پرش به محتوا

کاربر:Nadervafaei

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

ما زیاران چشم یاری داشتیم.........خود غلط بود آنچه ما پنداشتیم

نیمه بازنشسته
این کاربر مشارکت‌های اندکی در ویکی‌پدیا خواهد داشت.




غمگینم براي دانشنامه ای كه این روزها حال و روزش خوب نیست و هر روز بیشتر رو به افول می رود. مقالات بی کیفیت تک خطی در حد «فلانی فلان است و اهل کشور فلان است، همراه با یک جعبه اطلاعات» در همین حد ! که روزانه تولید می شود و هیچ کمکی به دانشنامه و افراد مراجعه کننده به دانشنامه نمی کند صرفا برای بالا بردن کاذب تعداد مقالات برخی کاربران است که علاقه دارند به هر قیمتی تعداد مقالات خود را بالا ببرند و در عین حال، این تولید مقالات بی کیفیت، منافاتی و تخطی از اصول دانشنامه ندارد و ایرادی هم نمی تواند به آن وارد شود ! نبح هایی که بعضی مواقع جای تسویه حساب میشود و کاربران بر اساس اینکه میخواهند مقاله ای بماند یا نماند از یک وپ دو نقطه یکسان برای نبح های مختلف تفسیر های مختلف میکنند تنها بر اساس آنکه بخواهند مقاله بماند یا خیر و در نهایت نبح آنطور که میل جمع کننده نبح باشد جمع میشود که بازهم منافاتی با اصول دانشنامه ندارد و ایرادی نمی تواند به آن وارد شود ! و امان از این دشمنی ها که تیشه به ریشه دانشنامه می زند،قرار بود که این وپ دو نقطه ها رهنمود باشند و کمک حال نه بلای جان ! خدا نکند که قرار شود کسی بایکوت شود چه حرف بزند و چه حرف نزند در هر صورت تفاوتی ندارد همیشه چندتایی وپ دو نقطه پیدا می شود که به سمتش شلیک شود و حیات ویکیپدیایی اش از حیز انتفاع ساقط شود ! آدم ها در دانشنامه اینقدر عادت کرده اند پشت این وپ دو نقطه ها پنهان شوند که حتی فراموش کرده اند میتوانند باهم خیلی دوستانه و عادی صحبت کنند و مشکلاتشان را حل کنند، جنگ بر سر عناوین دل خوش کنکی که اندازه یک قرص نان در دنیای واقعی ارزش ندارد ! به نانوا بگویید من فلان سمت دار ویکیپدیا هستم ببینید که یک نان به شما رایگان میدهد ؟ واقعا ارزشش را دارد ؟ در نهایت اندوه، روزی را میبینم که در این دانشنامه چند نفر بیشتر از کاربران قدیمی باقی نمانده اند و دانشنامه زیر تاخت و تاز آی پی های خرابکار در حال نابود شدن است.



مهر اساتید و سروران

این نشان برای شما![ویرایش]

نشان پشتکار
درود. امیدوارم که پیش ما بمانید و مشارکتهایتان را خاتمه ندهید. با احترام M.Mousavi «بحث» ‏۲۰ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۴۶ (UTC)

این نشان برای شما![ویرایش]

نشان پشتکار
درود به پاس زحمات شما و پشتکار حضرتعالی در ویکیفا کلاه از سر برداشته و کرنش می‌کنم امید که شاهد مقالات بیشتری از شما باشم و لذت مطالعه آنها را ببرم. سلامت، شاد و عاشق باشید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۳۰ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۰۷:۲۷ (UTC)

این نشان برای شما![ویرایش]

نشان ویراستار
خسته نباشید خاچی ‏۱ اکتبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۵:۰۹ (UTC)

این نشان برای شما![ویرایش]

نشان حافظ ویکی
درود حضور شما و کمک شما برای پیشبرد دانشنامه بسیار ارزشمند است حقیر به سهم ناچیز خود سپاسگزارم و کرنش می‌کنم. سلامت، شاد و عاشق باشید. با مهر شهنام ک (گفتگو) ‏۲۲ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۰۳ (UTC)

این نشان برای شما![ویرایش]

نشان مبارزه با خرابکاری
به پاس ویرایش‌های درست و مبارزه با خرابکاری‌ها و هرزنویسی‌ها. ارادتمند. Gm110m (بحث) ‏۵ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۹:۳۵ (UTC)

این نشان تقدیم به شما![ویرایش]

نشان اصلی
درود جناب وفایی عزیز. از حسن اعتمادتان به من در نظرخواهی ویکیبانی بسیار سپاسگزارم. امیدوارم سربلند و سلامت باشید. ارادتمند پدرامــگفتمان ‏۱۱ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۵۰ (UTC)