کت‌شلواری‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از سوتس)
کت‌شلواری‌ها
(وکلا)
ژانردرام حقوقی
کمدی
سازندهآرون کورش
نویسندهآرون کورش
بازیگرانگابریل مچ
پاتریک جی. آدامز
مگان مارکل
ریک هافمن
سارا رافرتی
جینا تورس
آهنگ آغازGreenback Boogie توسط ایما روبوت
آهنگسازکریستوفر تینگ
کشور سازندهایالات متحده
زبان اصلیانگلیسی
شمار فصل‌ها۹
شمار قسمت‌ها۱۳۴ (فهرست قسمت‌ها)
تولید
تهیه‌کننده‌های اجراییداگ لیمان
دیو برتیس
تهیه‌کنندهژن کلاین
مکان‌های تولیدنیویورک، ایالت نیویورک
تورنتو، کانادا
فیلم‌برداریدن استلوف
آلوین کومست
دوربینMulti-camera
مدت۴۲ دقیقه
تولیدکنندهیونیورسال کابل
توزیع‌کنندهان‌بی‌سی یونیورسال
پخش
شبکهٔ اصلییواس‌ای نتورک
فرمت تصویر۱۰۸۰آی (۱۶:۹ تلویزیون وضوح‌بالا)
انتشار اولیه۲۳ ژوئن ۲۰۱۱ (۲۰۱۱-06-۲۳) –
حاضر
پیوندهای بیرونی
وب سایت

کت‌شلواری‌ها یا وکلا (به انگلیسی: Suits) یک سریال تلویزیونی درام حقوقی آمریکایی است که در ۱۳۴ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای توسط آرون کورش ساخته شد. این سریال از ۲۳ ژوئن ۲۰۱۱ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ از طریق شبکه USA Network پخش شد. داستان این سریال حول یک مؤسسهٔ حقوقی در نیویورک و وکلای شاغل در آن است.[۱][۲]

خلاصه داستان[ویرایش]

جوان نابغه‌ای به نام مایک راس (پاتریک جی. آدامز)که دانشجوی اخراجی دانشگاه هاروارد است برای گذران زندگی اش مجبور به فروش مواد می‌شود. در زمان انجام معامله متوجه حضور پلیس می‌شود و در حین فرار، خود را در مکان مصاحبه برای دستیاری یکی از وکلای بزرگ نیویورک هاروی اسپکتر (گابریل مکت) می‌یابد.[۳][۴]

هاروی که تا به حال تنها کار کرده قصد دارد برای اولین بار دستیار استخدام کند. مایک او را تحت تأثیر نبوغ و استعداد خود قرار می‌دهد و هاروی با وجود اینکه می‌داند مدرک تحصیلی ندارد او را استخدام می‌کند و…اما چند سال بعد پلیس بخاطر نداشتن مدرک تحصیلی دستگیری می‌کند وبه زندان می‌رود اما هاروی ان را از زندان بیرون میارد.[۵][۶][۷][۸]

بازیگران و شخصیت‌ها[ویرایش]

هاروی اسپکتر (گابریل مکت) : او فردی باهوش، شوخ‌طبع، مغرور و وکیلی مشهور و موفق است. در ابتدا فردی عاری از هرگونه اخلاقیات به نظر می‌رسد که برای رسیدن به پیروزی همه کار می‌کند اما با گذشت چند اپیزود درمی یابیم که فردی متعهد است و برای خودش خط قرمزهایی دارد.

مایک راس (پاتریک جی. آدامز) : نابغه‌ای اخلاق‌گرا و خوش قلب است که به دیگران اهمیت می‌دهد. در کودکی پدر و مادرش را در تصادف ماشین از دست داده و از آن پس با مادربزرگش زندگی کرده‌است. او پس از پذیرش در هاروارد به دلیل مشکل مالی مجبور شده به کمک دوستش سوالات امتحان را بدزدد و پس از گیر افتادن از هاروارد اخراج شده‌است. روزگار خود را با کار به عنوان پیک موتوری می‌گذراند تا اینکه با نبوغ و حافظه تصویری اش هاروی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به عنوان دستیارش استخدام می‌شود.

