براتیوشا بانرجی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
براتیوشا بانرجی
زادهٔ۱۰ اوت ۱۹۹۱[۱][۲]
جمشیدپور
درگذشت۱ آوریل ۲۰۱۶ (۲۴ سال)
بمبئی
علت مرگخودکشی با دار زدن خود
ملیتهند
پیشههنرپیشه
سال‌های فعالیت۲۰۱۰–۲۰۱۶
شناخته‌شده برایen:Balika Vadhu, en:Bigg Boss 7، en:Hum Hain Na, en:Sasural Simar Ka
قد۱۵۸ سانتیمتر (۵ فوت ۲ اینچ)

براتیوشا بانرجی (انگلیسی: Pratyusha Banerjee; ‏۱۰ اوت ۱۹۹۱[۳][۴] – ۱ آوریل ۲۰۱۶) هنرپیشه اهل هند بود. وی بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ میلادی فعالیت می‌کرد.

زندگی‌نامه[ویرایش]

وی در ۱۰ اوت ۱۹۹۱ در جمشیدپور به دنیا آمد و در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی حاضر شد، در سال ۲۰۱۰ از سوی انجمن کشف استعداد برگزیده شد و برای کار به بمبئی نقل مکان نمود، در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی هندی از جمله «بالیکا وادو» در سال ۲۰۱۰ درخشید.

مرگ[ویرایش]

جسد او در یکم آوریل سال ۲۰۱۶ در حالیکه از سقف خانه اش آویزان شده بود کشف گردید. براتیوشا بعد از آنکه برای آخرین بار با نامزد سابقش تماس گرفت، اقدام به خودکشی کرد و در منزلش خود را حلق آویز کرد و در بیمارستان جان باخت. او دختر شادی بود و هیچ اثری از افسردگی در او دیده نمی‌شد. علت این خودکشی، شکست عاطفی اعلام شد، زیرا نامزد براتیوشا با وی قطع رابطه کرده و با دختر دیگری نامزد کرده بود.

منابع[ویرایش]

  1. "Pratyusha Banerjee's b'day party". The Times Group. The Times of India. 10 August 2015. Retrieved 2 April 2016.
  2. "Pratyusha Banerjee would have been 25 today: Kamya Punjabi, Adaa Khan remember Balika Vadhu star, see pics". indianexpress.com. Retrieved 10 August 2016.
  3. "pratyusha banerjee's b'day party". the times group. times of india. 10 August 2015. Retrieved 2 April 2016.
  4. "pratyusha banerjee would have been 25 today: kamya punjabi, adaa khan remember balika vadhu star, see pics". indianexpress.com. Retrieved 10 August 2016.

پیوند به بیرون[ویرایش]