پرش به محتوا

پیش‌نویس:مهدی وزیرمقدم

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
مهدی وزیرمقدم
زادهٔ۱۲/بهمن/۱۳۷۱
مازندران ، نوشهر
پیشهگوینده، دوبلور، صدابردار و موزیسین
سال‌های فعالیتاز ۱۴۰۰ تا کنون
کارهای برجستهماموریت بعد از مدرسه، من تو را دارم، قانون شکنان 3
وبگاه
http://www.instagram.com/vazirmoghaddam صفحه اینستاگرام شخصی مهدی وزیرمقدم

مهدی وزیرمقدم (متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۱ - نوشهر) دوبلور، گوینده، صدابردار و موزیسین عضو انجمن صنفی گویندگان و سرپرستان گویندگی استان تهران، اهل ایران و ساکن تهران است. آغاز کار وی در دوبلاژ زیر نظر استاد اشکان صادقی شکل گرفته است.

او در طول سال‌های فعالیت خود در زمینهٔ گویندگی و دوبلاژ، در پروژه‌های مختلفی مشارکت داشته است. او به ویژه برای کارهای برجسته خود در زمینهٔ دوبلاژ شناخته می‌شود.

زندگی شخصی[ویرایش]

مهدی وزیرمقدم ( متولد 12 بهمن 1371 نوشهر، مازندران ) ساکن تهران است. وی دارای مدرک لیسانس در رشتهٔ نرم‌افزار می‌باشد.

فعالیت حرفه‌ای[ویرایش]

مهدی وزیرمقدم یک گوینده و دوبلور حرفه‌ای است که از سال ۱۴۰۰ تاکنون در زمینهٔ گویندگی و دوبلاژ فعالیت دارد. او به دلیل تخصص و تجربهٔ خود در این حوزه، در جامعهٔ صداپیشگان به عنوان یک نخبه شناخته می‌شود.

وزیرمقدم تجربه‌های متنوعی را در دوبلاژ آثار سینمایی و تلویزیونی داشته است. او با تلاش و تمرین‌های مستمر توانسته است به یک گویندهٔ با صدای بی‌نظیر تبدیل شود و در پروژه‌های مختلف جایگاه خود را برجسته کند.

از جمله کارهای برجستهٔ وزیرمقدم می‌توان به دوبله فیلم سینمایی کره‌ای «قانون شکنان ۳» و همچنین سریال کره‌ای «ماموریت بعد از مدرسه» اشاره کرد که در آثار مذکور با تکنیک تیپ سازی به جای چندین شخصیت گویندگی کرده است. وی همچنین در دوبلاژ انیمیشن‌ و مستندهای مختلفی نیز مشارکت داشته است.

کارهای برجسته[ویرایش]

او به عنوان یک گوینده و دوبلور برجسته در این صنعت تجربه‌های متعددی داشته است و عضو انجمن صنفی گویندگان و سرپرستان گویندگی استان تهران نیز می‌باشد. همچنین حضور در قسمت سوم فیلم کره‌ای «قانون شکنان» و سریال ترکیه‌ای «به دردسر افتادم» را در کارنامه کاری خود دارد.

تجربیات در زمینه گویندگی[ویرایش]

وی دوبلاژ و فن بیان را زیر نظر استاد «اشکان صادقی» در استدیو آواژه فراگرفت. سپس به استدیو سکوت معرفی شد و با مدیریت دوبلاژ استاد احمد کاظمیان، علیرضا مبین، پورنگ بهادر و... در چند فیلم سینمایی و همچنین سریال‌های فراوانی نقش آفرینی کرد و از حضور در کنار گویندگان حرفه‌ای همچون علی همت مومی‌وند، علیرضا سخنور، حسین نصیری، بهرام سیف الدین، و ... تجربیات حرفه‌ای فراوانی را در زمینه دوبلاژ کسب کرد که از شاخص ترین تجربیات وی می‌توان به حضور در سریال کره‌ای «ماموریت بعد از مدرسه» و سریال پاکستانی «من تو را دارم» به عنوان چندین کاراکتر در تیپ‌های صدایی مختلف اشاره کرد.

فعالیت‌های دیگر[ویرایش]

او به موسیقی، نوازندگی، خوانندگی و تنظیم موسیقی نیز علاقه‌مند است. وی با نوازندگی سازهای مختلف از جمله پیانو و گیتار آشناست و ساز اصلی و مورد علاقه وی ساز گیتار است.

منابع[ویرایش]

http://www.gapfilm.com

پیوند به بیرون[ویرایش]


رده:مقاله‌های ایجاد شده توسط ایجادگر