پرش به محتوا

کاربر:Erfantenhome

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
god is with us
god is with us


عرفان نظری[ویرایش]

عرفان نظری (به انگلیسی: erfan nazari) (زاده 10 ژوئن 2000 میلادی) یکی از شهروندان متعهد ایران است. وی قبل از هر چیز یک ملی‌گرای[۱] واقعی میباشد.

زندگی شخصی[ویرایش]

اوایل زندگی

عرفان در 10 ژوئن 2000 در بخش جنوبی ایران در فارس {داراب} به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده میباشد که تا کنون ازدواج نکرده است.

نیاکان

اطلاعات دقیقی از نیاکان وی در دسترس نمیباشد ولی از سنگ نوشته های باقی مانده از دوران پارینیه سنگی[۲] به نظر میرسد که نیاکان او از از دسته افراد مخالف حکومت آن زمان بوده اند که با شورش های متداوم توانستند حکومت ظالمی را که درمنطقه فارس واقع بود را سرنگون کنند.

تحصیلات

عرفان 6 سال در مدارس ابتدایی در فارس تحصیل کرد و سپس به یکی از مدارس متوسطه اول منتقل شد زیرا مدارس متوسطه اول دارای ویژگی هایی برای برآورده کردن نیاز های او بودند و هم اکنون به سمت قله های افتخار حرکت میکند و در حال حاظر در پی دریافت مدرک پزشکی خود از دانشگاه رشت واقع در استان گیلان میباشد.

علایق شخصی

عرفان نظری به ورزش بسکتبال و بکس علاقه‌مند است و آن ها را به خوبی انجام میدهد.عرفان نظری به شخص هیتلر و طرز فکر او بسیار علاقه مند است و همواره حزب نازیسم و فعالیت های آن را تحسین میکند.

  1. "ملی‌گرایی". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-05-19.
  2. "پارینه‌سنگی". ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. 2018-05-06.
.I love my country