پرش به محتوا

پسران (مجموعه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پسران
ژانر
بر پایهٔ
توسعه‌دهندهاریک کریپک
بازیگران
آهنگسازان
کشور سازندهایالات متحده
زبان اصلیانگلیسی
شمار فصل‌ها۴
شمار قسمت‌ها۲۷
تولید
مکان‌های تولیدهمیلتون، انتاریو
تورنتو، کانادا
مدت۵۵–۶۸ دقیقه[۱]
توزیع‌کننده
بودجه۱۱٫۲ میلیون دلار در هر قسمت (فصل ۱)
پخش
شبکهٔ اصلیآمازون پرایم ویدئو
انتشار اولیه۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۲۶) –
اکنون (اکنون)
انتشار
نمایش‌های مشابهجن وی
وبگاه

پسران (انگلیسی: The Boys) مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که به‌دست اریک کریپک برای آمازون پرایم ویدئو ساخته شده است. این مجموعه مبتنی بر کتاب کامیک به همین نام نوشتهٔ گارث انیس و داریک رابرتسون است و داستان آن به گروهی از شورشی‌های آتش به اختیار می‌پردازد که در حال مقابله با افراد ابرتوانا (که از توانایی‌هایشان سوءاستفاده می‌کنند) هستند. در آن گروه بازیگرانی متشکل از کارل اربن، جک کواید، آنتونی استار، ارین موریارتی، دومینیک مک الیگوت، جسی آشر، چیس کرافورد، لاز آلونسو، تومر کاپون، کارن فوکوهارا، و ناتان میچل. به ایفای نقش می‌پردازند.

اقتباس از کتاب کامیک مذکور در ابتدا به‌عنوان فیلم بلند مد نظر بود و توسعهٔ آن در سال ۲۰۰۸ آغاز شد که قرار بود آدام مک‌کی فیلم را کارگردانی کند. به‌دلیل تفاوت در دیدگاه میان دست‌اندرکاران و استودیوهایی که فیلم را انتخاب کردند، این پروژه در برزخ توسعه رها شد. توسعهٔ این پروژه در سال ۲۰۱۶ توسط سینمکس احیا شد. این شرکت اعلام کرد این پروژه به‌عنوان یک سریال تلویزیونی بازسازی خواهد شد. کریپک به‌عنوان شورانر انتخاب شد، در حالی که ست روگن و اوان گلدبرگ تهیه‌کنندگان اجرایی سریال شدند. آمازون پرایم ویدئو حق انتشار این سریال را در نوامبر ۲۰۱۷ به دست آورد و تولید آن از مهٔ ۲۰۱۸ در آمازون پرایم ویدئو آغاز شد.

فصل نخست پسران در هشت قسمت در ۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۹ پخش شد. فصل دوم در ۴ سپتامبر ۲۰۲۰، فصل سوم در ۳ ژوئن ۲۰۲۲ و فصل چهارم در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ پخش شد. این مجموعه در مهٔ ۲۰۲۴ برای فصل پنجم و پایانی تمدید شد. این مجموعه بابت نویسندگی، خط داستانی، طنز و اجرای بازیگران مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت هشت جایزهٔ امی (شامل مجموعهٔ درام ممتاز در سال ۲۰۲۱) بوده است. پسران بخشی از یک فرنچایز رسانه‌ای است که شامل سریال اسپین‌آف جن وی (۲۰۲۳) می‌شود.

خلاصه[ویرایش]

پسران در جهانی قرار دارند که افراد ابرقدرت توسط عموم مردم به عنوان قهرمان شناخته می‌شوند و متعلق به شرکت قدرتمند وات اینترنشنال هستند که از آن‌ها بازاریابی و درآمدزایی می‌کند. ابرقهرمان‌ها در واقع از شخصیت‌های قهرمانانهٔ خود، بیشتر افراد متکبر و فاسد هستند. این مجموعه در درجهٔ اول بر روی دو گروه تمرکز دارد: هفت، تیم برتر ابرقهرمانان وات اینترنشنال و گروه پسرها، هوشیارانی که به دنبال کنترل قهرمانان فاسد هستند.

پسران توسط بیلی بوچر هدایت می‌شوند، که همهٔ افراد ابرقدرت را حقیر می‌شمارد و هفت توسط میهن‌پرست (هوم لندر) خودخواه و ناپایدار هدایت می‌شوند. همان‌طور که بین دو گروه درگیری ایجاد می‌شود، این سریال اعضای جدید هر تیم را نیز دنبال می‌کند: هیویی کمبل از پسران، که پس از کشته شدن دوست دخترش توسط یکی از هفت نفر، به افراد پسرها می‌پیوندد؛ و آنی ژانویه / استارلایت از هفت، یک قهرمان جوان و امیدوار که مجبور می‌شود با حقیقت قهرمانانی که تحسین‌شان می‌کند روبرو شود.

