پرش به محتوا

بحث کاربر:Telluride: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Telluride در مبحث گفتگویی در خصوص کاربر فاطمه
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Telluride (بحث | مشارکت‌ها)
←‏گفتگویی در خصوص کاربر فاطمه: پیام + پاسخ به کاربر:shobhe
خط ۴۶: خط ۴۶:
::با این اوصاف؛ احساس می کنم می‌توانیم در خصوص شیوه فعالیت، یک سیاست کاملا شفاف برایش بنویسیم و امیدوار باشیم رعایت کند. نظرتان چیست؟ [[User:shobhe|<font style="color:#000;" face="Segoe print" size="4"><span style="color:#ff9966">Sh</span><span style="color:#ffa77a">ob</span><span style="color:#ffb58e">h</span><span style="color:#ffc3a2">e</span></font>]] ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۳۳ (UTC)
::با این اوصاف؛ احساس می کنم می‌توانیم در خصوص شیوه فعالیت، یک سیاست کاملا شفاف برایش بنویسیم و امیدوار باشیم رعایت کند. نظرتان چیست؟ [[User:shobhe|<font style="color:#000;" face="Segoe print" size="4"><span style="color:#ff9966">Sh</span><span style="color:#ffa77a">ob</span><span style="color:#ffb58e">h</span><span style="color:#ffc3a2">e</span></font>]] ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۳۳ (UTC)
::{{موافق}} <span style="color:#848482"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:POS78|<span style="color:#4e7a0b">POS78</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:POS78|<span style="color:#e3b009;font-weight:bold">بحث</span>]]</sup> ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۱۴ (UTC)
::{{موافق}} <span style="color:#848482"><small>&#123;{کاربر&#124;</small><span>[[کاربر:POS78|<span style="color:#4e7a0b">POS78</span>]]</span><small>}&#125;</small></span> <sup>[[بحث کاربر:POS78|<span style="color:#e3b009;font-weight:bold">بحث</span>]]</sup> ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۱۴ (UTC)
:::{{پینگ|shobhe}}متاسفانه با توجه به دریافت تذکرهای پیشین ایشان چندین رهنمود و سیاست ویکی‌پدیا را به صورت جدی نقض کرده‌اند که قطع دسترسی بی‌پایان به همراه دارد. اما اگر می‌توانید ایشان را راهنمایی کنید، می‌توان از [[وپ:بازشدن مشروط]] بهره برد.
:::براین اساس ایشان اگر متعهد شوند که با توجه به تعارض منافع از هرگونه ویرایش و ایجاد مقاله در مورد نهاد آستان قدس رضوی و شرکت‌ها و مراکز تابعه آن خودداری نموده و همچنین در هرگونه موضوع دیگر وپ:مزد را به دقت رعایت خواهند کرد؛ می‌توان قطع دسترسی ایشان را به صورت مشروط از بی‌پایان به دو هفته تقلیل داد.
:::به طور خلاصه یعنی یک تاپیک بن و یک تعهد به عدم نقض مجدد وپ:مزد. بدیهی است که تاپیک بن الهام‌گرفته از وپ:تعارض منافع فقط شامل موضوعات آستان به صورت نهادی است و در ویرایش موضوعات مذهبی مثلاً مربوط به امام رضا منعی نخواهند داشت. اما از هرگونه لینک‌دادن به آستان و شرکت‌های تابعه باید خودداری نمایند. در مورد فهرست [[تولیت آستان قدس رضوی]] هم می‌توانند تا زمان جمع‌بندی نهایی [[وپ:گفب]] مربوط به آن، به صورت استثنا اما به شکل بی‌طرفانه ویرایش داشته باشند. بعد از جمع‌بندی گفب تاپیک بن شامل آن هم خواهد شد.
:::اگر شرایط بازشدن مشروط را بپذیرند، در صفحه کاربری ایشان درج خواهد شد و بعد از طی مدت قطع دسترسی دو هفته‌ای خواهند توانست به ویرایش ادامه دهند. [[کاربر:Telluride|<font face="Georgia" size="3" style="color:navy">'''Telluride'''</font>]] [[بحث کاربر:telluride|<font face="tahoma" size="1" style="color: grey">(بحث)</font>]] ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۲۸ (UTC)

نسخهٔ ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۲۸


زاپاس بازی و اخلال در سامانه

سلام همکار گرامی کاربر ویژه:مشارکت‌ها/Fff_sss به خاطر اخلال در سامانه چند مرتبه تذکر و حتی چندین مرتبه نیز بندایش شده است الان با یک حساب زاپاس جدید ویژه:مشارکت‌ها/83fatemeh75 سامانه دور می زند لطفا هر دو حساب را بی پایان ببندید

کاربر دارد با حساب زاپاس جدید تمامی اصلاحات بنده را واگردانی می نماید

اولین ویرایش زاپاس جدید Special:Diff/33997479

با تشکر Blackorwhite (بحث) ‏۲۵ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۱۸ (UTC)پاسخ

@Blackorwhite: ✓ سلام هر دو حساب بسته شدند. Telluride (بحث) ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۵۶ (UTC)پاسخ

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲

درود فراوان لطفا از جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ محافظت کنید، چون تعداد خرابکاری های این صفحه بالاست M.S.Vakil.7 (بحث) ‏۲۸ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۲۳ (UTC)پاسخ

سلام فعلاً نیازی به محافظت ندارد. Telluride (بحث) ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۵۷ (UTC)پاسخ

