بحث کاربر:Dalba

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط 4nn1l2 (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۱ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۳۱ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.


آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط 4nn1l2 در مبحث درخواست ریپلیس ساده

درخواست ریپلیس ساده

سلام Dalbacığım

بعد از اینکه پز ترکی یاد گرفتنم را دادم (به‌زودی tr-2) سریع سراغ اصل مطلب می‌روم :)

کریسمس سال قبل یک درخواست ریپلیس ساده داشتم: ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات مدیران/ژانویه ۲۰۲۲#احیا، انتقال، و ویرایش یک مدیر حین رسیدگی به درخواست یک سری تغییرات اضافهٔ دیگری هم داد که مطلوب بنده نبود، از جمله احیای مطالب یکی از زیرصفحاتم که بنده راضی به انجامش نبودم: ویکی‌پدیا:درخواست‌های مدیر شدن/Ahmad252/بررسی آرای خاچی در نبح. اینکه کارش از لحاظ مجوزهای کپی‌رایتی صحیح بود را هم مطمئن نیستم. اگر امکانش هست، مایلم ویکی‌پدیا:درخواست‌های مدیر شدن/Ahmad252/بررسی آرای خاچی در نبح حذف شود.

سایر مدیران هم یا واقعاً سر از درخواستم در نیاورند یا بنده را تحریم کرده‌اند که مرا یاد یک مرحلهٔ معینی از زندگی می‌اندازند ;) علی ای حال، به این دلیل این درخواست را در صفحهٔ بحث شما ثبت می‌کنم.

کل درخواستی که من داشتم احیای جدولی بود که برای Ahmad252 ساخته بودم. من عین همین جدول را برای سه کاربر دیگر هم در زیرصفحات کاربری‌ام ساخته بودم که راضی نیستم احیا شوند. الان از شما می‌خواهم اصل درخواست بنده (و فقط اصل درخواست بنده) انجام شود. توجه شود که به این ترتیب آن متنی که در جعبهٔ تاشو قرار دادم دیگر صحیح نیست.

اگر نوشته‌ام پیچیده شد و خوب توضیح ندادم، بگویید تا آنچه باید تعویض شود (متن قدیم ---> متن جدید) را عیناً همین زیر بنویسیم. تشکرها ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۹:۳۱ (UTC)پاسخ