پرش به محتوا

بحث کاربر:Ghalb-sabz: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱۱ ماه پیش توسط KOLI در مبحث ژوئیه ۲۰۲۳
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جزبدون خلاصۀ ویرایش
پاسخ
برچسب: پیوندهای ابهام‌زدایی
خط ۲: خط ۲:


[[File:Information orange.svg|28px|alt=Information icon]] لطفاً مطالب را بدون ارجاع‌دهی به [[ویکی‌پدیا:منابع معتبر|منابع معتبر]] اضافه نکنید یا تغییر ندهید.مطالبی که به صفحه [[:سبزوار]] اضافه کردید این شرایط را ندارند. برای اطلاعات بیشتر [[وپ:تأییدپذیری|سیاست تأییدپذیری ویکی‌پدیا]] و [[ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع|شیوهٔ ارجاع به منابع]] را مرور و مطابق آن‌ها نسبت به افزودن منابع اقدام کنید. با سپاس.<!-- الگو:هبک-بدون منبع/۲ --> &mdash; [[User talk:KOLI|<span style="color:#873636">K</span><span style="color:#36c">O</span><span style="color:#d33">L</span><span style="color:#fc3">I</span>]] ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۰۱ (UTC)
[[File:Information orange.svg|28px|alt=Information icon]] لطفاً مطالب را بدون ارجاع‌دهی به [[ویکی‌پدیا:منابع معتبر|منابع معتبر]] اضافه نکنید یا تغییر ندهید.مطالبی که به صفحه [[:سبزوار]] اضافه کردید این شرایط را ندارند. برای اطلاعات بیشتر [[وپ:تأییدپذیری|سیاست تأییدپذیری ویکی‌پدیا]] و [[ویکی‌پدیا:شیوه ارجاع به منابع|شیوهٔ ارجاع به منابع]] را مرور و مطابق آن‌ها نسبت به افزودن منابع اقدام کنید. با سپاس.<!-- الگو:هبک-بدون منبع/۲ --> &mdash; [[User talk:KOLI|<span style="color:#873636">K</span><span style="color:#36c">O</span><span style="color:#d33">L</span><span style="color:#fc3">I</span>]] ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۰۱ (UTC)
:با سلام و درود فراوان. منابع معتبر می باشد. طبق گفته معاون عمرانی شهرداری سبزوار در خبرگزاری های رسمی ایرانا و ایمنا سبزوار 37/5 کیلومتر مربع مساحت دارد. با یک سرچ کوچک درخواهید یافت سبزوار دومین شهر بزرگ خراسان بزرگ و سومین شهر بزرگ شرق ایران است. در ضمن بنده وظیفه ندارم مساحت سایر شهرها را مورد به مورد در صفحه سبزوار بگنجانم. همکار گرامی بهتر است به همکار نیشابوری، احسان باصفا بفرمایید در صفحات منطقه سبزوار اخلال گری ننمایند و الا همانند همکار دیگرشان حسابشان توسط همکاران محترم به مدت 3 روز بسته خواهد شد. دوره بزن درو و آشوب گری به پایان رسیده بهتر است به جای تنگ نظری و حسادت به شهرهای همسایه به فکر توسعه شهرشان باشد. با تشکر [[کاربر:Ghalb-sabz|Ghalb-sabz]] ([[بحث کاربر:Ghalb-sabz#top|بحث]]) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)

:: درود بسیار بر مشارکت‌کننده عزیز؛
با سلام و درود فراوان. منابع معتبر می باشد. طبق گفته معاون عمرانی شهرداری سبزوار در خبرگزاری های رسمی ایرانا و ایمنا سبزوار 37/5 کیلومتر مربع مساحت دارد. با یک سرچ کوچک درخواهید یافت سبزوار دومین شهر بزرگ خراسان بزرگ و سومین شهر بزرگ شرق ایران است. در ضمن بنده وظیفه ندارم مساحت سایر شهرها را مورد به مورد در صفحه سبزوار بگنجانم. همکار گرامی بهتر است به همکار نیشابوری، احسان باصفا بفرمایید در صفحات منطقه سبزوار اخلال گری ننمایند و الا همانند همکار دیگرشان حسابشان توسط همکاران محترم به مدت 3 روز بسته خواهد شد. دوره بزن درو و آشوب گری به پایان رسیده بهتر است به جای تنگ نظری و حسادت به شهرهای همسایه به فکر توسعه شهرشان باشد. با تشکر [[کاربر:Ghalb-sabz|Ghalb-sabz]] ([[بحث کاربر:Ghalb-sabz#top|بحث]]) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)
* نخست اینکه [[ویکی‌پدیا:ویکی‌پدیا_چه_چیزی_نیست#ویکی‌پدیا گوی بلورین نیست|ویکی‌پدیا گوی بلورین نیست]] نیست! پس تبلیغ و اهتمام هر تلاشی که در راستای «تشکیل استان خراسان غربی (سربداران)» صورت می‌گیرد، اینجا جایی ندارد. کما اینکه در جای‌جای این سرزمین شاهد این کشمکش‌ها هستیم؛ چه بروجردی‌ها، چه بهبهانی‌ها، . یا سبزواری‌ها فرقی ندارند. هنگامی که استان رسماً تأسیس و اعلام شد، در دانشنامه هم منعکس می‌شود!
* دومین موضوع ادعاهای بزرگ بسیاری‌ست که در بخش آغازین مقاله با استناد به این یا آن خبر نوشته‌شده‌است. [[ویکی‌پدیا:تأییدپذیری#ادعاهای_بزرگ_منابع_قوی_می‌طلبند|ادعاهای بزرگ منابع قوی می‌طلبند]]! اگر فکری به حال آنها نشود، بزودی حذف یا تعدیل خواهند شد.
* خواننده مقاله نمی‌تواند با استناد به اینکه می‌توان «با یک سرچ کوچک» به درستی این یا آن مطلب پی‌برد؛ و یا اینکه فلان مطلب برای منِ مشارکت‌کننده بدیهی به چشم می‌آید؛ آن را بپذیرد. استناد به [[وپ:منابع معتبر|منابع معتبر]] برای مستند بودن هر تغییر جدی محتوایی، ضروری‌است. و این مهم بر گردن مشارکت‌کننده‌ای هست که به ایجاد تغییر در محتوا اقدام می‌کند.
* لازم‌ به نظر می‌رسد [[:رده:شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا|شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا]] را مطالعه کنید. آنگاه پی‌خواهید برد که منظور از '''بولد کردن''' ('''ضخیم کردن''') کلمات و عبارات چیست و درنتیجه بیهوده و مکرر از آن استفاده‌نشود. همچنین '''پُرپیوند کردن مقاله''' به هیچ‌وجه کوشش درستی نیست و باید از آن پرهیز کرد. (نظیر پیوند دادن به [[۵]] یا [[ایرانی]] یا حتی صفحه ابهام‌زدایی [[باستانی]])
* با توجه به این توضیحات، مقاله را به شکل پیشین برمی‌گردانم و اگر قانع نشده‌اید از نظر سوم کمک بگیرید. با احترام &mdash; [[User talk:KOLI|<span style="color:#873636">K</span><span style="color:#36c">O</span><span style="color:#d33">L</span><span style="color:#fc3">I</span>]] ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۰۴ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۰۵