جسیکا پیرسون (جینا تورس) : رئیس مقتدر شرکت پیرسون هاردمن و استاد هاروی است.

لوییس لیت (ریک هافمن) : او دوست، دشمن و رقیب هاروی است! در ابتدا فردی سنگدل و نفوذناپذیر به نظر می‌رسد اما با گذشت زمان در می‌یابیم که بسیار احساساتی و حساس است تا جایی که گاهی تحت تأثیر احساساتش رفتارهای احمقانه از او سر می‌زند

دانا پالسون (سارا رافرتی) : منشی و دوست نزدیک هاروی، او زنی خوش صحبت و باهوش و منشی حقوقی کاربلد و بسیار ماهر است که در هر شرایطی به کمک شخصیت‌های دیگر می‌آید. در سریال به گونه‌ای جا افتاده که او همه چیز را می‌داند!

ریچل زین (مگان مارکل) : دستیار حقوقی ماهر در شرکت پیرسون هاردمن است که تلاش می‌کند در آزمون ورودی وکالت قبول شود. او با مایک وارد رابطه می‌شود.

مرور کلی سریال[ویرایش]

فصلقسمت‌هاروی آنتن رفته
اولین بارآخرین بار
۱۱۲۲۳ ژوئن ۲۰۱۱ (۲۰۱۱-0۶-۲۳)۸ سپتامبر ۲۰۱۱ (۲۰۱۱-09-۰۸)
۲۱۶۱۴ ژوئن ۲۰۱۲ (۲۰۱۲-0۶-۱۴)۲۱ فوریه ۲۰۱۳ (۲۰۱۳-02-۲۱)
۳۱۶۱۶ ژوئیه ۲۰۱۳ (۲۰۱۳-0۷-۱۶)۱۰ آوریل ۲۰۱۴ (۲۰۱۴-04-۱۰)
۴۱۶۱۱ ژوئن ۲۰۱۴ (۲۰۱۴-0۶-۱۱)۴ مارس ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-03-۰۴)
۵۱۶۲۴ ژوئن ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-0۶-۲۴)۲ مارس ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-03-۰۲)
۶۱۶۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-0۷-۱۳)۱ مارس ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-03-۰۱)
۷۱۶۱۲ ژوئیه ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-0۷-۱۲)۲۵ آوریل ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-04-۲۵)
۸۱۶۱۸ ژوئیه ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-0۷-۱۸)۲۷ فوریه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-02-۲۷)
۹۱۰۱۷ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۱۷)۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-09-۲۵)

منابع[ویرایش]

  1. «Breaking News - Exclusive: More USA Summer Premieres: "Burn Notice," "Suits" on Thursday, June 23; "Royal Pains," "Necessary Roughness" on Wednesday, June 29 | TheFutonCritic.com». www.thefutoncritic.com. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۷.
  2. Andreeva، Nellie؛ Andreeva، Nellie (۲۰۱۱-۰۱-۱۹). «USA Network Picks Up Two New Series». Deadline (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۷.
  3. «WebCite query result». www.webcitation.org. بایگانی‌شده از اصلی در ۷ نوامبر ۲۰۱۲. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۷.
  4. «Breaking News - USA Network Announces Slate of "Character" Driven Projects for 2010-2011 | TheFutonCritic.com». www.thefutoncritic.com. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۷.
  5. «Breaking News - USA Network Announces Slate of "Character" Driven Projects for 2010-2011 | TheFutonCritic.com». www.thefutoncritic.com. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۷.
  6. «Breaking News - Exclusive: More USA Summer Premieres: "Burn Notice," "Suits" on Thursday, June 23; "Royal Pains," "Necessary Roughness" on Wednesday, June 29 | TheFutonCritic.com». www.thefutoncritic.com. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۷.
  7. «Breaking News - USA Flexes Programming Muscle With New Original Scripted Series "A Legal Mind" and "Necessary Roughness" | TheFutonCritic.com». www.thefutoncritic.com. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۷.
  8. «Breaking News - Development Update: Monday, May 17 | TheFutonCritic.com». www.thefutoncritic.com. دریافت‌شده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۷.

پیوند به بیرون[ویرایش]