لک‌لک‌ها (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از لک لک ها (فیلم))
لک‌لک ها
کارگرداننیکولاس استولر
داگ سوئیتلند
تهیه‌کنندهبرد لوئیس
نیکولاس استولر
نویسندهنیکولاس استولر
فیلمنامه‌نویسنیکلاس استرولر
بازیگراناندی سمبرگ
کتی کراون
کلسی گرمر
کیگان-مایکل کی
جوردن پیل
جنیفر آنیستون
تای بورل
دنی ترخو
موسیقی
تدوین‌گرجان ونزن
شرکت
تولید
توزیع‌کنندهبرادران وارنر
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-0۹-۱۷) (Regency Village Theater)
  • ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-0۹-۲۳) (ایالات متحده)
مدت زمان
۸۹ دقیقه[۲]
کشورآمریکا
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم$۷۰ میلیون[۲]
فروش گیشه$۱۱۳ میلیون[۲]

لک‌لک‌ها (انگلیسی: Storks) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای سه‌بعدی در سبک ماجراجویی، کمدی، و خیال‌پردازی به کارگردانی نیکولاس استولر و داگ سوئیت‌لند است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. از صداپیشگان این فیلم می‌توان به اندی سمبرگ، کتی کراون، کلسی گرمر، کیگان-مایکل کی، جوردن پیل، جنیفر آنیستون، تای بورل و دنی ترخو اشاره کرد.

نخستین نمایش لک‌لک‌ها در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۶ در لس آنجلس بود و سپس توسط برادران وارنر در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶، به صورت سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی اکران شد.

داستان[ویرایش]

قبلاً ها در دنیای انسان ها لک لک ها مسئول تحویل بچه ها بودند اما دنیای لک لک ها از این کار خسته و ناراضی شد و یک زندگی بهتر را شروع کردند آن ها لوازم خانگی مثل پوشاک یا لوازم لباسشویی یا کابینت یاد گوشی و تبلت را ارسال میکردند آدم از وبسایت Corenerstore.com درخواست می کردند و لک لک ها در شرکت Cornerstore تحویل میدهند و اینکه یکی از لک لک ها به نام جونیور از طریق مدیرعامل استخدام شد اما خب باید یتیم تولید که تنها انسان در شرکت بود باید اخراج میشد و به دنیای انسان ها برمی گشت اما خب جونیور واقعاً نمی‌خواست او را اخراج کند و استخدام یک بخش به نام بخش نامه ها کرد تولیپ هم آخرین نوزادی بود که بخاطر یکی از لک لک ها به نام جاسپر نتوانست به خانواده اش برسه و اینکه یک خانواده که وقت آزادی برای بچه‌شان نیت نمی‌گذارند واقعاً بد بود و اینکه نیت درخواست برادر کرد و اینکه خانواده نمی‌خواستند این اتفاق بیفتداما خب بلاخره نامه رسید به دست تولیپ و با دستگاهی که ساخته بود بچه را ساخت ولی جونیور به خاطر رئیس شدنش نمیخواست شرکت بفهمد دارند بچه تحویل میدهند اما خب جونیور بالش هم شکست ولی و دیر شده بود و به همین دلیل آن دو دست به کار شدند و با مبارزه با مدیرعامل و یکی از کفتر ها در شرکت و گرگ ها و پنگوئن های مدیرعامل بلاخره بچه را به دست خانواده رساندند و تولید هم به خانواده اصلی اش که قرار بود ۱۸ سال پیش به آنجا برود بلاخره به دنیای انسان آمد و به خانواده اصلی اش رسید

بازیگران[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ Rechtshaffen, Michael (September 20, 2016). "'Storks': Film Review". The Hollywood Reporter. Retrieved September 20, 2016.
  2. ۲٫۰ ۲٫۱ ۲٫۲ "Storks (۲۰۱۶)". Box Office Mojo. Retrieved October 9، 2016. {{cite web}}: Check date values in: |accessdate= (help)

پیوند به بیرون[ویرایش]