بازیگران و شخصیت‌ها[ویرایش]

اصلی‌ها[ویرایش]

  • کارل اربن در نقش بیلی بوچر، رهبر پسران و یکی از اعضای پیشین سی.آی. اِی (سیا) که به افراد دارای ابرقدرت اعتماد ندارد. او نسبت به هوم لندر که به اعتقاد او مسئول ناپدید شدن همسرش است، نفرت خاصی دارد.
  • جک کواید در نقش هیویی کمبل، یکی از اعضای پسران که پس از کشته شدن دوست دخترش رابین توسط ای‌ترین، به افراد هوشیار می‌پیوندد. وی در حالی که به‌طور رسمی در هیچ رشتهٔ نظامی یا اطلاعاتی جمع نشده است، استعداد فریب و سیاه‌نمایی را نشان می‌دهد و به سرعت به یک هم‌تیمی با ارزش تبدیل می‌شود.
  • آنتونی استار در نقش جان / هوم لندر، رهبر فوق‌العاده قدرتمند هفت و آنتاگونیست اصلی سریال می‌باشد. او در زیر چهرهٔ عمومی خود به عنوان یک قهرمان نجیب، مغرور و قاتل است و به فکر رفاه کسانی که برای حفاظت از آن‌ها اظهار می‌دارد، نیست.
  • ارین موریارتی در نقش آنی ژانویه / استارلایت، یک ابرقهرمان ساطع‌کنندهٔ نور و عضو جدید هفت. برخلاف بسیاری از افراد ابرقدرت دیگر، آنی در تلاش برای کمک به مردم صادقانه است.
  • جسی آشر در نقش ای‌ترین، عضو سریع‌السیر هفت است. او مصمم است که وضعیت خود را به عنوان سریع‌ترین انسان جهان حفظ کند و در نتیجه به ترکیب-وی اعتیاد پیدا می‌کند.
  • لاز آلونسو به عنوان Marvin T. Milk / Mother's Milk (MM)، عضوی از پسرها و مسئول سازماندهی و برنامه‌ریزی عملیات هوشیاران می‌باشد. او به‌طور مداوم می‌گوید که گروه را برای امنیت خانواده‌اش ترک می‌کند، بخشی از آن به دلیل درگیری مکرر با فرنچی و خواسته‌های بوچر است، اما خود را فریب خورده بوچر می‌یابد.
  • چیس کرافورد در نقش کوین / دیپ، عضوی از هفت نفر که توانایی برقراری ارتباط با آبزیان و تنفس در زیر آب را دارد. سایر اعضای هفت به دلیل شخصیت و جایگاه او زیاد او را جدی حساب نمی‌کنند و تا حدی توسط گروه هفت مورد تمسخر است.
  • تومر کاپون به عنوان فرنچی، یکی از اعضای پسران و مزدور، ماهر در کار با اسلحه، مواد منفجره، نفوذ و ارتباطات است. او تمایل دارد که برنامه‌های تیم را دنبال نکند، این مسئله او را در درگیری‌های مکرر قرار می‌دهد.
  • کارن فوکوهارا در نقش کیمیکو میاشیرو / ماده، عضوی لال و وحشی پسران با قدرت تقویت شده و ترمیم مجدد. به عنوان بخشی از طرحی برای ایجاد تروریست‌های ابرقدرت، به‌طور غیرارادی به او ترکیب-وی تزریق می‌شود، وی پس از نجات توسط فرنچی به پسران می‌پیوندد.
  • ناتان میچل در نقش بلک نوآر، عضو ساکت هفت است که دارای قدرت و چابکی فوق‌بشری است و ظاهر فیزیکی خود را در پس لباس تاریک پنهان می‌کند.
  • الیزابت شو در نقش مادلین استیلول، معاون کاریزماتیک و مکرر وات اینترنشنال است.
  • کولبی مینیفی در نقش اشلی بارت برای وات اینترنشنال که به عنوان نمایندهٔ استارلایت فعالیت می‌کند. پس از اخراج وی توسط استیلول، پس از مرگ استیلول دوباره به عنوان معاون جدید وات اینترنشنال توسط ادگار استخدام شد.
  • آیا کش در نقش استورم فرونت (فصل ۲)، عضو زن جدید هفت است که علناً نمایش جنسی‌گرایانه وات از ابرقهرمانان زن را به چالش می‌کشد. او یک نژادپرست کمددار و دارای توانایی صاعقه زدن به مردم است. کش همچنین ابرقهرمان دوران جنگ جهانی دوم معروف به لابرتی را در عکس‌ها به تصویر می‌کشد.
  • جنسن اکلس در نقش سولجر بوی (فصل ۳)، پدر هوملندر و پدربزرگ رایان، وی پس از سالها اسارت به دست روسها به دست بوچر آزاد می‌شود و به آنها برای کشتن هوملندر کمک می‌کند[۲]

قسمت‌ها[ویرایش]

