هادی قندی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
هادی قندی
زادهٔاصفهان، ایران
ملیتایرانی
پیشهتهیه‌کننده، برنامه‌ساز و مجری طرح

هادی قندی تهیه‌کننده، برنامه‌ساز و مجری‌طرح فیلم و برنامه‌های تلویزیونی است.[۱][۲]

عمده فعالیت او در زمینه برنامه‌سازی و تهیه‌کنندگی، در شبکه‌های شبکه شما، شبکه استانی اصفهان و شبکه استانی فارس است. او همچنین تهیه‌کننده و مجری طرح برنامه‌های تلویزیونی بسیاری از قبیل من و شما، خوشا شیراز و زنده رود بوده‌است.[۳][۴] قندی فعالیت حرفه‌ای خودرا در صداوسیما از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد و سابقه فعالیت در رادیو جوان و شبکه سه را در کارنامه دارد.و او نیز تهیه کنندگی و سرمایه گذاری فیلم سینمایی آنجا همان ساعت به کارگردانی سیروس الوند را نیز در کارنامه حرفه ای خود دارد و همچنين شروع فعاليت و اولين كنسرت خيلي از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ به عهده وی بوده و برگزارکننده سه دوره نمایشگاه در زمینه صنایع دستی و موسیقی در کشور ترکمنستان، تاجیکستان و آلمان بوده‌است.[۵]

پانویس[ویرایش]

  1. «هادی قندی در گفتگو با فارس: «من و شما» پاتوقی برای چهره‌های کمتر دیده شده‌است». بایگانی‌شده از اصلی در ۱ مه ۲۰۱۸. دریافت‌شده در ۳۰ آوریل ۲۰۱۸.
  2. پایان قهر تهیه‌کننده یک برنامه پربیننده تلویزیونی[پیوند مرده]
  3. فقط ۱۰ ثانیه نفس نکشید!
  4. هادی قندی تهیه‌کننده برنامه "خوشا شیراز" در اینستاگرام شخصی خود تصویری از حضور جواد افشار کارگردان سریال " کیمیا" و عمو حسن، جانباز جنگ تحمیلی را منتشر کرد.
  5. روزنامه رسالت (۴ اردیبهشت ۱۳۹۱). «هدف ما جذب جوانان به شبكه هاي داخلي است» (PDF). روزنامه رسالت. بایگانی‌شده از اصلی (PDF) در ۶ مه ۲۰۱۸.