پرونده:Iranasr-970707-First Version.jpeg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Iranasr-970707-First_Version.jpeg(۲۷۳ × ۳۶۵ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۱۹ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

شرح[ویرایش]

توضیحات

تصویر اولین نسخه از صفحه اول نشریه الکترونیکی ایران عصر به تاریخ هفتم مهرماه یکهزارو سیصد و نود و هفت - این تصویر را که بخشی از نشریه الکترونیکی ایران عصر هست را از وبسایت روزنامه ایران صرفا برای معرفی این نشریه الکترونیکی بارگذاری کرده ام. از آنجایی که وبسایت روزنامه ایران اختیار کامل در خصوص بارگذاری نشریه الکترونیکی روزنامه ایران را برای خوانندگان فراهم آورده است.بنابراین استفاده از بخشی از نشریه مورد نظر صرفا جهت معرفی آن در فضای عمومی منصفانه است.

منبع

وبسایت روزنامه ایران

تاریخ

1397/07/07

پدیدآور

hma969

اجازه‌نامه
(استفاده در جاهای دیگر)

تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۲۶تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۴:۲۶۲۷۳ در ۳۶۵ (۱۹ کیلوبایت)HujiBot (بحث | مشارکت‌ها)کوچک کردن تصویر غیر آزاد (وظیفه ۲۴)
‏۶ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۱۹فاقد بندانگشتی۱٬۳۸۵ در ۱٬۸۵۱ (۴۵۵ کیلوبایت)Hma969 (بحث | مشارکت‌ها){{اطلاعات | توضیحات = تصویر اولین نسخه از صفحه اول نشریه الکترونیکی ایران عصر به تاریخ هفتم مهرماه یکهزارو سیصد و نود و هفت - این تصویر را که بخشی از نشریه الکترونیکی ایران عصر هست را از وبسایت روزنامه ایران صرفا برای معرفی این نشریه الکترونیکی دانلود کرده ام. از آنجایی که وبسایت روزنامه ایران اختیار کامل در خصوص دانلود نشریه الکترونیکی روزنامه ایران را برای خوانندگان فراهم آورده است.بنابراین استفاده از بخشی از نشریه مورد نظر صرفا جهت معرفی آن در فضای عمومی منصفانه است. | منبع = و...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: