بحث کاربر:Ashofteh

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

رضا آشفته باورش نمي شد كه روزي با تمام علاقه مندي به رياضي سر از ادبيات ، سينما و تئاتر در بياورد . او در بهار 1369 براي اولين بار نوشتن را با فيلمنامه اي آغاز كرد و تا امروز بر نوشتن استمرار داشته است با اين اميد كه بتواند ايده هاي خود را از زندگي و طبيعت در اختيار ديگران بگذارد . سالهاي آغازين ، سالهاي سياه نوشتن بود و افسردگي هاي شديد . تا اينكه در تابستان 71 به خدمت سربازي و در لباس سرباز معلمي فراخوانده شد . حالا او بايد مسوليت 14 دانش آموز روستاي چاه مركز تايباد را به تنهايي مي پذيرفت .وظيفه ي آشفته درس دادن به آنان بود و در اين رابطه ي دوستانه او زندگي را از آنان و مردم روستا آموخت . زندگي كه برايش سياه و گمشده به نظر مي آمد . طبيعت كويري تايباد هم مزيد بر علت مي شد تا بهتر خود را جست و جو كند و در بازيابي خويشتن به آنچه بايد خود را بياويزد بيشتر آشنا شود .

برچسب[ویرایش]

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود، خواهشمندیم که دست نگه دارید. برای تمرین به گودال ماسه‌بازی بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

♦  مرد   تنها  ♦ ب ‏۲۹ ژوئن ۲۰۰۸، ساعت ۱۹:۵۰ (UTC)[پاسخ]

برچسب[ویرایش]

شما بر اساس سیاست‌های ویکی‌پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده‌اید. منش خود را نسبت به ویکی‌پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت دسترسی شما برای مدت محدود و یا نامحدود قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.

♦  مرد   تنها  ♦ ب ‏۳۰ ژوئن ۲۰۰۸، ساعت ۱۴:۰۸ (UTC)[پاسخ]