ویژه:مشارکت‌ها/سپهر_روح_اللهی

سلام لطفاً این حساب بی پایان بسته شود کاربر بدون توجه به تذکرات و بندایش‌های پیشین همچنان در مقالات مطالب بدون منبع می‌افزاید و حتی مواردی نیز که قبلاً حذف شده‌است باز واگردانی می‌کند مثل این مورد

این حساب همیشه نیز با این حساب کاربری فعالیت نمی‌کند بندایش کوتاه مدت تأثیری نمی تواند داشته باشد

در ضمن از حساب‌های دیگر نیز استفاده می‌کند مثل این حساب Luckie Luke (Talk) ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۱۳ (UTC)پاسخ

✓ سلام کاربر و زاپاسش بسته شدند. Telluride (بحث) ‏۳۰ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۸:۳۹ (UTC)پاسخ

گفتگویی در خصوص کاربر فاطمه

با سلام. وقت بخیر. اتفاقی دیدم که اخیرا کاربر فاطمه را قطع دسترسی کردید. علتش را نیز هرزنگاری عنوان کردید. چون کاربر با من در خصوص وپ:مزد گفتگو کرده‌بود و من به او با توجه به سیاست‌ها موجود ویکی، راهنمایی هایی کردم. ممنون می شوم این مشکل را برایم حل بفرمایید. ارادت. Shobhe ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۲۰ (UTC)پاسخ

@Shobhe: سلام و وقت بخیر. کاربر طبق وپ:مزد باید مشخص کند برای کدام ویرایشات پول دریافت کرده است و حتی اعلامیه‌ای که در صفحه کاربری خود می‌گذارد باید به تفکیک کارفرما و ویرایش پولی را مشخص کند که ایشان رعایت نکرده است و اعلامیه‌ای کلی گذاشته است. به غیر از نقض وپ:مزد، ایشان وپ:تعارض منافع را نقض کرده است. کاربر باید طبق وپ:تعارض منافع در مقالاتی که تعارض منافع دارد از نظر هرزنویسی و رعایت بی‌طرفی دقت بیشتری به خرج دهد. که ایشان با مقالات تبلیغی آن را نقض کرده است. بنابراین هم وپ:مزد را نقض کردند و هم وپ:تعارض منافع. Telluride (بحث) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۲۶ (UTC)پاسخ
تشکر از شما... من که کاربری با سابقه هستم، این را نمی‌دانستم. حق بدهید که او نیز نداند. به هر روی؛ کاربر از ابتدای فعالیتش، با من در ارتباط بوده‌است و دائم نظراتی را می‌خواسته تا مبادا نقض سیاستی نکند. تا جایی که من نیز اطلاع دارم، چهار مقاله در خصوص آستان قدس نوشته‌است؛ که یکی بعد از نبح به صفحه اصلی رفت، سه تای دیگر را نیز بدون نبح، کسب سرشناسی کرد و انتقالش را خودم بعد از درخواست کاربر انجام دادم. یک فهرست نیز خودم به او پیشنهاد دادم بنویسید. به هر روی، کاربری مستعد است که به نگارش مقاله در ویکی علاقه دارد؛ فقط به سیاست‌ها آگاهی ندارد.
با این اوصاف؛ احساس می کنم می‌توانیم در خصوص شیوه فعالیت، یک سیاست کاملا شفاف برایش بنویسیم و امیدوار باشیم رعایت کند. نظرتان چیست؟ Shobhe ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۳۳ (UTC)پاسخ
موافق {{کاربر|POS78}}بحث ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۱۴ (UTC)پاسخ
@Shobhe: متاسفانه با توجه به دریافت تذکرهای پیشین ایشان چندین رهنمود و سیاست ویکی‌پدیا را به صورت جدی نقض کرده‌اند که قطع دسترسی بی‌پایان به همراه دارد. اما اگر می‌توانید ایشان را راهنمایی کنید، می‌توان از وپ:بازشدن مشروط بهره برد.
براین اساس ایشان اگر متعهد شوند که با توجه به تعارض منافع از هرگونه ویرایش و ایجاد مقاله در مورد نهاد آستان قدس رضوی و شرکت‌ها و مراکز تابعه آن خودداری نموده و همچنین در هرگونه موضوع دیگر وپ:مزد را به دقت رعایت خواهند کرد؛ می‌توان قطع دسترسی ایشان را به صورت مشروط از بی‌پایان به دو هفته تقلیل داد.
به طور خلاصه یعنی یک تاپیک بن و یک تعهد به عدم نقض مجدد وپ:مزد. بدیهی است که تاپیک بن الهام‌گرفته از وپ:تعارض منافع فقط شامل موضوعات آستان به صورت نهادی است و در ویرایش موضوعات مذهبی مثلاً مربوط به امام رضا منعی نخواهند داشت. اما از هرگونه لینک‌دادن به آستان و شرکت‌های تابعه باید خودداری نمایند. در مورد فهرست تولیت آستان قدس رضوی هم می‌توانند تا زمان جمع‌بندی نهایی وپ:گفب مربوط به آن، به صورت استثنا اما به شکل بی‌طرفانه ویرایش داشته باشند. بعد از جمع‌بندی گفب تاپیک بن شامل آن هم خواهد شد.
اگر شرایط بازشدن مشروط را بپذیرند، در صفحه کاربری ایشان درج خواهد شد و بعد از طی مدت قطع دسترسی دو هفته‌ای خواهند توانست به ویرایش ادامه دهند. Telluride (بحث) ‏۳۱ ژانویهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۶:۲۸ (UTC)پاسخ