پرش به محتوا

خاکستر در برف

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
خاکستر در برف
کارگردانماریوس ای. مارکویسیوس
بازیگرانبل پاولی
جونا هاوئر کینگ
مارتین والستروم
تام سوئیت
پتر فرانتسن
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۲۰۱۸-09-۲۱) (جشنواره لس آنجلس)
  • ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-۰۱-۱۱)
مدت زمان
۹۸ دقیقه
کشورایالات متحده
لیتوانی
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۵٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار
فروش گیشه۱٬۵۰۵٬۹۷۶ دلار

خاکستر در برف (به انگلیسی: Ashes in the Snow) نام فیلمی است در ژانر درام به کارگردانی ماریوس مارکویوس و محصول مشترک آمریکا و لیتوانی. داستان فیلم بر اساس کتاب در میان سایه‌های خاکستری نوشته شده‌است. کتاب یادشده در بین فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز و نویسندهٔ آن روتا شپتیس می‌باشد. داستان فیلم مربوط به زمان جنگ جهانی دوم است. در این فیلم پتر فرانتسن، سوفی کوکسون، بل پاولی، مارتین والستروم، لیزا لوون کونگسلی و جونا هاوئر کینگ به ایفای نقش پرداخته‌اند. نخستین بار خاکستر در برف به تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ در جشنواره فیلم لس‌آنجلس به نمایش درآمد.

داستان[ویرایش]

داستان فیلم حول محور زندگی دختری تازه‌بالغ لیتوانیایی است. او در انتظار پذیرفته شدن در دانشگاه هنر است؛ ولی وقایع زندگی سرنوشتی دیگر را برای او تعیین کرده‌است. شوروی‌ها او و مادر و برادر کوچکش را به همراه بسیاری دیگر از هموطنانش ناهنگام دستگیر می‌کنند و به اردوگاه کار اجباری می‌فرستند. آنها از سرنوشت پدرشان هم آگاهی ندارند و امید دارند که او هنوز زنده باشد.

منابع[ویرایش]

Wikipedia contributors, "Ashes in the Snow," Wikipedia, The Free Encyclopedia, https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Ashes_in_the_Snow&oldid=887266140 (accessed April 12, 2019).

پیوند به بیرون[ویرایش]