آنژلیک مورگان

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آنجلیک مورگان
زادهٔ۲۲ سپتامبر ۱۹۷۵ ‏(۴۸ سال)
پاریس
دیگر نام‌هاFrenchy, Frenchie
قد۵ ft ۳ in (۱٫۶۰ m)
وزن۱۱۵ پوند (۵۲ کیلوگرم)
وبگاه

آنجلیک مورگان (فرانسوی: Angélique Morgan‎؛ زاده ۲۲ سپتامبر ۱۹۷۵) تن‌نشان، بازیگر پورنوگرافی فرانسوی و از سهامداران یک تلویزیون ریالیتی است.همسر :حمید ام جی

آنجلیکا بهترین نوع بازی خود را در برنامهٔ شوی ریالیتی Rock of Love 2, Rock of Love: Charm School که از تلویزیون VH1 بخش می‌شد و همینطور در فصل دوم از سری (من عاشق پول هستم) به نمایش در آورد. وی دوجنس گرا بوده و در رقص برهنه تخصص ویژه ای دارد . وی در سال ۲۰۱۶ از صنعت پورن کناره‌گیری کرد.

میزبانی وب[ویرایش]

مورگان میزبان یک نمایش تلویزیونی و همینطور یک نمایش رادیویی است. در حال حاضر مورگان میزبانی یک برنامهٔ تلویزیونی و یک وبلاگ رادیویی را نیز بر عهده دارد.

میزبانی وب تلویزیون[ویرایش]

لیست نمایش‌های تلویزیونی که آنجلیکا مورگان آن‌ها را میزبانی کرده

نمایش نقش یادداشت
Rev Tv میزبانی وب تلویزیون کانال rev tv در محدودهٔ تلویزیون لاس وگاس است

میزبانی وب رادیو[ویرایش]

لیست نمایش‌های رادیویی که آنجلیکا مورگان آن‌ها را میزبانی کرده‌است

نمایش نقش یادداشت
BlogTalkRadio.com میزبانی وب رادیو نمایش رادیویی را به صورت آنلاین اجرا می‌کرد

زندگی شخصی[ویرایش]

در سال ۲۰۰۴ مورگان به لاس واکس نقل مکان کرد و کار تمام وقت خود را در زمینه یکی از شاخه‌های رقص استریپ با عنوان رقص اگزاتیک شروع کرد. وی به مدت دو سال این کار را به صورت تمام وقت انجام می‌داد که به موجب آن شهرت زیادی به دست‌آورد. در این زمان او در تلویزیون پلی بوی شروع به کار کرد و بعد از آن نیز تصمیم گرفت تا به بازی در فیلم‌های پورنو بپردازد. وی در شبکه‌های تلویزیونی اروتیک نیز به فعالیت می‌پردازد.

آنجلیکا بعد از مدتی در گروه تلویزیونیVH1 به عنوان تولیدکننده به کار پرداخت. از سال ۲۰۰۸ به بعد هم به حرفهٔ عکاسی مشغول شد.

آنجلیکا بعد از کناره‌گیری از صنعت پورن

منابع[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]