الگو:راهنمای بارگذاری پرونده در ویکی‌انبار

الگو به طور دائم حفاظت‌شده است
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

بارگذاری پرونده در ویکی‌انبار

درود؛ برای اینکه یک تصویر را بتوانید در چند ویکی (مانند ویکی‌گفتاورد، ویکی‌واژه، سایر زبان‌های ویکی‌پدیا) استفاده کنید لطفاً آن را در ویکی‌انبار بارگذاری کنید. توجه کنید که شما فقط مجاز به بارگذاری پرونده‌هایی در ویکی‌انبار هستید که از نظر حق نشر، آزاد و در مالکیت عمومی باشند مثلاً خودتان پدیدآورنده آن باشید.

روند بارگذاری در در ویکی‌انبار
  1. برای بارگذاری پرونده‌ای در ویکی‌انبار، در سمت راست صفحه در بخش ابزارها بر روی بارگذاری پرونده کلیک کنید. بعد گزینهٔ کاملاً کارِ خودم و متعلق به خودم است را انتخاب کنید. به ویکی‌انبار هدایت می‌شوید.
  2. در ویکی‌انبار مانند تصویر مقابل بر روی دکمهٔ پرونده‌ای را برای به اشتراک گذاری انتخاب کنید کلیک کنید و فایل مورد نظر را از روی رایانه‌تان انتخاب کنید.
  3. برای تصویر تاریخ انتشار (مثلا امروز) انتخاب کنید و کمی توضیح در مورد خود تصویر یا فایل ویدئویی یا محل ضبط آن بنویسید.
  4. اگر برایتان مقدور است به تصویر رده انگلیسی بدهید تا بهتر بتوان آن را دسته‌بندی و استفاده کرد.
  5. سایر مراحل را به ترتیب انجام دهید و در مرحله آخر دکمهٔ تأیید را بزنید.
  6. وقتی تصویر یا فایل صوتی مورد نظر کاملاً بارگذاری شد (مدت زمان لازم بر حسب اندازهٔ پرونده و سرعت دسترسی شما به اینترنت فرق خواهد داشت)، شما به طور خودکار به صفحهٔ عکس ارجاع داده می‌شوید.
  7. در آنجا می‌توانید مشخصات و آدرس عکس که بارگذاری کرده‌اید را ببینید و بسته به شرایط مورد نظر از آن استفاده کنید.

تذکر مهم: اکثر تصویرهایی که از اینترنت تهیه می‌کنید یا از کتاب اسکن می‌کنید یا از صحنه‌ای از یک فیلم می‌گیرید جزو محتوای غیرآزاد هستند و به سرعت حذف می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر وپ:محتوای غیرآزاد را مطالعه کنید.

همچنین برای اطلاع از نحوهٔ افزودن نگاره به صفحات دانشنامه از خودآموز استفاده کنید. ارادتمند

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

استفاده