کاربر:Husamu-d-din

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

به نام یزدان پاک


درود

به ماه مهر در سال

بیست هفتم سلطنت شاهپور شاهان شاه . آنکه پسر اورمزد شاه بود . آنگاه من نرسه هرمزد . من گفتم که این دژ فرخ پی فرکنم به نام آنکه یزدان دانستم و ( قلعه ) را شاهان شاه به شش سال چنین به فرجام کردم ( ببین ) شهریار بزرگ آزاد مرد هر که از این پس راد باشد این دژ پسندد ز دیگر دژها ...... پیش بفرستد بر روان من آفرین

هر که نپسندد یک دیگر دژ کند که از این بهتر بود . ( ترجمه ی نوشته ی نرسه هرمزد در کتیبه ی پهلوی کهنه قلعه مشکین شهر با تلخیص و تغییر از خودم تا قابل فهم بشود).

(آنچه در بالاست مرام من است تا هر آنگاه که در این دانشنامه باشم کوشش خواهم کرد و خواهم افزود اگر تو را خوش آید بر روان من درود فرست و اگر خوش نیامد بهتر از آن را کن.)


حُسامُ الدّین

اولین حساب کاربری که برای من ایجاد شد حساب Me alone بود و حساب بعدی که برای خود ایجاد نمودم Hesam (ایجادشده در تاریخ ‏۷ ژانویهٔ ۲۰۰۶ در ساعت ‏۱۳:۵۱) و بعد از اآن هری پاتر(ایجادشده در تاریخ ‏۳۰ سپتامبر ۲۰۰۶ در ساعت ‏۰۹:۵۸) و بعد آن نیز Hosamoddin (ایجادشده در تاریخ ‏۳۱ مارس ۲۰۰۹ در ساعت ‏۲۱:۲۳) را ایجاد نمودم ولیکن با هیچ کدام از آنها ویرایش نتوانستم بنمایم چون حوصله ورود خروج نداشتم و مکرر هم گذرواژه ها از یادم می رفت و ترجیح می دادم بدون نام کاربری ویرایش بنمایم البته بازهم ویرایش خیلی زیادی نداشتم چون در آن زمان برای اتصال به اینترنت مجبور به استفاده از امکانات بدوی بودم ولی سرهم سه تا پنج هزار ویرایش شاید داشته باشم خوب هم اکنون هستم به امید مفید بودن....!!!!!!!