پرش به محتوا

کاربر:گازر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
صنایع چوب گازر یک شرکت تولید کننده محصولات چوبی است که در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است. این شرکت با بهره‌گیری از دانش فنی و تجربه کاری، محصولات متنوع و با کیفیتی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهد. برخی از محصولات شرکت صنایع چوب گازر 

- مصنوعات چوبی آشپزخانه: شامل کابینت، قفسه، جا لیوانی، جا میوه، جا نان و ... - مصنوعات چوبی خانه: شامل پنجره، درب، کمد، تخت، میز و ... - مصنوعات چوبی دکوراسیون: شامل قاب عکس، آینه، ساعت دیواری، جا کلید و ... - مصنوعات چوبی بازی: شامل پازل، تخته نرد، شطرنج و ...

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شرکت صنایع چوب گازر¹ نمونه‌هایی از محصولات آن را ببینید و با تماس با شماره تلفن آن¹ سفارش خود را ثبت کنید.

اکسسوری آشپزخانه نام عامل‌هایی است که برای بهینه‌سازی فضای کابینت و نگهداری وسایل و مواد غذایی استفاده می‌شود. اکسسوری آشپزخانه علاوه بر افزایش ظرفیت کابینت، باعث زیبایی و ترتیب فضای آشپزخانه نیز می‌شود. برخی از انواع اکسسوری آشپزخانه عبارتند از:

- سبدهای سوپرمارکت: سبدهای کشوئی که در داخل کابینت نصب می‌شود و برای نگهداری خشکبار، پروتئین، روغن و ... مناسب است. - مجیک کرنر: قطعات پلاستیکی چرخان که در گوشه‌های کابینت نصب می‌شود و برای دسترسی به فضای دور از دسترس مناسب است. - سطل زباله: قابلمه‌ای که در داخل کابینت نصب می‌شود و برای جداسازی زباله‌های خشک و تر مناسب است. - آویز: قلاب چدنی یا پلاستیکی که در داخل یا برون کابینت نصب می‌شود و برای نگهداری قابلمه، چاقو، دستکش و ... مناسب است.

شما می‌توانید با مراجعه به مقالات زیر²³ اطلاعات بیشتری درباره اکسسوری آشپزخانه و نحوه ساخت آن بدست آورید.بنیانگذار صنایع چوب گازر(آقای مهندس ماشالله گازر) میباشند.