پرش به محتوا

کاربر:سید وحید موسوی زاده

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سید وحید موسوی زاده ، متولد ۶ بهمن ۱۳۵۶ هجری شمسی فرزند سید مصطفی موسوی زاده زاده فرزند سید حسین من در خانواده ایکه هنر کاشی سازی راپیشه خود دارد و شغلی خانوادگی من از جهت مادر و هم از جهت پدر دارای فدمت فامیلی میباشد و با توجه به این مهم قاعدتاً من هم در قطار خانوادگی جایی برای خود باز کردم و با توجه به استعداد و علاقه که در خود یافتم تمام سعی تلاش خودم را برای بهره مند شدن از تجربه های افرادی که در خانواده در رأس این رشته قرار داشتن بهره ببرم و با وجود تجربه های که شخصاً به دست آوردم در این زمینه روز به روز در حال افزایش معلومات و یافتن راه های جدید در بهتر شدن و سرعت بخشیدن در جریان تولید و اجرای کاشی های صنایع دستی قرار گرفته ام.

موارد اجرایی قابل ذکر

از مهم ترین مواردی که در طول دوران اجرایی خود به آن هم از نظر معنوی و هم از جهت تجربی میتوانم یاد کنم اجرای کاشیکاری سنتی صحن حضرت زهرا در جوار حرم حضرت علی علیه الاسلام در واقع در نجف اشرف کشور عراق میباشد.
در ضمن ایچاد یک کارگاه تولید کاشی های صنایع دستی با به کار گیری تکنولوزی های بهروز و همچنین با امکان داشتن محیط قابل ارتقابا فن آوری های مورذ نیاز در آینده.
صفارت جدید جمهوری اسلامی ایران بیروت..
قابل ذکر است در کشور های حاشیه خلیج فارس هم تعداد قابل ذکری پروزه های اجرایی از جمله حسینیه گراشیها مقیم دبی - مسجد المردف دبی - تعدادی منازل مسکونی یرای اشخاس مهم امارات - ماتم الاجم بحرین .


تحصیلات من دیپلم ریاضی فیزیک در دبیرستان و گرافیک کامپیوتر و همچنین طراحی دکوراسیون های سنتی و مدرن است، و در رشته گرافیک کامپیوتر دارای مدرک فوق پیشرفته در نرم افزارهای مربوط به این رشته هستم.