پرش به محتوا

پرونده:Creature Comforts.jpeg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

Creature_Comforts.jpeg(۲۶۶ × ۳۷۴ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۲۴ کیلوبایت، نوع MIME پرونده: image/jpeg)

دلیل استفاده از اثر غیرآزاد جلد فیلم غیر آزاد برای مقالهٔ مصاحبه با حیوانات.
توضیحات

این جلد فیلم مصاحبه با حیوانات است. حق تکثیر این جلد فیلم متعلق است به ناشر آن یا گرافیست(ها)یی که آن را ایجاد کرده‌اند.
جلد مصاحبه با حیوانات

منبع

ویکی‌پدیای انگلیسی

مقاله

مصاحبه با حیوانات

میزان استفاده

در جعبه

کیفیت پایین؟

بله

کاربرد

کاربرد برای این منظور، در رقابت با اهداف اثر اصلی به ویژه از جهت ارائهٔ طرح‌های گرافیکی توسط هنرمند نخواهد بود و مخل بازاریابی این اثر نخواهد شد.

محتوای آزاد جایگزین؟

به عنوان یک جلد فیلم، این تصویر قابل جایگزینی با اثر آزاد نیست؛ هر تصویر دیگری که این اثر را معرفی کند هم دارای حق تکثیر خواهد بود و آثار آزادی که متعلق به بسته‌بندی اصلی اثر نباشند، برای شناسایی یا تفسیر اثر کافی نخواهند بود. ندارد

اطلاعات بیشتر

استفاده از این جلد فیلم به شکلی که در بالا توضیح داده شد، در تطابق با سیاست محتوای غیر آزاد و قانون استفاده منصفانه ایالات متحده است.

اجازه‌نامه[ویرایش]


تاریخچهٔ پرونده

روی تاریخ/زمان‌ها کلیک کنید تا نسخهٔ مربوط به آن هنگام را ببینید.

تاریخ/زمانبندانگشتیابعادکاربرتوضیح
کنونی‏۲۲ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۴۲تصویر بندانگشتی از نسخهٔ مورخ ‏۲۲ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۰۰:۴۲۲۶۶ در ۳۷۴ (۲۴ کیلوبایت)Rezabot (بحث | مشارکت‌ها)تصویر از wikipedia:en کپی شده‌است که توضیحات اصلیش این بود: == Summary == {{Non-free use rationale |Article = Creature Comforts |Description = This is the DVD cover art for "Creature Comforts" TV-series by Aardman Animations. The cover art copyright is believed to belong to the producer Aardman Animations, or the graphic artist. |Source = This is a scan of the DVD cover |Portion = The entire cover: because the image is cover art, a form of product pac...

صفحهٔ زیر از این تصویر استفاده می‌کند: