Ready or not

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

بازی ready or not ( به فارسی : آماده ای یا نه ) یک بازی اول شخص و شبیه ساز پلیس ( LSPD یا SWAT ) میباشد , و در تاریخ 13 دسامبر 2023 در پلتفرم STEAM منتشر شد که ناشر آن VOID Interactive است.

ژانر : Tactical , FPS , Action , Co-op Campaign

مشخصات سخت افزار[ویرایش]

SYSTEM REQUIREMENTS
RECOMMENDED MINIMUM
64-BIT WINDOWS 10 64-BIT WINDOWS 7, 8.1, 10 OS
AMD RYZEN 5-1600

INTEL CORE I5-7600K

INTEL CORE I5-4430

AMD FX-6300

PROCESSOR
8 GB RAM 8 GB RAM MEMORY
NVIDIA GTX 1060 6GB

OR BETTER

NVIDIA GEFORCE GTX 960 2GB

AMD RADEON R7 370 2GB

GRAPHICS
VERSION 11 VERSION 11 DIRECTX
50 GB AVAILABLE SPACE 50 GB AVAILABLE SPACE STORAGE


تعریف[ویرایش]

داستان بازی در هر دو نسخه ( BETA و نهایی ) از یک ایستگاه پلیس شروع میشود ، شما به عنوان رهبر یک تیم چهار نفره که هر دو نفر از گروه شما به رنگ های آبی و قرمز دسته بندی شده اند ( هر چهار نفر تیم کنار هم طلایی تیم گفته میشود ) وظیفه دارید تا با دستورات استراتژیک ماموریت خود را به پایان برسانید .

داستان[ویرایش]

Los Sueños - LSPD از افزایش گسترده جنایات خشونت آمیز در سراسر منطقه بزرگ Los Sueños گزارش می دهد. تیم‌های سلاح‌ها و تاکتیک‌های ویژه (SWAT) برای واکنش به صحنه‌های مختلف شامل موقعیت‌های گروگان‌گیری پرخطر، تهدیدهای فعال با بمب، مظنونان سنگر گرفته و سایر فعالیت‌های مجرمانه اعزام شده‌اند. به شهروندان توصیه می شود در سفرهای شهری احتیاط کنند و یا در خانه بمانند.

اشاره شده است که در حالی که لوس سوئنوس هنوز به عنوان شهری در نظر گرفته می شود که می توان در آن ثروت پیدا کرد، اما چیزهای زیباتر زندگی کمتر و کمتر قابل دستیابی هستند. رئیس گالو آلوارز می‌گوید: «شهر با آپارتمان‌های بلند و متراکم و مسکن‌های ارزان قیمت رو به زوال است که توسط زیرزمینی جنایتکار مانند یک انگل بدخواه مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.» "در شهری که مردم فقط در تلاش برای زنده ماندن هستند، اقدامات قانونی LSPD و تیم LSPD SWAT نیرویی جدایی‌ناپذیر است که از شکستن بافت نازک اجتماعی در این شهر در زیر این فشار آشفته جلوگیری می‌کند."

در پاسخ به موج جنایت خشونت آمیز روبه رشدی که لوس سوئنوس را هجوم آورده است، رئیس الوارز از LSPD از حمایت قاطع دیوید «قاضی» بومونت به عنوان فرمانده تیم LSPD SWAT استفاده کرده است. اندکی پس از این اعلامیه، LSPD همچنین استخدام فعال برای استعدادهای اضافی را برای پیوستن به این واحد پلیس تاکتیکی تخصصی با ماموریت بازگرداندن صلح به شهر تأیید کرده است.

فرمانده بومونت می‌گوید: «این مأموریت برای افراد ضعیف نیست. که فرد روزمره لزوماً با آن مواجه نیست. اینها واقعیت هایی هستند که باید با تیم خود در چارچوب قانون حرکت کنید یا با عواقب آن مواجه شوید و اوضاع را بدتر کنید.»

