مسافر (ابهام‌زدایی): تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
معمولا فقط یک پیوند به هر مورد اختصاص می‌یابد. نام کامل مقاله باید نشان داده شود. پرانتزها را نپوشانید و نام مقاله را تغییر ندهید.
خط ۱: خط ۱:
'''مسافر''' به معانی کسی است که در سفر است.
'''مسافر''' به معانی کسی است که در سفر است.


# - '''[[مسافر (کتاب)|مسافر]]''' نام یکی از مجموعه شعرهای [[سهراب سپهری]] است که در سال [[۱۳۴۵]] منتشر شده است.
# - '''[[مسافر (کتاب)]]''' نام یکی از مجموعه شعرهای سهراب سپهری است که در سال ۱۳۴۵ منتشر شده است.
# - '''[[مسافر (مجموعه تلویزیونی)|مسافر]]''' نام یکی از مجموعه‌های تلویزیونی ساخت ایران است که طی سال [[۱۳۷۹]] در شبکهٔ تهران و از آن پس در شبکه‌های مختلف از جمله شبکه‌جام جم و کانال‌های ماهواره‌یی به نمایش درآمده‌است.
# - '''[[مسافر (مجموعه تلویزیونی)]]''' نام یکی از مجموعه‌های تلویزیونی ساخت ایران است که طی سال ۱۳۷۹ در شبکهٔ تهران و از آن پس در شبکه‌های مختلف از جمله شبکه‌جام جم و کانال‌های ماهواره‌یی به نمایش درآمده‌است.
# - '''[[مسافر کوچولو]]''' با نام اصلی «'''پرنس ستاره‌ها: پرنس کوچولو'''» (星の王子さま プチ・プランス Hoshi no Ojisama Puchi Puransu) در [[ژاپن]]، یک مجموعه [[انیمه]] است که زمینه اصلی داستان آن از کتاب [[شازده کوچولو]] اثر [[آنتوان دو سنت‌اگزوپری]] نویسندهٔ [[فرانسه|فرانسوی]] گرفته شده‌است.
# - '''[[مسافر کوچولو]]''' با نام اصلی «'''پرنس ستاره‌ها: پرنس کوچولو'''» (星の王子さま プチ・プランス Hoshi no Ojisama Puchi Puransu) در ژاپن، یک مجموعه انیمه است که زمینه اصلی داستان آن از کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت‌اگزوپری نویسندهٔ فرانسوی گرفته شده‌است.





نسخهٔ ‏۲۶ مهٔ ۲۰۱۲، ساعت ۰۹:۰۵

مسافر به معانی کسی است که در سفر است.

  1. - مسافر (کتاب) نام یکی از مجموعه شعرهای سهراب سپهری است که در سال ۱۳۴۵ منتشر شده است.
  2. - مسافر (مجموعه تلویزیونی) نام یکی از مجموعه‌های تلویزیونی ساخت ایران است که طی سال ۱۳۷۹ در شبکهٔ تهران و از آن پس در شبکه‌های مختلف از جمله شبکه‌جام جم و کانال‌های ماهواره‌یی به نمایش درآمده‌است.
  3. - مسافر کوچولو با نام اصلی «پرنس ستاره‌ها: پرنس کوچولو» (星の王子さま プチ・プランス Hoshi no Ojisama Puchi Puransu) در ژاپن، یک مجموعه انیمه است که زمینه اصلی داستان آن از کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت‌اگزوپری نویسندهٔ فرانسوی گرفته شده‌است.