فصلقسمت‌هامنتشرشده
اولین بارآخرین بار
۱۸۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-07-۲۶)
۲۸۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-09-۰۴)۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-10-۰۹)
۳۸۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-06-۰۳)۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-07-۰۸)
۴۸۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-06-۱۳)۱۸ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-07-۱۸)


فصل ۱ (۲۰۱۹)[ویرایش]

شم.
کلی
شم. در
فصل
عنوانکارگرداننویسندهتاریخ پخش اصلی
۱۱«اسم بازی»دن تراختنبرگاریک کریپک۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۲۶)
۲۲«چری»مت شکمناریک کریپکه۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۲۶)
۳۳«یکم بگیر»فیل اسکریچیاجرج ماستراس۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۲۶)
۴۴«ماده از گونه»فردریک ئی.او. تویکریگ روزنبرگ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۲۶)
۵۵«برای روح خوبه»استفان شوارتزآن کوفل ساندرز۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۲۶)
۶۶«بی‌گناهان»جنیفر فانگربکا سوننشاین۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۲۶)
۷۷«انجمن صیانت از خود»دن آتیاسکریگ روزنبرگ و الی موناهان۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۲۶)
۸۸«منو پیدا کردی»اریک کریپکهآن کوفل ساندرز و ربکا سوننشاین۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-0۷-۲۶)

فصل ۲ (۲۰۲۰)[ویرایش]

شم.
کلی
شم. در
فصل
عنوانکارگرداننویسندهتاریخ پخش اصلی
۹۱«سواری بزرگ»فیل اسکریچیااریک کریپک۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-0۹-۰۴)
۱۰۲«آماده‌سازی و برنامه‌ریزی مناسب»لیز فریدلندرربکا سوننشاین۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-0۹-۰۴)
۱۱۳«بر فراز تپه با شمشیرهای هزار مرد»استیو بویامکریگ روزنبرگ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-0۹-۰۴)
۱۲۴«هیچی مثل اون تو دنیا نیست»فردریک ئی.او. تویمایکل سالتزمن۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-0۹-۱۱)
۱۳۵«ما باید الان بریم»باتان سیلواالی موناهان۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-0۹-۱۸)
۱۴۶«درهای خونین خاموش»اعلان‌نشدهآنسلم ریچاردسون۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-0۹-۲۵)
۱۵۷«بوچر، بیکر، شمعدان‌ساز»استفان شوارتزکریگ روزنبرگ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-۱۰-۰۲)
۱۶۸«چیزی که میدانم»الکس گریوزربکا سوننشاین۹ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-۱۰-۰۹)

فصل ۳ (۲۰۲۲)[ویرایش]

شم.
کلی
شم. در
فصل
عنوانکارگرداننویسندهتاریخ پخش اصلی
۱۷۱«بازپرداخت»فیل اسکریچیاکریگ روزنبرگ۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۶-۰۳)
۱۸۲«تنها مرد در آسمان»فیل اسگریچیادیوید رید۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۶-۰۳)
۱۹۳«ساحل بربری»جولیان هلمزآنسلم ریچاردسون و جف اول۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۶-۰۳)
۲۰۴«برنامه پنج‌ساله باشکوه»جولیان هلمزمردیت گلین۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۶-۱۰)
۲۱۵«آخرین‌بار برای نگاه‌کردن به این دنیای دروغین»نلسون کرگالی موناهان۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۶-۱۷)
۲۲۶«هیروگاسم»نلسون کرگجسیکا چو۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۶-۲۴)
۲۳۷«الان یک شمع می‌آید تا راه شما را به سوی رختخواب روشن کند»سارا بویدپل گرلونگ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۷-۰۱)
۲۴۸«وحشی فوری سفید داغ»سارا بویدلوگان ریچی و دیوید رید۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۰۲۲-0۷-۰۸)

فصل ۴ (۲۰۲۴)[ویرایش]

شم.
کلی
شم. در
فصل
عنوان [۳]کارگرداننویسنده [۳]تاریخ پخش اصلی
۲۵۱«اداره کلک‌های کثیف»فیل اسکریچیادیوید رید۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-0۶-۱۳)
۲۶۲«زندگی در میان سپتیک‌ها»کارن گاویولاجسیکا چو۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-0۶-۱۳)
۲۷۳«ما پرچم سرخ را در اینجا برافراشته نگه خواهیم داشت»فردریک ئی.او. تویالی موناهان۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-0۶-۱۳)
۲۸۴«حکمت اعصار»اعلان‌نشدهجف اول۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-0۶-۲۰)
۲۹۵«مواظبِ جابرواک باش، پسر»اعلان‌نشدهجودالینا نیرا۲۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-0۶-۲۷)
۳۰۶«تجارت کثیف»اعلان‌نشدهآنسلم ریچاردسون۴ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-0۷-۰۴)
۳۱۷«خودی»اعلان‌نشدهپل گرلونگ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-0۷-۱۱)
۳۲۸«اجرای ترور»اریک کریپک[۴]جسیکا چو و دیوید رید۱۸ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-0۷-۱۸)

