فریدریشس‌هافن: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پامفیگوس (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
جز فردریش هافن به فردریش‌هافن منتقل شد
(بدون تفاوت)

نسخهٔ ‏۸ مارس ۲۰۰۹، ساعت ۲۲:۱۶

نشان شهر فردریش هافن

فردریش هافن شهری در آلمان در ایالت بادن-وورتمبرگ است.


همسایگان فردریش هافن شهرهای اولم در ناحیه کنستانتز، لینداو که در جزیره‌ای واقع در شرق بودنزه و ایالت باواریا است.

مردمان فردریش هافن برای ارتباط و رفت و آمد با این شهرها از قایق یا کشتی هایی که برای جابجایی مسافر و گاهی اوقات اتومبیل از راه دریا استفاده می‌کنند.

قرار گرفتن در کناره دریاچه کنستانتز (بودنزه) باعث شده تا فردریش هافن چهره‌ای توریستی بگیرد.


نقاط دیدنی

نمایی از ساحل فردریش هافن
  • قصر دوک فردریش در سال(۱۶۵۴ م) توسط معماری به نام «میشاییل بیر» و برای راهبان فرقه «سنت بندیکت» ساخته شد. البته بعدها این مکان توسط شاه ورتمبرگ به عنوان محلی برای اقامت برگزیده شد و اکنون نیز محل اقامت «فردریش» دوک ورتمبرگ است.
  • کلیسای قصر دوک فردریش است که در بین سالهای ۱۶۹۵ تا ۱۷۰۱ توسط «کریستین تامب» ساخته شد. مشخصه بارز آن ۲ برج است که از سنگ و ماسه ساخته شده و هر کدام ۵۵ متر ارتفاع دارند.
زیپلین نمادی برای شهر فردریش هافن
  • تفرجگاه ساحلی: تفرجگاه ساحلی دریاچه کنستانت (بودنزه) فردریش هافن، یکی از زیباترین و مورد توجه ترین نقاط آلمان است. این ساحل زیبا مکان مناسبی برای سپری کردن اوقات و شنا کردن، گرفتن حمام آفتاب و... است.
  • چشمه باشهورن: یکی از جاذبه‌های جالب شهر که در قلب فردریش هافن قرار گرفته چشمه «باشهورن» است. دو معمار به نامهای «باربارا و گرنوت رامپف» در اطراف این چشمه بنای زیبایی که از ورقه‌های فولادی تشکیل شده و به شکل یک درخت بلوط است ساخته‌اند. این چشمه برای کودکان نیز جاذبه‌های زیادی دارد.