تسکین‌ناپذیر (مجموعه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
Insatiable
ژانر
سازندهLauren Gussis
بر پایهٔ"The Pageant King of Alabama"
اثر Jeff Chu
بازیگران
راوی
  • Debby Ryan
  • Dallas Roberts
آهنگسازJulian Wass
کشور سازندهUnited States
زبان اصلیEnglish
شمار فصل‌ها۲
شمار قسمت‌ها۲۲ (فهرست قسمت‌ها)
تولید
تهیه‌کننده‌های اجرایی
فیلم‌برداری
مدت40–55 minutes
تولیدکننده‌ها
توزیع‌کنندهنت‌فلیکس
پخش تلویزیونی سی‌بی‌اس
پخش
شبکهٔ اصلیNetflix
انتشار اولیه۱۰ اوت ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-08-۱۰) –
۱۱ اکتبر ۲۰۱۹
وبگاه

تسکین‌ناپذیر (انگلیسی: Insatiable) یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام سیاه است که توسط لارن گاسیس ساخته و بازیگرانی چون دالاس رابرتس و دبی راین در آن ایفای نقش می‌کنند. ایدهٔ این سریال از یک مقاله با عنوان «The Pageant King of Alabama» در نشریه نیویورک تایمز که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، گرفته شده‌است. فصل اول این سریال در اوت ۲۰۱۸ توسط نت‌فلیکس منتشر شد. فصل دوم نیز در اوکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

داستان[ویرایش]

پتی (دبی راین) یک دختر نوجوان است که به خاطر وزن زیادش در مدرسه مورد آزار و اذیت و تمسخر قرار می‌گیرد. فَک او توسط یک بی‌خانمان شکسته می‌شود. پتی نمی‌تواند سه ماه غذای جامد بخورد و در این سه ماه وزن خود را بسیار کم کرده‌است. او پس از این لاغر و زیبا می‌شود و همه را متعجب می‌کند. پتی تصمیم می‌گیرد از کسانی که او را به خاطر وزن‌اش مسخره می‌کردند انتقام بگیرد، تا اینکه یک وکیل مدنی به نام باب ارمستارنگ (دالاس رابرتس) که مربی آموزش مسابقات زیبایی هم است، به پتی می‌گوید که او پتانسیل تبدیل شدن به ملکهٔ زیبایی را دارد…

بازیگران[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. Petski, Denise (July 19, 2018). "'Insatiable' Trailer: Debby Ryan Is Craving Revenge In Netflix Dark Comedy". Deadline Hollywood. Retrieved November 16, 2019.

پیوند به بیرون[ویرایش]