پرش به محتوا

ریوالز اسکولز: متحد توسط سرنوشت

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
ریوالز اسکولز: متحد توسط سرنوشت
پرونده:Rival Schools cover.jpg
توسعه‌دهنده(ها)کپ‌کام
ناشر(ها)آرکید
کپ‌کام
پلی‌استیشن
طراح(ـان)هیده‌آکی ایتسونو
ماکوتو اوتسوکی
تاتسویا ناکائه
آهنگساز(ان)ستسوئو یاماموتو
سریRival Schools ویرایش این در ویکی‌داده
سکو(ها)آرکید, پلی‌استیشن
تاریخ(های) انتشارآرکید
  • ج: ۱۷ نوامبر, ۱۹۹۷
پلی‌استیشن
ژانر(ها)مبارزه‌ای
حالت(ها)تک‌نفره, چندنفره
سامانهٔ بازیSony ZN-2

ریوالز اسکولز: متحد توسط سرنوشت که در ژاپن با نام Shiritsu Justice Gakuen: Legion of Heroes,[a] شناخته می‌شود یک بازی مبارزه‌ای است که توسط کپ‌کام در ابتدا به عنوان یک بازی آرکید در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و در سال ۱۹۹۸ برای پلی‌استیشن ساخته شد. دنباله‌ای به نام پروژه عدالت در سال ۲۰۰۰ منتشر شد که به ادامه داستان مربوط می شد.

گیم‌پلی[ویرایش]

بهترین بازی مبارزه ای به عنوان یک بازی چند ضلعی مارول در مقابل کپ‌کام با تفاوت های قابل توجه است. از نظر کنترل، بازی از تنظیمات چهار دکمه (دو مشت و دو لگد، مانند فرمت بازی اس.ان.کی) مشابه ستاره گلادیاتور. است [۲]

بازیکن تیمی متشکل از دو شخصیت را انتخاب می کند و با تیم دو شخصیت دیگر مبارزه می کند. با این حال، مبارزات واقعی، مبارزات یک به یک هستند، و شریک تنها با فراخوانی در زمانی شرکت می‌کند که یک بازیکن «نشاط» کافی برای حمله تیم‌آپ داشته باشد، که با فشار دادن یک دکمه مشت و ضربه با فشار یکسان انجام می‌شود. تیم‌آپ‌ها نوعی حمله تیمی دوگانه توسط شخصیت و شریک هستند، یا (برای تیم‌های اکثر شخصیت‌های زن) شخصیت اصلی را التیام می‌بخشند یا به آنها قدرت بیشتری می‌دهند.[نیازمند منبع] پس از پایان یک راند، یک بازیکن (برنده یا باخت) حق انتخاب دارد که در دور بعدی با شریک دور قبلی مبارزه کند یا شخصیت اصلی خود را در بازی نگه دارد. "نیرو سنج" (در اصل یک سوپر متر) می تواند تا ۹ سطح بالا برود، که تیم آپ ها دو سطح هزینه دارند و حرکت های فوق العاده از یک فرد تنها یک سطح انرژی هزینه دارد. [۳]

پرونده:Rival Schools comic cover.jpg
ریوال اسکولز، رقیب شماره ۱. اثری از کوری لوئیس .

طرح[ویرایش]

داستان ریوال اسکولز بازیکن را با شهری ژاپنی به نام شهر آئوهارو آشنا می کند که در آن چندین مدرسه محلی قربانی حملات ناشناس و ربوده شدن دانش آموزان و کارکنان می شوند. شخصیت های مختلف بازی در تلاش هستند تا بفهمند چه کسی مسئول حملات به مدرسه آنهاست، با کات سین ها و دعوا که تعامل آنها با مدارس دیگر و بین آنها را به تصویر می کشد. در پایان، داستان نشان می دهد که یک مدرسه نخبگان در شهر، عدالت عالی، مسئول این حملات است. تیم بازیکن در نهایت با رایزو ایماوانو ، مدیر مدرسه و نخستین رئیس بازی روبرو می شود. اگر الزامات خاصی در طول مبارزه با رایزو برآورده شود، داستان ادامه می‌یابد تا بازیکن وارد یک باس فایت واقعی با هیو ایماوانو ، برادرزاده رایزو و مغز متفکر واقعی وقایع بازی شود.

منابع[ویرایش]

  1. ژاپنی: 私立 (しりつ)ジャスティス学園 (がくえん) リージョン オブ ヒーローズ هپبورن: Shiritsu Jasutisu Gakuen: Rījon obu Hīrōzu?, lit. "Private Justice Academy: Legion of Heroes"
  1. "پلی‌استیشن: Rival Schools". Archived from the original on 12 June, 2002. Retrieved 2023-05-29. {{cite web}}: Check date values in: |archive-date= (help)نگهداری یادکرد:ربات:وضعیت نامعلوم پیوند اصلی (link)
  2. "Coin-Operated: Rival Schools". Sega Saturn Magazine. No. 25. Emap International Limited. November 1997. p. 94. Retrieved December 3, 2019.
  3. "Coin-Operated: Rival Schools". Sega Saturn Magazine. No. 25. Emap International Limited. November 1997. p. 94. Retrieved December 3, 2019.

پیوند به بیرون[ویرایش]