پرش به محتوا

بحث کاربر:Reza luke

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱۱ ماه پیش توسط Darknessswamp8 در مبحث نامزدی حذف سریع برای الگو:جعبه پنیر
بایگانی

بایگانی‌ها




Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey[ویرایش]

  1. This survey is primarily meant to get feedback on the Wikimedia Foundation's current work, not long-term strategy.
  2. Legal stuff: No purchase necessary. Must be the age of majority to participate. Sponsored by the Wikimedia Foundation located at 149 New Montgomery, San Francisco, CA, USA, 94105. Ends January 31, 2017. Void where prohibited. Click here for contest rules.

Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey[ویرایش]

پیشنهاد حذف پرونده پرونده:Hyper iran.jpg[ویرایش]

بحثی دربارهٔ اینکه آیا پروندهٔ پرونده:Hyper iran.jpg پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این پرونده در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف متفرقه/پرونده:Hyper iran.jpg ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این پرونده، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند پرونده را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را اصلاح کنند. با این حال الگوی حذف را از بالای پرونده برندارید. Mhhossein (بحث) ‏۱۱ اکتبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۷:۱۹ (UTC)پاسخ

سرزده[ویرایش]

درود رضا جان

خوبی؟ داشتم بایگانی‌های گذشته را مرور می‌کردم به نام شما برخوردم. گفتم دیداری سرزده از شما داشته باشم.

پیر شدیم رفت! In fact ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۱:۰۸ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف دوش آینده[ویرایش]

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ دوش آینده پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/دوش آینده ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. ‏ SunfyreT ‏۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۶:۲۷ (UTC)پاسخ

مقاله کلامی زنجانی / نظر خواهی[ویرایش]

با سلام دوست عزیز؛

لطفا در نظرخواهی حذف صفحه مقاله ولی‌الله کلامی زنجانی در صورت تمایل شرکت نمایید و نظرتان را نسبت به حذف یا ماندن مقاله مورد نظر ثبت کنید.

با تشکر رضا دبیر (بحث) ‏۲۸ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۰۷ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع برای الگو:جعبه پنیر[ویرایش]

برچسب حذف سریع به مقالهٔ الگو:جعبه پنیر افزوده شده‌است و ممکن است این مقاله به دلیل‌های زیر حذف گردد:

نیازی به این میانبر نیست

بر پایهٔ معیارهای حذف سریع در هر زمانی امکان حذف مقاله‌هایی که مشمول هریک از این معیارها شوند، وجود دارد.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک بر روی دکمهٔ «مخالفت با این حذف سریع»، با این نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید این صفحه نباید حذف شود. با این حال، آگاه باشید که هرگاه یک صفحه برای حذف سریع برچسب بخورد، ممکن است بی‌درنگ حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، اما در افزودن اطلاعات بیشتر در راستای سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا درنگ نکنید. اگر صفحه حذف شده است، و تمایل دارید که محتوا برای ارجاع‌دهی بیشتر یا بهبود در آینده احیا شود، لطفاً با مدیری که صفحه را حذف کرده تماس بگیرید، یا اگر پیشتر این کار را انجام داده‌اید، درخواستی در اینجا قرار دهید. مرداب/8 ‏۲۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۵۱ (UTC)پاسخ

You have been a medical translators within Wikipedia. We have recently relaunched our efforts and invite you to join the new process. Let me know if you have any questions. Best Doc James (talk · contribs · email) 12:34, 2 August 2023 (UTC)