پخش[ویرایش]

در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۸، پوستر رسمی این مجموعه منتشر شد. در ۵ اکتبر ۲۰۱۸، همزمان با پنل سریال در سالانه طنز نیویورک، پیش پردهٔ تبلیغاتی تیزر این مجموعه منتشر شد. در ۲۴ ژانویهٔ ۲۰۱۹، پیش نمایش تبلیغاتی دیگری از طریق حساب رسمی توییتر ست روگن منتشر شد. پس از پخش تیزر دیگری، این سریال در ۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. در ۲۲ ژوئیه، Slipknot آهنگ جدیدی به نام Solway Firth را با یک موسیقی ویدیویی همراه با کلیپ‌ها و صوتی از نمایش منتشر کرد. در تاریخ ۲۶ ژوئن سال ۲۰۲۰، اعلام شد که فصل دو در ۴ سپتامبر سال ۲۰۲۰ آغاز به کار می‌کند، هم‌اکنون ۷ قسمت اول فصل دوم در دسترس است و بقیه به صورت هفتگی پخش می‌شوند. یک فیلم کوتاه همراه با عنوان «قصاب» پس از شروع پخش جریانی در دوره‌ای منتشر خواهد شد. پیش پردهٔ رسمی فصل دوم در ۴ اوت ۲۰۲۰ منتشر شد.

بازخورد[ویرایش]

Critical response of پسران
فصلراتن تومیتوزمتاکریتیک
1۸۵٪ (۱۰۶ نقد)[۵]۷۴ (۱۹ نقد)[۶]
2۹۷٪ (۱۰۶ نقد)[۷]۸۰ (۱۵ نقد)[۸]
3۹۸٪ (۱۵۱ نقد)[۹]۷۷ (۲۰ نقد)[۱۰]
4۸۵٪ (۴۸ نقد)[۱۱]۷۶ (۱۶ نقد)[۱۲]

پاسخ انتقادی[ویرایش]

فصل اول در وبسایت راتن تومیتوز میانگینِ امتیاز ۷٫۶/۱۰ را در اختیار دارد که ۸۵٪ از ۱۰۶ بررسی منتقدین برای آن مثبت است. اجماع این وب‌سایت برای این فصل چنین می‌نویسد: «اگرچه مسافت پیموده شده بیننده ممکن است متفاوت باشد، اما لذت و تمایل شدید پسران برای درگیر شدن با مضامین سنگین و مرتبط مطمئناً باعث خوشحالی کسانی می‌شود که به دنبال گروه جدیدی از ضد قهرمانان هستند تا ریشه‌یابی کنند.»[۵] این فصل در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۱۹ منتقد امتیاز ۷۴ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است.[۶]

فصل دوم در وبسایت راتن تومیتوز میانگینِ امتیاز ۸٫۱/۱۰ را در اختیار دارد که ۹۷٪ از ۱۰۶ بررسی منتقدین برای آن مثبت است. اجماع این وب‌سایت برای این فصل چنین می‌نویسد: «پسران در فصل دوم عالی ظاهر می‌شوند و عمیقاً در شخصیت‌های پیچیده خود فرومی‌روند و بدون اینکه هیچ‌یک از مشت‌های مهم اجتماعی خود را بکشد، عمل را بالا می‌برند.»[۷] این فصل در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۱۵ منتقد امتیاز ۸۰ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است.[۸]

فصل سوم در وبسایت راتن تومیتوز میانگینِ امتیاز ۸٫۰۵/۱۰ را در اختیار دارد که ۹۸٪ از ۱۵۱ بررسی منتقدین برای آن مثبت است. اجماع این وب‌سایت برای این فصل چنین می‌نویسد: «فصل سوم پسران با موفقیت در مورد آنچه قبلاً یکی از جسورانه‌ترین طنزهای تلویزیونی بود، هم به طرزی شجاعانه و هم بسیار هوشمندانه است.»[۹] این فصل در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۲۰ منتقد امتیاز ۷۷ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است.[۱۰]

فصل چهارم در وبسایت راتن تومیتوز میانگینِ امتیاز ۷٫۵/۱۰ را در اختیار دارد که ۸۵٪ از ۴۸ بررسی منتقدین برای آن مثبت است. اجماع این وب‌سایت برای این فصل چنین می‌نویسد: «بوکس در عرصه سیاسی با لبخندی خونین، فصل چهارم پسران در حالی که آینه‌ای ترک‌خورده را به سمت جامعه مدرن در دست گرفته است، تلخ و حتی کمی کسل‌کننده است.»[۱۱] این فصل در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۱۶ منتقد امتیاز ۷۶ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است.[۱۲]

تعداد بینندگان[ویرایش]

