پرونده:Tangled the Musical logo disney cruise.png

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Tangled_the_Musical_logo_disney_cruise.png(۴۰۰ × ۲۲۷ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۲۰۵ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/png)

شرح[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ گیسوکمند (فرنچایز).
توضیحات

این آرم متعلق به دیزنی و دیزنی کروز لاین برای تولید صحنه «گیسوکمند: موزیکال» در دزنی مجیک است. جزئیات بیشتر: لوگوی نمایش موزیکال «گیسوکمند»

منبع

دیزنی و دیزنی کروز لاین

مقاله

گیسوکمند (فرنچایز)

میزان استفاده

کل لوگو برای رساندن معنای مورد نظر و جلوگیری از خدشه دار شدن یا نمایش نادرست تصویر مورد نظر استفاده می‌شود.

کیفیت پایین؟

بله

کاربرد

برای استفاده در جعبه اطلاعات موزیکال در مقاله مربوط به همه کالاها در فرانچایز گیسوکمند دیزنی. این لوگو برای متمایز ساختن موزیکال استیج دیزنی کروز لاین از دیگر موجودیت‌های مشابه در مقاله ضروری است. تصویر در جعبه اطلاعات در بالای بخش بحث دربارهٔ کار قرار می‌گیرد تا تصویر بصری اولیه مرتبط با کار را نشان دهد و به کاربر کمک کند تا به سرعت کار را شناسایی کند و بداند آنچه را که به دنبال آن است یافته‌است. استفاده از نشان‌واره در مقاله مطابق با خط‌مشی محتوای غیر رایگان ویکی‌پدیا، دستورالعمل‌های نشان‌واره، و استفاده منصفانه تحت قانون حق نشر ایالات متحده همان‌طور که در بالا توضیح داده شد، است.

محتوای آزاد جایگزین؟

خیر

اجازه‌نامه[ویرایش]

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۲۱ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۵۸تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۲۱ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۲۱:۵۸۴۰۰ در ۲۲۷ (۲۰۵ کیلوبایت)The Ocean (بحث | مشارکت‌ها){{دلیل استفاده اثر غیر آزاد |توضیحات = این آرم متعلق به دیزنی و دیزنی کروز لاین برای تولید صحنه «گیسوکمند: موزیکال» در دزنی مجیک است. جزئیات بیشتر: لوگوی نمایش موزیکال «گیسوکمند» |منبع = [https://disneycruise.disney.go.com/ دیزنی] و [http://disneycruiselineblog.com/wp-content/uploads/2015/11/Tangled-The-Musical-Live-Stream-Screenshot.jpg دیزنی کروز لاین] |مقاله = گیسوکمند (فرنچایز) |بخش یا قسمت = کل لوگو برای رساندن معنای مورد نظر و جلوگیری از خدشه دار...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند:

فراداده