بحث رده:برندگان جایزه نوبل

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

چطوری می‌تونم در این صفحه تغییرات ایجاد کنم؟

مصفا

در مقاله‌های رده نمی‌توانید تغییر ایجاد کنید. می‌توانید به خود آن مقاله بروید و عبارت [[Category:نام رده]] و یا [[رده:نام رده]] را ویرایش کنید. حسام 19:23, ۲۲ آوریل ۲۰۰۶ (UTC)
با ادبیات رامینی: در فهرست به طور مستقیم نمی‌توان تغییری ایجاد کرد! اگر می‌خواهید نامی را به این لیست اضافه کنید، در پایین مقاله‌ی شخص مربوطه (برنده‌ی جایزه‌ی نوبل) [[رده:برندگان جایزه نوبل]] را اضافه نمایید. --Raamin ب 19:26, ۲۲ آوریل ۲۰۰۶ (UTC)

من می‌خواهم به زیر رده‌ مقاله‌ای را اضافه کنم. همان‌طور که گفتید این [[رده:نام رده]] را اضافه کردم ولی نام مقاله در قسمت دانشمندان قرار گرفت در صورتی که مقاله در مورد دانشمندی نیست. خودتان مقاله را نگاه کنید. http://fa.wikipedia.org/wiki/جایزه_نوبل_فیزیک ؛مصفا


یک دو نقطه هم قبل از رده بگذارید داخل براکتها. من آن مورد را درست می‌کنم. حسام 19:53, ۲۲ آوریل ۲۰۰۶ (UTC)
ببینید، زیررده‌ها خود یک رده هستند.یعنی اگر شما به رده‌ای [[رده:رده‌ای دیگر]] اضافه کنید،آن رده در رده‌ای دیگر در بخش زیررده‌ها قرار می‌گیرد.در حالی که جایزه نوبل فیزیک یک مقاله‌ی معمولیست، نه یک رده.--Raamin ب 19:55, ۲۲ آوریل ۲۰۰۶ (UTC)

پس من یک رده به نام برندگان جایزه نوبل فیزیک پدید می‌آورم چون معادل آن در ادبیات هست. اشکالی ندارد؟ مصفا

تغییرات در رده‌ها[ویرایش]

چند تغییر انجام دادم در مورد رده‌های مربوط به برندگان جایزه نوبل.

  • ۲ رده در مورد نوبل ادبیات وجود داشت:

۱-برندگان نوبل ادبی


۲-برندگان جایزه نوبل ادبیات


هر مقاله ای که به اولی لینک داده بود را تغییر دادم به دومی و نتیجه‌ش این شد که اولی خالی شد و الان نامزد حذف است.

  • کار بعدی این بود که هر مقاله‌ای به رده‌ی برندگان جایزه نوبل لینک داده بود را بعد از تشخیص اینکه مربوط به چه رشته‌ای می‌شود تغییر دادم. البته تمام مقاله‌ها مربوط به فیزیک می‌شدن. حالا باید رده جایزه نوبل شیمی هم بوجود آورد.

پس از این به بعد به برای مشخص کردن رده‌ی یک مقاله، به طور دقیق به رده‌ی مربوطه لینک بدید. البته تا نظر دیگران چی باشه(؟)

مصفا 21:03, ۲۲ آوریل ۲۰۰۶ (UTC)