در اکتبر ۲۰۱۹، نیلسن اعلام کرد ردیابی بینندهٔ برنامه‌های آمازون پرایم را آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، پسران در ۱۰ روز اول اکران خود ۸ میلیون بیننده را به خود جلب کرد، و این برنامه را به یکی از موفق‌ترین برنامه‌های اصلی آمازون پرایم تبدیل کرد.[۱۳] برای فصل دوم، سه قسمت اول ۷٫۲ درصد از پخش‌ها را نسبت به ۱۰۰ برنامه برتر تلویزیونی پربیننده در ریلگود در آخر هفته افتتاحیه آن به خود اختصاص داد و رکورد فصل سوم چیزهای عجیب (۵٫۸ درصد) و مندلورین (۴٫۴ درصد) را شکست.[۱۴] تماشاگران این سریال نسبت به فصل اول ۸۹ درصد افزایش یافته بود. رتبه‌بندی‌های نیلسن همچنین نشان داد که ۸۹۱ میلیون دقیقه از برنامه تماشا شده است، و آن را در رتبه سوم فهرست نیلسن قرار داد، درست پس از کبرا کای (۲٫۱۷ میلیارد دقیقه) و لوسیفر (۱٫۴۲ میلیارد دقیقه).[۱۵][۱۶] این اولین نمایش غیر نتفلیکس بود که در لیست ۱۰ نمایش جریان برتر نیلسن ظاهر شده است.[۱۷][۱۸]

جوایز[ویرایش]

بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران به اپیزود فصل سوم «ساحل بربری» جایزه «تکنولوژی، نه وحشت» خود را برای استفاده از یک اختاپوس CGI اعطا کرد.[۱۹]

