پرش به محتوا

ورزشگاه اتحادیه ۱

مختصات: ۴۱°۵۲′۲۹″ شمالی ۸۷°۳۹′۲۲″ غربی / ۴۱٫۸۷۴۷۲°شمالی ۸۷٫۶۵۶۱۱°غربی / 41.87472; -87.65611
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ورزشگاه اتحادیه
Map
آدرسشیکاگو
آمریکا
مختصات۴۱°۵۲′۲۹″ شمالی ۸۷°۳۹′۲۲″ غربی / ۴۱٫۸۷۴۷۲°شمالی ۸۷٫۶۵۶۱۱°غربی / 41.87472; -87.65611
مالکدانشگاه ایلینوی در شیکاگو
گردانندهدانشگاه ایلینوی در شیکاگو
گونهسالن سرپوشیده
گنجایش10,300 (کنسرت), 9,500 (بوکس), 8,000 (بسکتبال)
سطحبتن
ساخت
گشایش31 می 1982
بازسازی2001
هزینه ساخت10 میلیون دلار
استفاده‌کنندگان
باشگاه بسکتبال UIC Flames
وبگاه

ورزشگاه اتحادیه شماره ۱ که قبلاً با نام UIC Pavilion شناخته می‌شد، یک سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره است که در شیکاگو، ایلینویز واقع شده‌است. این ورزشگاه در سال ۱۹۸۲ افتتاح شد.

شرح و تاریخچه[ویرایش]

ورزشگاه اتحادیه در محوطه دانشگاه ایلینوی در شیکاگو واقع شده‌است. مجموعه در سال ۱۹۸۲ افتتاح شد. ورزشگاه UIC در سال ۲۰۰۱ بازسازی شد و برای بسیاری از فعالیت‌ها و کنسرت‌ها اجاره شده‌است. این ورزشگاه از ایستگاه مترو واقع در شمال آن و همچنین از خط اتوبوس شماره ۷ هریسون هم قابل دسترسی است. این تیم همچنین میزبان تیم هاکی روی یخ UIC بود که در مسابقات CCHA و همچنین مسابقات کنفرانس بسکتبال مردان لیگ هورایزن در سال‌های ۱۹۸۴، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ شرکت کردند.

ورزشگاه اتحادیه ورزشگاه خانگی تیم بسکتبال دانشگاه ایلینوی در شیکاگو فلیمز و خانه سابق تیم شیکاگو اسکای WNBA است. در صورت استفاده به عنوان محل برگزاری کنسرت، سالن تا ۱۰۰۷۵ صندلی ظرفیت دارد، همچنین این مکان میزبان کنسرت‌های بزرگ راک است. در سال ۲۰۱۸، UIC قرارداد ۱۵ ساله حقوق نامگذاری را با یک اتحادیه اعتباری مستقر در ایلینویز، امضا کرد و نام محل برگزاری را از UIC آرنا به ورزشگاه اتحادیه شماره ۱ تغییر داد.

رویدادها[ویرایش]

منابع[ویرایش]

[۱][۲][۳][۴][۵]

  1. «12th World Summit of Nobel Peace Laureates: Day 1 | The Official Host Committee site for the 2012 NATO Summit». web.archive.org. ۲۰۱۷-۰۱-۰۵. بایگانی‌شده از اصلی در ۵ ژانویه ۲۰۱۷. دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۰۸-۱۶.
  2. «12th World Summit of Nobel Peace Laureates: Day 2 | The Official Host Committee site for the 2012 NATO Summit». web.archive.org. ۲۰۱۷-۰۱-۰۵. بایگانی‌شده از اصلی در ۵ ژانویه ۲۰۱۷. دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۰۸-۱۶.
  3. TeamTennis، World (۲۰۲۰-۰۲-۱۰). «New World TeamTennis Expansion Franchise Chicago Smash To Debut Summer 2020». WTT (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۰۸-۱۶.
  4. «Naming rights agreement for UIC Pavilion includes $750,000 for student scholarships». Chicago Tribune. دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۰۸-۱۶.
  5. «GO-GO`S AREN`T HISTORY, BUT THEY HAVE A PLACE IN IT». Chicago Tribune. دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۰۸-۱۶.