دپارتمان پلیس لوس سوئنوس رسما جزئیات جدیدی را در مورد مأموریت به روز شده فرمانده "قاضی" بومونت با تیم LSPD SWAT منتشر کرده است:

انتظارات جدید: چه این اولین بار است که در لس سوئنوس هستید یا نه، شهر تغییر کرده است و همچنین ابزارها و روش هایی که ما کار خود را با آن انجام می دهیم نیز تغییر کرده است. محله‌هایی که ممکن است دیده باشید یا درباره آن‌ها شنیده باشید، دوباره تصور می‌شوند، و همینطور زوایایی که با آن به هر تماس نزدیک می‌شویم. علاوه بر این، ما گزارش‌هایی دریافت کرده‌ایم که حداقل 4 منطقه جدید پلیس پرخطر را شناسایی کرده‌ایم که گمان می‌کنیم ممکن است به مداخله تاکتیکی در آینده نیاز داشته باشند، به علاوه حداقل 4 منطقه پرخطر موجود که دستخوش تحولات گسترده شده‌اند.

فرماندهی را برعهده بگیرید: نقش فرمانده LSPD SWAT این است که تیم خود را از فهرستی بزرگ با استعدادهای منحصر به فرد ترکیب کند، دستورات تاکتیکی بدهد، برنامه ریزی دقیقی داشته باشد و ماموریت ها را انجام دهد. فرماندهان موظفند هر ماموریت را با صداقت انجام دهند و مراقب سلامت روحی و جسمی تیم خود باشند. افسرانی که وضعیت روانی آنها رو به وخامت است ممکن است نتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند یا حتی احساس کنند مجبور به ترک نیرو هستند. افسران ناتوان ممکن است به طور موقت برای مأموریت ها در دسترس نباشند، با چشم انداز غم انگیز مرگ که منجر به از دست دادن دائمی می شود. برای فرماندهان SWAT در شرایط غیرمعمول بر اساس انتخاب های فردی که انتخاب می کنند، اشتباهات مرگبار ممکن است منجر به مرگ دائمی آنها شود.

بهبود کیفیت تیم SWAT: روش‌های آموزشی، تاکتیک‌ها و تجربه SWAT بهبود یافته بسیار مورد انتظار در LSPD منجر به افزایش کلی کیفیت و کمیت افسران در فهرست ما شده است. تطبیق پذیری تاکتیکی گسترده به افسران ما این امکان را می دهد که هر چالشی را با اعتماد به نفس جدید، ترکیب هماهنگی و استقلال یکپارچه انجام دهند. همچنین آموزش های پایه اضافی در حال حاضر برای اعضای SWAT در دسترس است تا دانش پایه و حافظه عضلانی را در بهترین حالت نگه دارند.

تجهیزات و سفارشی‌سازی: ما به بهترین سلاح‌ها و تجهیزاتی دسترسی داریم که LSPD می‌تواند برای ایفای نقش فوق‌العاده خطرناکمان ارائه دهد، از جمله بسیاری از خریدهای جدید. با این حال، سفارشی سازی به تجهیزاتی که استفاده می کنیم محدود نمی شود. از طریق رفاقت صمیمی در حالی که اقدامات قابل توجهی را در کنار تیم انجام می دهید، لباس هایی را که می پوشید، تکه های روی آستین خود، آثار هنری که ممکن است پوست شما را زینت دهند و به طور بالقوه حتی ساعت مچ دست خود را به دست خواهید آورد. در نهایت، ما امکانات آموزشی دفتر مرکزی خود را بازسازی کرده‌ایم تا بارگیری‌های خود را بهتر قبل از رفتن به بیرون آزمایش کنیم.


بازخورد[ویرایش]

در صفحه رسمی بازی داخل پلتفرم استیم این بازی توانست نمرات خیلی خوبی را از کاربران دریافت کند و در رتبه ( Very Positive ، به فارسی : خیلی مثبت ) قرار بگیرد .