ماوراء (مجموعه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از Beyond (American TV series))
فراتر از آن
ژانردرام تخیلی
سازندهآدام نوسدوروف
بازیگران
آهنگسازتوبی چو
کشور سازندهایالات متحده آمریکا
زبان اصلیانگلیسی
شمار فصل‌ها۲
شمار قسمت‌ها۲۰
تولید
تهیه‌کنندهتریسی جفری
مدت۴۱–۴۳ دقیقه
تولیدکننده‌ها
  • Automatik
  • Imperative Entertainment
پخش
شبکهٔ اصلیفری فرم
انتشار اولیه۱ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-01-۰۱) –
۲۲ مارس ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-03-۲۲)
پیوندهای بیرونی
وبگاه
وبگاه تولید

ماوراء (انگلیسی: Beyond) یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی درام آمریکایی است که توسط آدام نوسدورف ساخته شده‌است و اولین نمایش آن در ۱ ژانویه ۲۰۱۷ در فری فرم است. در این سریال بورکلی دافیلد، دیلان گوین، جف پیر، جاناتان وایتسل، مایکل مک گرادی و رومی روزمونت بازی می‌کنند. در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۷، فری فرم این مجموعه را برای فصل دوم ۱۰ قسمتی تمدید کرد که اولین نمایش آن در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ انجام شد و در ۲۲ مارس ۲۰۱۸ به پایان رسید. در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۸، فری فرم اعلام کرد که آنها پس از دو فصل سریال را لغو کرده‌اند.[۱]

خلاصه[ویرایش]

هولدن ماتیوس از کما ۱۲ ساله بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که او اکنون توانایی‌های خارق‌العاده ای دارد، توانایی‌هایی که او را به وسط یک توطئه خطرناک سوق می‌دهد. هولدن اکنون که از کما خارج شده‌است، می‌خواهد بفهمد که طی ده سال گذشته چه اتفاقی برای او افتاده‌است و چگونه می‌تواند در جهانی زندگی کند که در حالی که در کما بود تغییر کرده‌است. در حالی که هولدن سعی می‌کند خود را با بزرگسالی سازگار کند، یک زن مرموز به نام ویلا به او هشدار می‌دهد که به افراد اطرافش اعتماد نکند.

بازیگران[ویرایش]

تولید[ویرایش]

یک خلبان در آوریل ۲۰۱۵ برای فری فرم که آن زمان به عنوان ای‌بی‌سی خانوادگی شناخته می‌شد، [۲] دستور تولید این مجموعه را در نوامبر ۲۰۱۵ در ده قسمت داد.[۳]

در ۱۰ ژانویه ۲۰۱۷، فری فرم مجموعه را برای فصل دوم تمدید کرد.[۴] فصل ۲ با یک قسمت دوبله در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ به نمایش درآمد.[۵] فینال فصل دوم ۱۰ قسمت ۲۲ مارس ۲۰۱۸ پخش شد.

فصل ۱ (۲۰۱۷)[ویرایش]

کل فصل اول در ۲ ژانویه ۲۰۱۷ در سیستم عامل‌های دیجیتال VOD، برنامه و وب سایت فری فرم و هولو منتشر شد.[۶]

فصل ۲ (۲۰۱۸)[ویرایش]

یک بازخورد ویژه با عنوان «فراتر از آن چه در پیش است» در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۷ پخش شد و ۳۵۷۰۰۰ بیننده را به خود جلب کرد.[۷]

پخش[ویرایش]

در سطح بین‌المللی، این سریال در ۱۷ ژانویه ۲۰۱۷ در استرالیا از طریق FOX8 اکران شد [۸] و در انگلیس و ایرلند، هر ده قسمت از فصل اول قبل از پخش در ایالات متحده در نتفلیکس در دسترس بود و قسمت‌های جدید فصل دوم به صورت هفتگی اضافه می‌شدند.[نیازمند منبع]

منابع[ویرایش]

  1. Andreeva, Nellie (March 29, 2018). "'Beyond' Canceled By Freeform After 2 Seasons". Deadline. Retrieved March 30, 2018.
  2. "ABC Family Greenlights Comedy Gorgeous Morons and Supernatural Drama Beyond". The Futon Critic. April 10, 2015. Retrieved January 17, 2016.
  3. "ABC Family Gives Series Orders to Scripted Dramas Guilt and Beyond". The Futon Critic. November 5, 2015. Retrieved January 17, 2016.
  4. D'Alessandro, Anthony (January 10, 2017). "Freeform Gives Season 2 to Beyond". Deadline. Retrieved May 3, 2017.
  5. "Freeform Doubles Down on the Laughs with Brand-New Wednesday Night Comedy Block". The Futon Critic. October 18, 2017. Retrieved December 22, 2017.
  6. Petski, Denise (October 7, 2016). "Freeform Embraces Binge-Watching, Will Release Entire First Season Online On Premiere Night". Deadline. Retrieved April 23, 2017.
  7. Metcalf, Mitch (December 29, 2017). "Top 150 Thursday Cable Originals: 12.28.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 30 December 2017. Retrieved December 29, 2017.
  8. P., Chuck (January 12, 2017). "New This Week (Jan. 16): Great British Bake Off, Bear Grylls, Teen Wolf, Cricket and Live Sport". Foxtel. Retrieved January 13, 2017.

پیوند به بیرون[ویرایش]