الگو:تغییرمسیر از نام شخصی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:R from personal name)

اگر به‌همراه الگوی «پوسته رده تغییرمسیر» استفاده شود:

برای افزودن یک یا چند الگوی رده تغییرمسیر به‌همراه پارامترها و رده‌های آن‌ها به یک صفحهٔ تغییرمسیر، می‌توان از {{پوسته رده تغییرمسیر}} استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، صفحهٔ مستندات زیر را ببینید.

اگر به‌تنهایی استفاده شود:

  • از یک نام شخصی: این یک تغییرمسیر است از نام شخصی یک فرد به مقاله‌ای که عنوان آن برابر با نام هنری حرفه‌ای، تخلص یا سایر نام‌های خودمان شناخته‌شده‌تر او است.
    • این تغییرمسیر مطابق با قواعد نام‌گذاری برای نام‌های رایج به صفحهٔ هدف خود هدایت می‌شود و وجود آن به نگارش و جستجو کمک می‌کند. جایگزینی پیوندها به این تغییرمسیرها با پیوندهای لوله‌ای ضرورتی ندارد.
    • اگر این نام یک شخص زنده است، باید یک یا چند منبع معتبر در مقالهٔ هدف آورده شود تا از وجود این نام شخصی پشتیبانی کنند یا در غیر این صورت صفحهٔ بحث این تغییرمسیر باید ایجاد شود و منبع(ها) در آن قرار داده شوند. سیاست ویکی‌پدیا برای زندگی‌نامهٔ افراد زده، که بر تمام صفحه‌های ویکی‌پدیا، از جمله تغییرمسیرها، اعمال می‌شود، کاربران را ملزم به رعایت موارد فوق می‌کند.
    • از این ردهٔ تغییرمسیر فقط در فضای نام اصلی مقاله‌های ویکی‌پدیا و تنها در زمانی استفاده کنید که نام شخصی با نام شخص در زمان تولد متفاوت باشد. اگر عنوان تغییرمسیر برابر با نام نام تولد شخص است، در عوض از {{تغییرمسیر از نام تولد}} استفاده کنید.
توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]