پرش به محتوا

پرونده:Unholy Desire 1964.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Unholy_Desire_1964.jpg(۲۶۴ × ۳۷۷ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۲۱ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

اجازه‌نامه[ویرایش]


خلاصه[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ انگیزه‌های قتل.
توضیحات

این تصویر هنری جلد Unholy Desire / Intentions of Murderاست. تصویر جلد احتمالاً متعلق به توزیع‌کنندهٔ آن، نیکاتسو، توهو (ایالات متحده)، ناشر فیلم یا استدویی که فیلم را تولید کرده است.

منبع

انتظار می‌رود بتوان جلد اثر را از این محل تهیه کرد: ناشر یا استدیوی مربوطه.

مقاله

انگیزه‌های قتل

میزان استفاده

کل تصویر روبه‌روی جلد. زیرا این طرح جلد به صورت یک بسته عرضه می‌شود برای شناسایی محصول وجود تمام تصویر لازم است تا بتوان مفهوم و برند مرتبط را به درستی منتقل کرد و از خدشه‌دارکردن و نمایش نادرست تصویر پرهیز نمود.

کیفیت پایین؟
کاربرد

جعبهٔ اطلاعات اصلی. از این تصویر برای شناسایی در یک بافت نقادانه از اثر استفاده شده است. وجود این تصویر به خواننده در جهت درک بهتر مقاله کمک زیادی می‌کند، کاری که بدون وجود آن و تنها از راه کلمات عملاً ممکن نیست. تصویر در جعبهٔ اطلاعات بالای مقاله قرار گرفته است و به اثر مربوطه اشاره دارد و تصویر اصلی مرتبط با این اثر را که برای نمایش آن به کار می‌رفته است نمایش می‌دهد. با کمک آن کاربران به سادگی و به سرعت اثر را شناسایی می‌کنند. استفاده از تصویر به این منظور برای استفادهٔ اصلی و تجاری آن رقابتی ایجاد نمی‌کند. به طور مشخص مشکلی برای سازندهٔ جلد از نظر فراهم‌آوردن خدمات طراحی مشابه یا برای بازاریابی فیلم مشکل‌ساز نخواهد بود.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان جلد یک فیلم، تصویر را نمی‌توان با معادل آزاد جایگزین کرد؛ هرگونه تصویر معادلی که بتواند مقصود را به درستی منتقل کند حق تکثیر خواهد داشت و و هر تصویری که به اندازهٔ کافی به تصویر اصلی نزدیک نباشد برای مقاصد نقد و شناسایی مناسب نخواهد بود.

اطلاعات بیشتر

آنچنان که در بالا گفته شده، استفاده از تصویر در مقاله مطابق بر سیاست ویکی‌پدیا:محتوای غیر آزاد و استفاده منصفانه است.

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۷ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۳۹تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۷ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۷:۳۹۲۶۴ در ۳۷۷ (۲۱ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۱۱ فوریهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۳:۲۷فاقد بندانگشتی۳۱۶ در ۴۵۰ (۲۸ کیلوبایت)Dalba (بحث | مشارکت‌ها)== اجازه‌نامه == {{جلد فیلم|image has rationale=yes}} == خلاصه == {{Non-free use rationale video cover | Article = انگیزه‌های قتل | Use = Infobox <!-- ADDITIONAL INFORMATION --> | Name...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: