams Becomes An Indestructible Hero". Decider. Archived from the original on 4 May 2019. Retrieved December 26, 2018.
  2. Bhaskaran, Gautaman (December 22, 2018). "Review: Turkish Netflix drama 'The Protector' a let-down". Arab News. Archived from the original on 1 August 2019. Retrieved December 26, 2018.
  3. Netflix قرارداد را برای سری ترکی 'Protector' , hurriyetdailynews.com، بازسازی می‌کند

پیوند به بیرون[ویرایش]