پرونده:Rick Ross Feat Nicki Minaj - You the Boss.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Rick_Ross_Feat_Nicki_Minaj_-_You_the_Boss.jpg(۳۱۶ × ۳۱۵ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۲۷ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

تصویر از wikipedia:en کپی شده‌است.توضیحات اصلی ان این بود::


Summary[ویرایش]

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد برای مقالهٔ You the Boss.
توضیحات

این متعلق به متعلق به برای You the Boss.

منبع

را می‌توان از .

مقاله

You the Boss

میزان استفاده

کل استفاده شده است تا معنا منتقل شود و از هرگونه خدشه‌دار کردن یا ارائهٔ نادرست از تصویر مورد نظر جلوگیری شود.

کیفیت پایین؟
کاربرد

از این تصویر در جعبهٔ اطلاعات بالای مقاله استفاده می‌شود You the Boss، که یک موضوع مورد نیاز عموم است. اهمیت در این است که به خواننده کمک می‌کند سازمان را شناسایی کند، و خوانندگان را مطمئن سازد که به مقالهٔ مورد نظرشان در زمینهٔ نقد و بیان دیدگاه دربارهٔ آن سازمان دست یافته‌اند، و نیز نمانام مورد نظر سازمان را آنچنان که در پیام نمانام آمده معرفی کند به گونه‌ای که واژه‌ها به تنهایی نمی‌توانند انجام دهند.

محتوای آزاد جایگزین؟

از آن‌جایی که این یک ناآزاد است می‌توان تقریباً با اطمینان گفت که جایگزین آزادی برای آن وجود ندارد. هر جایگزینی که اثر اشتقاقی نباشد نمی‌تواند معنای مورد نظر را منتقل کند و تصویر را خدشه‌دار یا نادرست جلوه خواهد داد یا نمی‌تواند برای مقصودش در شناسایی و نقد به کار رود.


date/time username resolution size edit summary
2013-04-02T02:45:36Z Theo's Little Bot 315x316 27492 Reduce size of non-free image ([[WP:BOT|BOT]] - [[User:Theo's Little Bot/disable/resizer|disable]])

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۴ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۲۲:۰۷تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۴ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۲۲:۰۷۳۱۶ در ۳۱۵ (۲۷ کیلوبایت)Rezabot (بحث | مشارکت‌ها)تصویر از wikipedia:en کپی شده‌است.توضیحات اصلی ان این بود:: ==Summary== {{album cover fur <!-- REQUIRED --> |Article= You the Boss |Use=Infobox <!-- HIGHLY RECOMMENDED --> |Source= <!-- ADDITIONAL INFORMATION --...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: