پرش به محتوا

خدمه (فیلم)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
خدمه
پوستر اکران
کارگردانراجش ای کریشنان
بازیگرانتابو
کارینا کاپور خان
کریتی سانون
توزیع‌کنندهپن مارودار انترتینمنت
تاریخ‌های انتشار
۲۹ مارس ۲۰۲۴
مدت زمان
۱۱۸ دقیقه[۱]
کشورهند
زبانهندی
هزینهٔ فیلم۷۵ کرور روپیه[۲]
فروش گیشه۱۱۲٫۹۱ کرور روپیه

خدمه' (به انگلیسی: crew) یک فیلم هندی در ژانر کمدی دزدی به زبان هندی است که در سال ۲۰۲۴ اکران گردید، کارگردانی فیلم را راجش ای کریشنان بر عهده داشت و بازیگرات اصلی تابو، کارینا کاپور خان و کریتی سانون هستند که نقش مهماندار هواپیما را بازی می کنند، در کنار آنها دیلجیت دوسانجه و کاپیل شارما نقش مکمل را بازی کرده اند. تهیه کنندگی فیلم را اکتا کاپور، ریا کاپور، آنیل کاپور ، و دیگویجی پروهیت بر عهده داشتند.

فیلمبرداری اصلی از ماه مارس ۲۰۲۳ تا فوریه ۲۰۲۴ انجام شد. این فیلم در ۲۹ مارس ۲۰۲۴ اکران شد و نظرهای مثبتی را به دنبال داشت که تا اکنون در سراسر جهان بیش از ۱۱۲ کرور روپیه (۱۴ میلیون دلار آمریکا ) فروش داشته است و در حال حاضر رتبه چهارم پرفروش ترین فیلم هندی در سال ۲۰۲۴ را کسب کرده است. [۳] [۴]

منابع[ویرایش]

  1. "Crew (12A)". British Board of Film Classification. 23 March 2024. Retrieved 23 March 2024.
  2. "Box Office Trends: Crew emerges a success story; Tabu, Kareena, Kriti film holds well on Monday". Pinkvilla. 31 March 2024. Retrieved 31 March 2024.
  3. "Bollywood Top Grossers Worldwide 2024". Bollywood Hungama. Retrieved 8 April 2024.
  4. "Crew makers bring buy-one-get-one-free offer as Tabu, Kareena Kapoor Khan and Kriti Sanon starrer earns Rs 82.56 cr worldwide". Bollywood Hungama. 5 April 2024.

پیوند به بیرون[ویرایش]