ژوئیه ۲۰۲۳

Information icon لطفاً مطالب را بدون ارجاع‌دهی به منابع معتبر اضافه نکنید یا تغییر ندهید.مطالبی که به صفحه سبزوار اضافه کردید این شرایط را ندارند. برای اطلاعات بیشتر سیاست تأییدپذیری ویکی‌پدیا و شیوهٔ ارجاع به منابع را مرور و مطابق آن‌ها نسبت به افزودن منابع اقدام کنید. با سپاس. — KOLI ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۰۱ (UTC)پاسخ

با سلام و درود فراوان. منابع معتبر می باشد. طبق گفته معاون عمرانی شهرداری سبزوار در خبرگزاری های رسمی ایرانا و ایمنا سبزوار 37/5 کیلومتر مربع مساحت دارد. با یک سرچ کوچک درخواهید یافت سبزوار دومین شهر بزرگ خراسان بزرگ و سومین شهر بزرگ شرق ایران است. در ضمن بنده وظیفه ندارم مساحت سایر شهرها را مورد به مورد در صفحه سبزوار بگنجانم. همکار گرامی بهتر است به همکار نیشابوری، احسان باصفا بفرمایید در صفحات منطقه سبزوار اخلال گری ننمایند و الا همانند همکار دیگرشان حسابشان توسط همکاران محترم به مدت 3 روز بسته خواهد شد. دوره بزن درو و آشوب گری به پایان رسیده بهتر است به جای تنگ نظری و حسادت به شهرهای همسایه به فکر توسعه شهرشان باشد. با تشکر Ghalb-sabz (بحث) ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۵۴ (UTC)پاسخ
درود بسیار بر مشارکت‌کننده عزیز؛
  • نخست اینکه ویکی‌پدیا گوی بلورین نیست نیست! پس تبلیغ و اهتمام هر تلاشی که در راستای «تشکیل استان خراسان غربی (سربداران)» صورت می‌گیرد، اینجا جایی ندارد. کما اینکه در جای‌جای این سرزمین شاهد این کشمکش‌ها هستیم؛ چه بروجردی‌ها، چه بهبهانی‌ها، . یا سبزواری‌ها فرقی ندارند. هنگامی که استان رسماً تأسیس و اعلام شد، در دانشنامه هم منعکس می‌شود!
  • دومین موضوع ادعاهای بزرگ بسیاری‌ست که در بخش آغازین مقاله با استناد به این یا آن خبر نوشته‌شده‌است. ادعاهای بزرگ منابع قوی می‌طلبند! اگر فکری به حال آنها نشود، بزودی حذف یا تعدیل خواهند شد.
  • خواننده مقاله نمی‌تواند با استناد به اینکه می‌توان «با یک سرچ کوچک» به درستی این یا آن مطلب پی‌برد؛ و یا اینکه فلان مطلب برای منِ مشارکت‌کننده بدیهی به چشم می‌آید؛ آن را بپذیرد. استناد به منابع معتبر برای مستند بودن هر تغییر جدی محتوایی، ضروری‌است. و این مهم بر گردن مشارکت‌کننده‌ای هست که به ایجاد تغییر در محتوا اقدام می‌کند.
  • لازم‌ به نظر می‌رسد شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا را مطالعه کنید. آنگاه پی‌خواهید برد که منظور از بولد کردن (ضخیم کردن) کلمات و عبارات چیست و درنتیجه بیهوده و مکرر از آن استفاده‌نشود. همچنین پُرپیوند کردن مقاله به هیچ‌وجه کوشش درستی نیست و باید از آن پرهیز کرد. (نظیر پیوند دادن به ۵ یا ایرانی یا حتی صفحه ابهام‌زدایی باستانی)
  • با توجه به این توضیحات، مقاله را به شکل پیشین برمی‌گردانم و اگر قانع نشده‌اید از نظر سوم کمک بگیرید. با احترام — KOLI ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۰۴ (UTC)پاسخ