سال جایزه رده نامزد(ها) نتیجه منبع
۲۰۲۰ جوایز امی هنرهای خلاقانه پرایم تایم ویرایش صدای برجسته برای یک سریال کمدی یا درام (یک ساعته) وید بارنت، دیوید باربی، میسون کوپیکین، برایان دانلوپ، رایان بریلی، کریس نیولین، کریستوفر بروکس، جوزف تی سابلا و جسی روپل (برای «نام بازی») نامزدشده [۲۰]
۲۰۲۱ جایزه فانتزی بریتانیا بهترین تولید فیلم/تلویزیون «چیزی که می‌دانم» (فصل ۲، قسمت ۸) برنده [۲۱]
جوایز سوپر انتخاب منتقدان بهترین بازیگر مرد در یک سریال ابرقهرمانی آنتونی استار برنده [۲۲]
کارل اربن نامزدشده
بهترین بازیگر زن در یک سریال ابرقهرمانی آیا کش برنده
بهترین سریال ابرقهرمانی پسران برنده
بهترین شرور در یک سریال آنتونی استار برنده
جوایز تلویزیونی انجمن منتقدان هالیوود بهترین بازیگر مرد در سریال درام کارل اربن نامزدشده [۲۳]
بهترین بازیگر زن در سریال درام آیا کش نامزدشده
بهترین سریال استریم، درام پسران نامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال استریمینگ، درام جانکارلو اسپوزیتو نامزدشده
ویرایشگرهای صدای فیلم دستاورد برجسته در ویرایش صدا - موسیقی متن و موزیکال برای رسانه‌های پخش طولانی اپیزودیک کریستوفر بروکس (برای «هیچی مثل اون تو دنیا») نامزدشده [۲۴]
جوایز فیلم و تلویزیون ام تی وی بهترین مبارزه «استارلایت، کوین میو، کیمیکو در برابر استورم فرانت» نامزدشده [۲۵]
بهترین قهرمان جک کواید نامزدشده
بهترین نمایش پسران نامزدشده
بهترین نقش منفی آیا کش نامزدشده
جوایز امی هنرهای خلاقانه پرایم تایم موسیقی و متن اصلی برجسته «هرگز واقعاً ناپدید نشو» – کریستوفر لنرتس و مایکل سالتزمن (برای «سواری بزرگ») نامزدشده [۲۶]
میکس صدای برجسته برای یک سریال کمدی یا درام (یک ساعت) الکساندرا فهرمن، ریچ وینگارت و توماس هایک (برای «آنچه می‌دانم») نامزدشده
جلوه‌های ویژه بصری برجسته در یک فصل یا یک فیلم استفان فلیت، شالینا آکسلی باتلر، کت گرین، ریان مک نامارا، تونی کنی، استیو مونکور، جولیان هاچنز، آنتونی پترسون و کیث سلرز نامزدشده
هفتاد و سومین جوایز امی ساعات پربیننده سریال درام برجسته اریک کریپک، ست روگن، اوان گلدبرگ، جیمز ویور، نیل اچ. موریتز، پاون شتی، کریگ روزنبرگ، فیل اسکریچیا، ربکا سوننشاین، کن اف لوین، جیسون نتر، گارث انیس، داریک رابرتسون، مایکل سالتزمن، میکالا استار، گابریل گارسیا و هارتلی گورنشتاین نامزدشده
نویسندگی برجسته برای یک سریال درام ربکا سوننشاین (برای «آنچه می‌دانم») نامزدشده
جوایز ساترن بهترین نقش آفرینی یک بازیگر جوان تر در یک سریال تلویزیونی ارین موریارتی نامزدشده [۲۷]
بهترین سریال تلویزیونی ابرقهرمانی پسران برنده
جوایز انجمن بازیگران سینما اجرای برجسته توسط یک گروه بدلکاری در یک سریال کمدی یا درام پسران نامزدشده [۲۸]
جوایز انجمن نویسندگان آمریکا تلویزیون: سریال دراماتیک اریک کریپکی، الی موناهان، آنسلم ریچاردسون، کریگ روزنبرگ، مایکل سالتزمن و ربکا سوننشاین نامزدشده [۲۹]
۲۰۲۲ جایزه منتخب مردمی سریالی که باید یکباره تماشا کرد پسران نامزدشده [۳۰]
جوایز ساترن بهترین سریال تلویزیونی اکشن/ماجراجویی استریم پسران برنده [۳۱]
بهترین بازیگر مرد در یک سریال تلویزیونی استریمینگ آنتونی استار نامزدشده
بهترین بازیگر زن در یک سریال تلویزیونی استریمینگ ارین موریارتی نامزدشده
بهترین اجرای مهمان در یک سریال تلویزیونی در حال پخش جنسن اکلس نامزدشده
۲۰۲۳ جوایز انتخاب منتقدان بهترین بازیگر مرد در سریال درام آنتونی استار نامزدشده [۳۲]
جوایز سوپر انتخاب منتقدان بهترین سریال ابرقهرمانی، سریال محدود یا فیلم ساخته شده برای تلویزیون پسران برنده [۳۳]
بهترین بازیگر مرد در یک سریال ابرقهرمانی، سریال محدود یا فیلم ساخته شده برای تلویزیون آنتونی استار برنده
بهترین بازیگر زن در یک سریال ابرقهرمانی، سریال محدود یا فیلم ساخته شده برای تلویزیون ارین موریارتی نامزدشده
بهترین شرور در یک سریال، سریال محدود یا فیلم ساخته شده برای تلویزیون آنتونی استار برنده
جایزه تریلر طلایی بهترین تریلر کمدی / درام بایت برای یک سریال تلویزیونی / جریانی «تخریب» نامزدشده [۳۴]
جوایز تلویزیونی انجمن منتقدان هالیوود بهترین سریال استریم، درام پسران برنده [۳۵]
بهترین بازیگر مرد در سریال درام آنتونی استار برنده
جک کواید نامزدشده
بهترین بازیگر زن در سریال درام ارین موریارتی نامزدشده
کارن فوکوهارا نامزدشده
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال استریمینگ، درام چیس کرافورد نامزدشده
جنسن آکلز برنده
بهترین کارگردانی در سریال استریم، درام نلسون کرگ (برای «هیروگاسم») برنده
بهترین نویسندگی در یک سریال استریم، درام لوگان ریچی و دیوید رید (برای «وحشی فوری سفید داغ») نامزدشده
جوایز تلویزیونی هنرهای خلاق انجمن منتقدان هالیوود بهترین بازیگر مهمان در سریال درام پل رایزر نامزدشده
بهترین بازیگر زن مهمان در سریال درام آیا کش نامزدشده
بهترین بازیگری در یک سریال درام پسران برنده
بهترین لباس‌های فانتزی یا علمی تخیلی نامزدشده
بهترین بدلکاری برنده
جوایز امی هنرهای خلاقانه پرایم تایم ویرایش صدای برجسته برای یک سریال کمدی یا درام (یک ساعت) وید بارنت، کریس کاهواتی، رایان بریلی، جفری پیتس، پیت نیکولز، کریستوفر بروکس، جیمز هاو (برای «وحشی فوری سفید داغ») نامزدشده [۳۶]
هماهنگی برجسته شیرین‌کاری برای یک سریال درام، سریال یا فیلم محدود یا گلچین جان کویاما برنده
جوایز ستلایت بهترین ژانر سریال پسران برنده [۳۷][۳۸]
جوایز انجمن بازیگران سینما اجرای برجسته توسط یک گروه بدلکاری در یک سریال تلویزیونی پسران نامزدشده [۳۹]
جوایز انجمن جلوه‌های بصری جلوه‌های بصری برجسته در یک اپیزود فوتورئال استفان فلیت، شالینا آکسلی باتلر، تریستان زرافا، آنتونی پترسون، هادسون کنی (برای «بازپرداخت») نامزدشده [۴۰][۴۱]
۲۰۲۴ جوایز تلویزیون آسترا بهترین سریال درام استریمینگ پسران برنده [۴۲]
بهترین بازیگر مرد در یک سریال درام استریمینگ آنتونی استار برنده [۴۲]
جک کواید نامزدشده [۴۳]
بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال درام استریمینگ جنسن آکلز برنده [۴۲]
چیس کرافورد نامزدشده [۴۳]
بهترین کارگردانی در سریال درام استریمینگ نلسون کرگ برنده [۴۲]
بهترین بازیگر زن در یک سریال درام استریمینگ ارین موریارتی نامزدشده [۴۳]
کارن فوکاهارا نامزدشده [۴۳]
بهترین نویسندگی در یک سریال درام استریمینگ لوگان ریچی و دیوید رید (برای «وحشی فوری سفید داغ») نامزدشده [۴۳]

