سام سکوتی بداغ

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
سام سکوتی بداغ
زاده۱۳۵۷/۷/۱
اسالم، تالش
محل زندگیاسالم
پیشهمعلم
زمینه کاریفعال سیاسی
ملیتایرانی
تحصیلاتدکتری
دانشگاهدانشگاه کاردیف و دانشگاه علامه طباطبایی

سام سکوتی بداغ (زادهٔ ۱۳۵۷ شمسی در اسالم) فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین‌الملل از بریتانیا و تحصیل کرده دوره دکتری اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. روزنامه‌نگار اصلاح طلب و مؤلف کتاب عنوان‌های مطبوعاتی[۱] که با روزنامه توقیف شده بهار و فرهیختگان در دوره مسئولیت احسان مازندرانی به عنوان مدیر مسئول همکاری داشت و این روزها با روزنامه مستقل[۲] و آرمان و سایت‌های ایرنا،[۳] انصاف نیوز[۴]و نواندیش[۵] همکاری می‌کند. حضور به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی ایران کالا[۶] دیگر فعالیت رسانه ای وی می‌باشد.

زندگی‌نامه[ویرایش]

او در روستای حاجی محله گیلان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته حقوق است.[نیازمند منبع] او مدرک کارشناسی ارشد حقوق تجارت بین‌الملل را از دانشگاه کاردیف انگلستان و دکتری اندیشه‌سیاسی از دانشگاه علامه‌طباطبایی دریافت کرد.

شروع فعالیت[ویرایش]

شروع فعالیت سیاسی او انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۷۶ بود.

منابع[ویرایش]

  1. «عنوان‌های مطبوعات، مورد استفادهٔ دانشجویان رشتهٔ زبان انگلیسی و زبان آموزان موسسات آزاد». www.adinehbook.com. دریافت‌شده در ۲۰۲۰-۰۱-۱۸.
  2. «وب سایت رسمی روزنامه مستقل». mostaghelnewspaper.ir. دریافت‌شده در ۲۰۲۰-۰۱-۱۸.[پیوند مرده]
  3. 10 (۲۰۱۴-۱۱-۰۱). «دو صد کرده چون نیم گفتار نیست!». ایرنا. دریافت‌شده در ۲۰۲۰-۰۱-۱۸.
  4. «نقدی به نگاه احمد زیدآبادی دربارهٔ چپ و نئولیبرالیسم | پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز». انصاف نیوز. ۱۳۹۸-۱۰-۰۹T02:08:44+00:00. دریافت‌شده در 2020-01-18. تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک)
  5. Noandsih.com (۱۳۹۷/۰۹/۱۱–۱۲:۲۸). «زیبا کلام، زید آبادی، لغوهایی که لغو نمی‌شوند!». fa. دریافت‌شده در 2020-01-18. تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک)
  6. «تحریریه اقتصاد 141 با موضوع تراریخته». آپارات - سرویس اشتراک ویدیو. دریافت‌شده در ۲۰۲۰-۰۱-۱۸.