پرش به محتوا

اینموست

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
اینموست
پرونده:Cover of Inmost.jpg
توسعه‌دهنده(ها)هیدن لایر گیمز
ناشر(ها)چاکلفیش
برنامه‌نویس(ـان)آندری وینچکوفسکی
هنرمند(ان)الکسی تستوف
آهنگساز(ان)الکسی نچایف
سکو(ها)آی‌اواس، مک‌اواس، مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوئیچ
تاریخ(های) انتشار
  • آی‌اواس
  • ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹
  • مک‌اواس, ویندوز, نینتندو
  • ۲۱ اوت ۲۰۲۰
ژانر(ها)سکوبازی
حالت(ها)بازی ویدئویی تک‌نفره

اینموست یک بازی پلتفرم پازل است که توسط هیدن لایر گیمز توسعه یافته و توسط چاکلفیش انتشار یافته‌است. این بازی در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ برای آی‌اواس منتشر شد،[۱] و بعداً در ۲۱ اوت ۲۰۲۰ به مک‌اواس، مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوئیچ منتقل شد.[۲] این بازی داستان یک دختر جوان، یک شوالیه و یک مرد را دنبال می‌کند که در جستجوی پاسخ هستند. این داستان‌ها با موجودی به نام کیپِر مرتبط هستند که از درد تغذیه می‌کند و در دو دنیای متفاوت اتفاق می‌افتد. این بازی درمجموع بررسی‌های «عموماً مطلوب» بر اساس جمع‌آوری مرور متاکریتیک دریافت کرد.[۳][۴] این بازی در دستراکتید نمره ۸ از ۱۰، از گیمر نتورک ۷ ستاره از ۱۰ ستاره و نینتندو ورلد ریپورت نمره ۸ از ۱۰ را دریافت کرد.[۵][۶][۷]

منابع[ویرایش]

  1. Carpenter، Nicole (۲۰۱۹-۱۰-۱۱). «Five more games added to Apple Arcade». Polygon (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۱۱-۲۳.
  2. published, Malindy Hetfeld (2020-08-19). "Creepy platformer Inmost gets an August 21 release date" (به انگلیسی). Retrieved 2022-11-23.
  3. "Inmost". Metacritic (به انگلیسی). Retrieved 2022-11-23.
  4. "Inmost". Metacritic (به انگلیسی). Retrieved 2022-11-23.
  5. «Review: Inmost». Destructoid (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۱۱-۲۳.
  6. Life، Nintendo (۲۰۲۰-۰۸-۱۸). «Review: Inmost - A Haunting Tale That Stays With You Long After A Rushed Conclusion». Nintendo Life (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۱۱-۲۳.
  7. «Inmost Review - Review». Nintendo World Report. دریافت‌شده در ۲۰۲۲-۱۱-۲۳.