منابع[ویرایش]

  1. "The Boys". Amazon. Retrieved September 11, 2020.
  2. «جنسن اکلس به جمع بازیگران فصل سوم سریال The Boys اضافه شد». زومجی. ۲۰۲۰-۰۸-۱۸. دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۰۹-۰۹.
  3. ۳٫۰ ۳٫۱ "The Boys". Writers Guild of America West. Archived from the original on July 28, 2019. Retrieved February 25, 2024.
  4. اریک کریپکه [@therealKripke] (February 5, 2023). "Ohhhhh Shit! #TheBoys #TheBoysTV @TheBoysTV @PrimeVideo @Reed_Dave @jesschoutime @SPTV" (Tweet). Archived from the original on April 17, 2023. Retrieved April 9, 2023 – via Twitter.
  5. ۵٫۰ ۵٫۱ "The Boys: Season 1". Rotten Tomatoes. Fandango Media. Retrieved June 2, 2022.
  6. ۶٫۰ ۶٫۱ "The Boys: Season 1". Metacritic. Red Ventures. Retrieved June 2, 2022.
  7. ۷٫۰ ۷٫۱ "The Boys: Season 2". Rotten Tomatoes. Fandango Media. Retrieved June 2, 2022.
  8. ۸٫۰ ۸٫۱ "The Boys: Season 2". Metacritic. Red Ventures. Retrieved June 2, 2022.
  9. ۹٫۰ ۹٫۱ "The Boys: Season 3". Rotten Tomatoes. Fandango Media. Retrieved June 2, 2022.
  10. ۱۰٫۰ ۱۰٫۱ "The Boys: Season 3". Metacritic. Red Ventures. Retrieved June 2, 2022.
  11. ۱۱٫۰ ۱۱٫۱ "The Boys: Season 4". Rotten Tomatoes. Fandango Media. Retrieved June 12, 2024.
  12. ۱۲٫۰ ۱۲٫۱ "The Boys: Season 4". Metacritic. Red Ventures. Retrieved June 11, 2024.
  13. Petski, Denise (April 17, 2019). "'The Boys' Trailer: First Look At Amazon's Superhero Drama Series". Deadline Hollywood. Retrieved April 17, 2019.
  14. Katz, Brandon (September 11, 2020). "The Boys Season 2 Premiere Topped Stranger Things and The Mandalorian". نیویورک آبزرور. Archived from the original on August 28, 2021. Retrieved June 21, 2021.
  15. Clark, Travis (October 1, 2020). "Viewership data for Amazon's The Boys shows that the series is a major hit, but it's still not as popular as Netflix's biggest originals". بیزنس اینسایدر. Archived from the original on June 9, 2021. Retrieved June 9, 2021.
  16. Tassi, Paul (October 2, 2020). "The Boys' Ratings Are So Strong It's Challenging Netflix's Top Hits". فوربز. Archived from the original on June 9, 2021. Retrieved June 9, 2021.
  17. Darwish, Meaghan (October 5, 2020). "The Boys' Is the First Non-Netflix Show to Break Top 10 Streaming Shows". تی‌وی گاید. Archived from the original on June 9, 2021. Retrieved June 9, 2021.
  18. Motamayor, Rafael (October 3, 2020). "Netflix Finally Has Some Ratings Competition, As The Boys Jumps Ahead Of Many Of Its Top Hits". The Playlist. Archived from the original on June 9, 2021. Retrieved June 9, 2021.
  19. "PETA Recognizes The Boys for Octopus Scene". Comicbook.com. Archived from the original on July 23, 2022. Retrieved July 23, 2022.
  20. "72nd Emmy Awards Nominees and Winners". The Emmys. Archived from the original on March 3, 2021. Retrieved February 26, 2021.
  21. "British Fantasy Awards 2021: winners announced". www.britishfantasysociety.org. Archived from the original on June 19, 2022. Retrieved May 23, 2022.
  22. Millado, Nate (January 4, 2021). "Lights, Camera, Action!". CBS Watch. Archived from the original on March 27, 2021. Retrieved March 6, 2021.
  23. "Ted Lasso, The Handmaid's Tale, and Zoey's Extraordinary Playlist lead Inaugural HCA TV Awards Nominations – Hollywood Critics Association". Archived from the original on July 11, 2021. Retrieved July 11, 2021.
  24. "2021 GOLDEN REEL AWARD WINNERS". MPSE.org. ویرایشگرهای صدای فیلم. April 17, 2021. Archived from the original on August 17, 2021. Retrieved April 18, 2021.
  25. Del Rosario, Alexandra (April 19, 2021). "MTV Movie & TV Awards Nominations: Emily In Paris, WandaVision & RuPaul's Drag Race". Deadline. Archived from the original on April 19, 2021. Retrieved April 20, 2021.
