کاربر:Far-gh

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
بازنشسته
این کاربر از ویکی‌پدیای فارسی کناره‌گیری کرده و دیگر فعال نیست.

@Mazandar،‏ نوژن،‏ فلورانس،‏ Alborzagros،‏ Mahdy Saffar،‏ Freshman404 و ارژنگ: @Gire 3pich2005،‏ Fatemi،‏ Oyakmohsen و MohandesWiki:

داشتم با خودم فکر میکردم که این متن را چجوری شروع کنم. یا اصلا کدام صفحه بنویسم. کمی سخت هست، آنچه که الان در ذهنم میگذرد را به نوشته دربیارم ولی تمام تلاشم را انجام میدم.

مشکلات زیادی، چه روحی و چه جسمی، برای من پیش آمد که موجب شد مدت نزدیک به ۲ سال اخیر فعالیتم را در ویکی کم کنم و بیش از ۱ سال هم هست که اصلا فعالیتی ندارم. در این مدت رنج ها و سختی هایی کشیدم که گفتنش نه تنها خوشایند نیست بلکه مناسب این زمان و مکان هم نمی‌باشد. روزها و هفته ها میگذشت و روز به روز از شدت مشکلات کاسته میشد که تقریبا تا همین چند ماه پیش به روتین خودم برگشتم. از اون موقع تا به الان دوست داشتم فرصتی پیدا کنم تا پیامی در ویکی‌پدیا بگذارم که الان به مناسبت این سال جدید شاید وقت مناسبی باشه.

بودن در ویکی‌پدیا و در کنار شما دوستان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین لحظاتی بود که بنده در این زمان کوتاه زندگی در این کره خاکی نسیبم شد. درس‌های فراوانی یاد گرفتم و تجربیات بسیاری کسب کردم. فقط کاش که میشد زمان بیشتری را با شما دوستان در ویکی‌پدیا بگذرانم. متاسفانه باید ازتان خداحافظی کنم. شاید این کناره‌گیری دائمی باشه و شاید موقتی، فعلا مشخص نیست. تنها وظیفه خودم دانستم که بیام و پیامی بگذارم و تشکری کرده باشم که هرچند در مقابل لطف شما دوستان هیچ است. دلم برای اینجا و در کنار شما دوستان بودن تنگ میشه. برای تک تکتون آرزوی بهترین ها را دارم. آرزوی شادی، موفقیت، تندرستی و سلامتی.

«راه زندگی، دشوار است و موانع بیشمار»، خدا را چه دیدی، شاید روزی دوباره به ویکی‌پدیا بازگشتیم (:

دوستدار همگی‌تان
فرشید

پ.ن: نام‌های ارجاع داده شده در این صفحه، تنها تعدادی از دوستان آشنا و عزیز بنده هستند و ممکن است بسیاری از دوستان باشند که نامشان ذکر نشده باشد که لطفا پوزش من را پذیرا باشند.

فرشید . بحث ‏۲۳ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۵۵ (UTC)