پرش به محتوا

کاربر:SerendiPity

این کاربر در ویکی‌پدیای فارسی دسترسی گشت خودکار دارد.
این کاربر دسترسی تأییدشدهٔ پایدار در ویکی‌پدیای فارسی دارد.
این کاربر از نگهبانان ویکی‌پدیا است.
این کاربر در ویکی‌پدیای فارسی دسترسی واگردانی دارد.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

SerendiPity
علم‌آموز، نشر دهنده

یادم هست وقتی که بچه بودم یکی از معلم‌های ما همیشه می‌گفت: «زکات علم، نشر دانش است». من معتقدم منظورش هر چه هم که بود، شما امروز زکات علم خود را پرداخت کرده‌اید.

— یک دوست‌دار ویکی‌پدیا، در اختتامیه همایش ویکی‌پدیا سال ۱۳۹۵.

دربارهٔ من

مهم نیست که این کاربر زن است یا مرد، چند سالش است یا که در کجا زندگی می‌کند. مهم این است که این کاربر همیشه می‌خواست یک سرندیپیتی باشد. منظور آن شخصیت محبوب صورتی کارتون جزیرهٔ ناشناخته نیست. منظور یک سرندیپیتی به معنای واقعی کلمه است. منظور این است که بعضی اوقات وقتی فردی مقالهٔ او را می‌بیند حس کند که یک سرندیپیتی پیدا کرده.

مشارکت‌های من

این کاربر با عشق به ویکی آمده بود و همچنان با عشق ادامه می‌دهد. آرزو دارد دانش همان طور که به کودکان انگلیسی‌زبان می‌رسد، برای کودکان فارسی‌زبان نیز در دست‌رس باشد. او دلش می‌خواهد روزی جانب داری از مقالات فلسفی، دینی، سیاسی، ویکی فا پاک شود و بی‌طرفی تنها چیزی باشدکه در آن می‌بینیم.

تماس با من

بهترین راه برای ارتباط با این کاربر صفحه بحث اوست. اما گاهی افرادی به او رایانامه می‌زنند. این کاربر رایانامه ای را که در ویکی ثبت کرده را به ندرت چک می‌کند پس تقاضا دارد که هر چه هست را در صفحه بحث او بگذارید. اما قبل از پیام دادن خواهشا این چند نکته را بدانید:

  • این کاربر هیچ کاره است.
  • اگر تقاضای شما بر خلاف قوانین ویکی باشد. نه تنها این کاربر بلکه روزبه پورنادر نیز هیچ‌کاره است.
  • این کاربر اگر حس کند که درخوست شما رنگ و بوی نفع شخصی دارد ممکن است سرد شود و آن طور که باید به درخواست شما پاسخ ندهد.
با تازه واردان مهربان باشیم

این کاربر با تازه واردان مهربان، صبور و دل‌سوز است چون می‌داند بسیاری از آن‌ها با عشق به ویکی فا آمده‌اند. شاید قوانین را ندانند و شاید درک درستی از کارشان نداشته باشند و حتی شاید وپ:تهدیدهای قانونی را نادیده مگیرید پیش آمده. در هر صورت این کاربر ملایم رفتار می‌کند. سعی می‌کند با صبر توضیح دهد و اگر نتوانست توجیه کند دوباره این کار را انجام دهد. این کاربر می‌داند که برخی اوقات خسته‌تر از آن است که با تازه واردان سر و کله بزند. پس نمی‌زند. اگر صبر نداشت آن روز به نگهبانی نمی‌پردازد و اگر وقت صحبت با تازه‌واردی از کوره دررفت سریع فاصله می‌گیرد تا یک‌وقت کاری نکند که نامهربان جلوه کند. این کاربر با تازه واردان مهربان است.