  26. Hipes, Patrick (July 13, 2021). "Emmy Nominations: The Crown, The Mandalorian Top List; HBO/HBO Max Edges Netflix For Top Spot – Full List Of Nominees". Deadline. Archived from the original on July 13, 2021. Retrieved July 13, 2021.
  27. Hipes, Patrick (March 4, 2021). "Saturn Awards Nominations: Star Wars: Rise Of Skywalker, Tenet, Walking Dead, Outlander Lead List". ددلاین هالیوود. Archived from the original on March 7, 2021. Retrieved March 7, 2021.
  28. "Nominations Announced for the 27th Annual Screen Actors Guild Awards". Screen Actors Guild Awards. Screen Actors Guild. February 4, 2021. Archived from the original on February 5, 2021. Retrieved February 4, 2021.
  29. "2021 Writers Guild Awards Nominees". The Writers Guild Awards. Archived from the original on December 7, 2019. Retrieved February 26, 2021.
  30. Piña, Christy (December 6, 2022). "People's Choice Awards: Doctor Strange 2, Don't Worry Darling Take Top Prizes". هالیوود ریپورتر. Archived from the original on December 7, 2022. Retrieved December 7, 2022.
  31. Tinoco, Armando (June 29, 2022). "Saturn Awards Nominations: 'The Batman', 'Nightmare Alley', 'Spider-Man', 'Better Call Saul' Top List". Deadline (به انگلیسی). Archived from the original on August 12, 2022. Retrieved August 12, 2022.
  32. Nordyke, Kimberly (January 15, 2023). "Critics Choice Awards: Full List of Winners". هالیوود ریپورتر. Archived from the original on January 16, 2023. Retrieved January 16, 2023.
  33. "Nominations Announced for the 3rd Annual Critics Choice Super Awards". Critics Choice Association. February 22, 2023. Archived from the original on February 23, 2023. Retrieved February 22, 2023.
  34. Tinoco, Armando (June 5, 2023). "Golden Trailer Awards Nominations List: Stranger Things, Black Panther: Wakanda Forever, Ted Lasso & Glass Onion: A Knives Out Mystery Among Most Nominated". ددلاین هالیوود. Archived from the original on June 5, 2023. Retrieved June 6, 2023.
  35. Anderson, Erik (July 11, 2023). "'The Boys', 'Yellowjackets', 'Abbott Elementary' lead 2023 HCA TV Awards nominations". AwardsWatch. Archived from the original on July 11, 2023. Retrieved July 11, 2023.
  36. "75th Emmy Awards Complete Nominations List" (PDF). آکادمی علوم و هنرهای تلویزیون. Archived (PDF) from the original on July 21, 2023. Retrieved July 12, 2023.
  37. Anderson, Erik (December 8, 2022). "'Top Gun: Maverick' leads International Press Academy's 27th Satellite Awards nominations". Awards Watch. Archived from the original on December 9, 2022. Retrieved December 8, 2022.
  38. "IPA Reveals Nominations for the 27th Satellite™ Awards". International Press Academy. December 8, 2022. Archived from the original on December 8, 2022. Retrieved December 8, 2022.
  39. Hipes, Patrick (January 11, 2023). "SAG Awards Nominations". ددلاین هالیوود. Archived from the original on January 11, 2023. Retrieved January 11, 2023.
  40. Tangcay, Jazz (January 17, 2023). "Avatar: The Way of Water Leads Visual Effects Society Awards Nominations". ورایتی. Archived from the original on January 17, 2023. Retrieved January 17, 2023.
  41. Pederson, Erik (February 15, 2023). "'Avatar: The Way Of Water' Dominates VES Awards With Nine Wins; Three For 'Guillermo del Toro's Pinocchio' – Full List". Deadline. Archived from the original on February 16, 2023. Retrieved February 16, 2023.
  42. ۴۲٫۰ ۴۲٫۱ ۴۲٫۲ ۴۲٫۳ Schneider, Michael (January 9, 2024). "'The Boys,' 'Succession' Land Most Honors at Astra TV Awards — Full Winners List". Variety (به انگلیسی). Archived from the original on January 9, 2024. Retrieved January 9, 2024.
  43. ۴۳٫۰ ۴۳٫۱ ۴۳٫۲ ۴۳٫۳ ۴۳٫۴ "AwardsWatch - 'The Boys,' 'Yellowjackets,' 'Abbott Elementary' lead 2023 HCA TV Awards nominations". AwardsWatch (به انگلیسی). July 11, 2023. Archived from the original on July 11, 2023. Retrieved January 9, 2024.

پیوند به بیرون[ویرایش]