بحث ویکی‌پدیا:تابلوی اعلانات هیئت نظارت/دوره دهم/Ladsgroup

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید نسخه‌ای قدیمی از صفحه است که توسط Mardetanha (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۶ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۲۵ ویرایش شده است. این نسخه ممکن است تفاوت‌های عمده‌ای با نسخهٔ فعلی داشته باشد.

(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

آخرین نظر: ۴ سال پیش توسط Mardetanha
من عازم سفر هستم ولی قبل از آن چند نکته مد نظرم را بگویم، توضیحات امیر کافی و کامل بود اما ۱)ایشان در اینجا تقاضای باز شدن کردن و من احتمالا خیلی از مدیران این درخواست ایشان را دیدیدم (منجمله مدیران مدیری عادل و کاربلد به زعم ایشان) اما هیچ کسی درخواست ایشان رو نپذیرفت و رسیدگی نکرد، این تلویحا یعنی بقیه مدیران کار امیر را درست میدانستند و می‌دانند. ۲)ایشان دائما همه را تجربیات بین‌المللی و ویکی‌انگلیسی هدایت می‌کنند، ایشان بهتر از هرکسی می‌دانند که این کاربری به با یک قطع دسترسی سریع به هیئت بیاید در آنجا با وی چه می‌کنند. ۳)ایشان به تنهایی باعث شده بسیاری از مدیران که قبلا در تام فعال بودند دیگر فعال نباشند چرا که ایشان ویکی‌وکیل‌بازی را خوب بلدند، حوصله و فرصت هم دارند که هر کسی را مدت زمان زیادی درگیر کنند. ۴) در نیمی از پرونده‌های تام ایشان هستند، هیچ کسی را هم قبول ندارند. مدل ایشان اینگونه است در هر بحثی به یکی از مدیران می‌تازد و بعد از همین برای اینکه تو با من درگیر هستی استفاده می‌کنند. ایشان واقعا با موفقیت توانسته‌اند با بیشتر مدیران فعال درگیر بشوند و اعصاب ایشان را خورد کنند.

در نهایت اینکه من فقط در یک نکته با ایشان موافق هستم و آنهم اشتباه امیر است، امیر باید با عطف به سوابق کاربر و رفتار طولانی مدت ایشان را حداقل یک ماه می‌بست. Mardetanha (بحث) ‏۶ ژانویهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۴:۲۵ (UTC)پاسخ